40+ kuumeilevat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miimali
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mäkin vielä roikun täällä kun tänne enemmän kirjoitellut vaikken nyt enää oo "kuumelija". Täällä alkanut tänään runsaampi vuoto 😥, nyt ois rv7+4, edelliset mennyt just näillä viikoilla kesken. Lepäilin iltapäivällä ja havahduin että jalkovälissä tuntuu märältä, sit kun nousin oli verta shortseissa ja alushousussa, menin vessaan niin pyyhkiessä tuli kunnolla ja lisää tulee. Ei oo kipuja vielä mut toi veren määrä on kyllä menkkojen alkuun verrattavissa. Mulle tuli pyyhintävuotoa viime su,ma jolloin tosi vähän verta, sit ti-pe ei juuri mitään tai lähinnä rusehtavaa niin toiveet jo heräs kun eilenkin voimakasta etovaa oloa. Mulla on ultra varattu yksityiselle ens maanantaina mut perun jos tää vuoto jatkuu koko illan. Jotenkin niin vahva fiilis että tää mennyt kesken.

@Seneda Iso lohtuhali❤️😥

Tänään seksin jälkeen tuli vaaleaa punertavaa pyyhkiessä ja nyt jomottelee mahaa. Tänään olo on ollut muutenkin normaali niin en ole edes jaksanut testailla. Jotenkin on vaan niin normaaleja loppukierron oireita. Lämmöt laskeneet 36,7. Tänään kp23 ja dpo11 tai 12.

3C8229B9-EFD5-4E74-873C-A56265A754E3.jpeg

Hei! Näkeekö teistä kukaan tässä mitään? Tein ellen aamupäivällä parin tunnin pidätyksellä. Kp26/26-32. Oletettu dpo10. Onestep. En jotenkin luota näihin niin ostin pregcheck myös. Ne näyttäneet mulla plussan hyvin edellisissä raskauksissa.

Kylläpä on piinavia nämä viimeiset päivät ennen kierron loppua ja pakko päästä purkautumaan mielen päällä olevista asioista. Tänään siis kp24, dpo 10 tai 11. Ovulaatio flown mukaan oli 4.7, tikutettuna edellisenä päivänä. Peitto heilui sillä viikolla vähintään kerran joka päivä.. Keskiviikosta lähtien on ollut pieniä juilimisia alavatsalla joka päivä, sitten iski samoihin aikoihin myös ummetus ja valkovuotoa ollut enemmän kuin yleensä. Eilen oli pakko riisua kesken päivän rintsikat pois kun tuntui ahdistavalta, liekö kuumuudesta johtuvaa vai mistä, mutta rinnat ei erityisemmin kipeät tms.
Edellinen kierto oli 26 päivää, joten ehkä tiistaina olisi kierron loppu käsillä... Jännä kyllä, että viime kierrolla ei ollut minkäänlaisia alavatsaoireita ja menkat alkoi juhannusaattona ilman mitään varoitusta! Sitä edellinen kierto oli ollut 28 päivää. Tää on kyllä niin piinavaa odottelua! :Grimacing Face:

@Astra83 tsemppiä piinailuun, muutama päivä enää, kuulostaa että ootte hyödyntäneet oviksen oikein hyvin! 😉 Toivottavasti tärppää tässä kierrossa!

Mulla verenvuoto kuitenkin loppui, mutta hetkellisesti tuli kyllä runsaasti, mut kipuja ei tullut. Huomiselle illalle 19.30 oli varattu aika varhaisultraan, siellä selvinnee miten on käynyt!

Kylläpä on piinavia nämä viimeiset päivät ennen kierron loppua ja pakko päästä purkautumaan mielen päällä olevista asioista. Tänään siis kp24, dpo 10 tai 11. Ovulaatio flown mukaan oli 4.7, tikutettuna edellisenä päivänä. Peitto heilui sillä viikolla vähintään kerran joka päivä.. Keskiviikosta lähtien on ollut pieniä juilimisia alavatsalla joka päivä, sitten iski samoihin aikoihin myös ummetus ja valkovuotoa ollut enemmän kuin yleensä. Eilen oli pakko riisua kesken päivän rintsikat pois kun tuntui ahdistavalta, liekö kuumuudesta johtuvaa vai mistä, mutta rinnat ei erityisemmin kipeät tms.
Edellinen kierto oli 26 päivää, joten ehkä tiistaina olisi kierron loppu käsillä... Jännä kyllä, että viime kierrolla ei ollut minkäänlaisia alavatsaoireita ja menkat alkoi juhannusaattona ilman mitään varoitusta! Sitä edellinen kierto oli ollut 28 päivää. Tää on kyllä niin piinavaa odottelua! :Grimacing Face:
Millos meinasit testata? Vois hyvinki näkyä jo huomenna herkällä testillä!

