40+ kuumeilevat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miimali
  • AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€ AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€
Voi ei @Sandra84 💔 niin kovasti olisin toivonut teille onnistumista. 😱 Hienoa kuitenkin, ettĂ€ saitte soittoajan Dextralle. Toivottavasti sieltĂ€ irtoaisi vielĂ€ jotain uusia ajatuksia auttamaan asiassa. 🙏

MĂ€ oon EtelĂ€-Pohjanmaalta. â˜ș On ollut edelleen niin haipakkaa ja nyt pitĂ€is alkaa juhannusviikonlopun viettoon, ettĂ€ koitan kommentoida muita juttuja vĂ€hĂ€n myöhemmin.. Kiva, ettĂ€ on keskustelua tÀÀllĂ€! đŸ„°

Ai niin, ovistesti nĂ€ytti jo aika tummaa. PitĂ€is varmaan tehdĂ€ asialle jotain.. 😬🙈😅

Sanoinko jo ettĂ€ mĂ€kin olen Pirkanmaalta? TĂ€nne sais jo minimiitin đŸ€—

Solukartta on joku sellainen missÀ nÀkyy alkion tietoja, miten se on jakautunut ja minkÀ laatuinen se on luokitukseltaan.

TÀÀllÀ kp1.

Olen kovin pahoillani @Sandra84, olen kovasti tÀÀltÀ sivulta toivonut teidÀn puolestanne.

Tosi hyvĂ€, ettĂ€ saitte Dextralta suunnitteluajan! Vaikka ajomatka on pitkĂ€, uskon kovasti, ettĂ€ se lopulta kannattaa. SieltĂ€ mekin aikoinamme saimme avun, vaikka tilanteemme vaikutti kovin lohduttomalta. Paljon jaksamista ja voimia! ❀

No niin, yritĂ€n nyt kommentoida kaikille, mitĂ€ jÀÀnyt vĂ€listĂ€. Paljon ollut keskustelua tÀÀllĂ€, se on kiva! â˜ș

@Seneda MikÀ siellÀ nyt meininki?

@Miss_Butterfly Voi harmi, ettĂ€ jouduit palata, mutta silti tervetuloa takaisin.đŸ€— Toivotaan, ettĂ€ nyt olisi heti parempi onni matkassa! 🙏 Hienoa, ettĂ€ mies hyvin mukana touhussa ja mahdollisuus hyödynnetty! 👌

@Pikkutytöt Kiva, ettĂ€ siellĂ€ myös mies hyvin mukana touhussa omalla tavallaan. EihĂ€n ne vĂ€lttĂ€mĂ€ttĂ€ kaikkia yksityiskohtia tahdo tietÀÀ.. MeillĂ€ kĂ€vi niin pĂ€in, ettĂ€ en oo kertonut miehelle mitÀÀn yksityiskohtia, niin joskus se sit itse alkoi kyselemÀÀn, kun en ollut kertonut mitÀÀn. 😅 Mut silti hyvin valikoivasti ja supistetusti oon kertoillut. đŸ€­

@Sandra84 TsemppiĂ€ kierron alkuun. ♄ Toivotaan, ettĂ€ saisitte positiivista tietoa alkioiden laadusta ja voisi vielĂ€ yrittÀÀ omilla soluilla. 🙏 On sulla nyt kuitenkin vielĂ€ iĂ€n puolesta aikaa, joskus ottaa vain useamman hoitokierroksen. Rahaa se tietenkin vaatii. 😕 Mutta jospa se olisi kaiken sen arvoista lopulta. 🙏💖 Tule kertomaan, mitĂ€ suunnittelussa lÀÀkĂ€ri on mieltĂ€.

@Pinkkigreippi TsemppiĂ€ sinnekin kierron alkuun. ♄ Olikohan kiinnittymisyritys, jos oli myöhĂ€ssĂ€ ja erityisen kivulias kp1? đŸ€”

@Fanni81 PidetÀÀn peukkuja sinne..! 👍🙏💖

TÀÀllĂ€ tuli ehkĂ€ yllĂ€tysovis.. En toki bongannut tĂ€yttĂ€ plussaa, to IP ja eilen aamu+ilta oli melkein plussa, tĂ€nĂ€ aamuna haaleampi. Huomenna jos lĂ€mmöt kunnolla pomppaa, niiin sit se varmaan oli. Torstaina talleteltiin, enÀÀ ei oo hyötyĂ€, jos se meni jo. Mies ollut kipeĂ€nĂ€, niin oli vĂ€hĂ€n suoritus se torstainenkin. 😬 Mutta ajoitus oli ihan ok, jos se nyt oli ja meni. Silleen vain oli yllĂ€ttĂ€vĂ€, ettĂ€ nyt on vasta kp19. Edellinen ovis oli kp20 ja sitĂ€ edellinen kp22. Toki kiva, jos kierto vĂ€hĂ€n lyhensi.. Mut voihan se LH nousta vielĂ€ uudelleenkin, jatkan mittailua..

@Pinkkigreippi no voih!! TsemppiÀ kipuihin. Mulla oli viimeiset menkat tosi kivuliaat, tuli hyytymiÀ mitÀ ei nyt mun mielestÀ normisti pitÀisi tulla eikÀ mulla oo yleensÀ tullut.