@Seneda Jospa olikin väärä hälytys, pidän sormet ja varpaat ristissä!

@Astra83 Sielläkin vielä piinaillaan. Täällä kp25 ja dpo13-14 mutta testasin taas eilen puhtaan negan😕 Aamulämmöissä tosin aika paljon vaihtelua näköjään, äsken mitattuna vielä 36,9. Menkkajomoja ei ole ollut pariin päivään, hiljaiselo enteilee sitä itseään. Huomenna tai keskiviikkona olis alkamispäivä oviksen mukaan. Tässä kierrossa on ollut tosi voimakkaat oireet taas, varsinkin rinnat on ihan super arat (tämä oire antoi vähän toivoa tärpistä, kun viime raskaudessa tunne oli samanlainen ennen plussaa).

👍muille piinailijoille!

@Seneda Täällä kans kädet ristissä että kaikki on hyvin ja pieni pysyy kyydissä 🫶🏼

@Astra83 Sanopa muuta. Mulla on se huono kun kyttään Ouran lämpöjä ja ne oli aluksi lupaavasti koholla, sit tuli yksi -0,1, seuraavana päivänä taas +0,4, sit uudestaan -0,1 ja nyt 0. Vaikka on ollut hullun paljon kaikkia oireita niin silti oon ihan down, että miksei ne lämmöt voi pysyä koholla. Nyt kp23/25-27.

Varmaan huomenna voisin tehdä jo testin ellei menkat ala. Tänään on siis kp25.. Alavatsassa edelleen jänniä tuntemuksia, mutta ei lähellekään sellaisia kuin yleensä ollut ennen menkkoja.. Tiedä sitten. En ole mittaillut lämpöjä ollenkaan.. Mitään kiinnittymisvuotoja ei ole ollut eikä se kai kaikille tulekaan. Eilen olin niin pinna kireällä ja äksyilin miehelle koko illan. Vessassa on saanut rampata paljon useammin kuin yleensä, toki tulee helteiden takia juotua aika paljon enemmän. Jännittävää.

28EDC7A8-4C3D-4455-AB7E-94B46CF9E97B.jpeg
CE4D2B95-DBE0-4162-A6EE-E724F490A562.jpeg

Tällainen tänään. RFSU herkkä. Kp jo 28. Näkyy ei näy näkyy ei näy. Miten sun mielestä?

Varhaisultrassa käyty eikä vieläkään täyttä selvyyttä missä mennään 🙈. Vähänkö turhauttavaa! Keskenmeno ei nyt onneksi ainakaan vielä.. Mullahan oli toukokuussa lyhyt kierto (19pv) ja kun se perusteella lasketaan ois 7+6, mut jos ois ollut normikierto niin nyt vasta 6+3.. Ultrassa näkyi ruskuaispussi, vaimea virtaus joka yleensä tarkoittaa sykettä mutta ei siis saatu sykettä kunnolla näkyviin mikä harmittaa tosi paljon! Huoh, vaihtoehdot mennä uudelleen yksityiselle viikon päästä tai odottaa julkista nt-ultraa.

Varhaisultrassa käyty eikä vieläkään täyttä selvyyttä missä mennään 🙈. Vähänkö turhauttavaa! Keskenmeno ei nyt onneksi ainakaan vielä.. Mullahan oli toukokuussa lyhyt kierto (19pv) ja kun se perusteella lasketaan ois 7+6, mut jos ois ollut normikierto niin nyt vasta 6+3.. Ultrassa näkyi ruskuaispussi, vaimea virtaus joka yleensä tarkoittaa sykettä mutta ei siis saatu sykettä kunnolla näkyviin mikä harmittaa tosi paljon! Huoh, vaihtoehdot mennä uudelleen yksityiselle viikon päästä tai odottaa julkista nt-ultraa.
Voi onpa hermoja raastavaa tilanne. 😞 Selittyiko verenvuoto mitenkään? Mä en varmaan jaksaisi odottaa nt-ultraan. 😬

Voi onpa hermoja raastavaa tilanne. 😞 Selittyiko verenvuoto mitenkään? Mä en varmaan jaksaisi odottaa nt-ultraan. 😬
Joku verisuoni ilmeisesti vuotanut. Itellä kans fiilis että haluis tietää asap!! Voi olla myös että kasvu pysähtynyt eikä sen takia syke näy😥. Nyt vaan tilanne että aikaisin milloin pystyisin mennä on 2vkon päästä (ollaan nyt lomalla ja mökki+reissu suunnitelmat jo tehty), silloin olisi rv 10 ja nt-ultra mahdollisesti jo rv 12. Piinaavaa odottelua olisi joten voi olla että 2vkon päästä uus yritys.

Takaisin