@Puolikuu menkat ei oo alkanut.. kÀyn huomenna ostaa testin, ettÀ saa mielenrauhan. Koko ajan kyllÀ olo ettÀ alkaisi. Mulla on 13.4 leikkauksessa poistettu vasen munanjohdin joten tuli mieleen ettÀ oisko munasolu tÀssÀ kierrossa irronnut siltÀ puolelta, kulkeutunut vatsaonteloon ja poistunut sitÀ kautta eikÀ sen takia menkat oo alkanut. Raskauden mahdollisuus on mun kohdalla ihan minimaalinen ettÀ olisi pienoinen ihme jos testi huomenna positiivinen. Palaan huomenna!
Olen muuten pk-seudulta, tarkemmin Vantaalta.

@Pinkkigreippi no voih!! TsemppiÀ kipuihin. Mulla oli viimeiset menkat tosi kivuliaat, tuli hyytymiÀ mitÀ ei nyt mun mielestÀ normisti pitÀisi tulla eikÀ mulla oo yleensÀ tullut.

@Puolikuu menkat ei oo alkanut.. kÀyn huomenna ostaa testin, ettÀ saa mielenrauhan. Koko ajan kyllÀ olo ettÀ alkaisi. Mulla on 13.4 leikkauksessa poistettu vasen munanjohdin joten tuli mieleen ettÀ oisko munasolu tÀssÀ kierrossa irronnut siltÀ puolelta, kulkeutunut vatsaonteloon ja poistunut sitÀ kautta eikÀ sen takia menkat oo alkanut. Raskauden mahdollisuus on mun kohdalla ihan minimaalinen ettÀ olisi pienoinen ihme jos testi huomenna positiivinen. Palaan huomenna!
Olen muuten pk-seudulta, tarkemmin Vantaalta.
Okei.. No mutta odotellaan tulosta! KyllĂ€hĂ€n niitĂ€ ihmeitĂ€kin tapahtuu.. â˜ș

Dpo6 tÀÀllĂ€ ja huh, miten tuhti olo. Joo, juhannuksena ei ole tarvinnut nĂ€lĂ€ssĂ€ olla, mutta tÀÀ on kuitenkin tavallisesta poikkeavaa. Turvottaa ja tuntuu olo pallolta. Mahtavaa đŸ«Ł Mamma kylĂ€ssĂ€. NĂ€hdÀÀn pitkĂ€stĂ€ aikaa. Kiva, kun joutuu pohtimaan, ettĂ€ ihmetteleekö hĂ€n mun pömppöÀ, kun valitsin pÀÀlleni mekon, joka ei mitenkÀÀn liikaa peittele 😁 Rintoja vĂ€hĂ€n kutittelee ja vatsassa painontunnetta koko ajan. IltapĂ€ivĂ€llĂ€ oli jonkun aikaa pÀÀkipua ja pikkuisen etoikin. Ilmeisesti hormonitasot vĂ€hĂ€n heittelee. Muutaman kerran on nopeassa kÀÀntymisessĂ€ tuntunut sellaista repĂ€isykivun esiastetta. Lupaava olo. PitÀÀ vaan nyt malttaa rauhassa odotella ja ihmetellĂ€, ettĂ€ pÀÀsee ensi viikon lopulla testailemaan â˜ș MĂ€ kirjoittelen Espoosta.

Heippa ja tĂ€ssĂ€ kuvan kera tĂ€n pĂ€ivĂ€n testin tulos. Olo on aivan puulla pÀÀhĂ€n lyötynĂ€ ja tunteet melkoisen sekaisin. Keskenmeno 8/24, kohdunulkoinen 4/25 jossa poistettu vasen munanjohdin ja nyt plussattu!! Isommat lapset tytöt 12, 14, poika 17. IltatĂ€hteĂ€ yritetty reilu vuosi. Olisi yritetty jo aiemmin mut mies ei innostunut silloin (2020) ja sit mulla oli 2021-2024 yliopiston opinnot niin en halunnut keskeyttÀÀ. Huhtikuussa tĂ€ytin 44v. Nyt pÀÀllimmĂ€isenĂ€ pelko keskenmenosta 😔

Liitteet

• 20250622_103025.jpg
    20250622_103025.jpg
    583.2 KB · Katsottu: 72
Muokattu viimeksi:
Heippa ja tĂ€ssĂ€ kuvan kera tĂ€n pĂ€ivĂ€n testin tulos. Olo on aivan puulla pÀÀhĂ€n lyötynĂ€ ja tunteet melkoisen sekaisin. Keskenmeno 8/24, kohdunulkoinen 4/25 jossa poistettu vasen munanjohdin ja nyt plussattu!! Isommat lapset tytöt 12, 14, poika 17. IltatĂ€hteĂ€ yritetty reilu vuosi. Olisi yritetty jo aiemmin mut mies ei innostunut ja mulla oli 2021-2024 yliopiston opinnot niin en halunnut keskeyttÀÀ. Huhtikuussa tĂ€ytin 44v. Nyt pÀÀllimmĂ€isenĂ€ pelko keskenmenosta 😔
Ihanaa, paljon onnea! Kaikki voi myös mennĂ€ hyvin ❀

Ihanaa, paljon onnea! Kaikki voi myös mennĂ€ hyvin ❀
@Evli @KevĂ€t2025 @Vapaalaskija ❀❀❀ Kiitos onnitteluista, nyt vaan pĂ€ivĂ€ kerrallaan ja varhaisultraan mahdollisimman pian kun viikkoja tarpeeksi. En bongannut ovista, ei ajoitusta tallettelulle, kierto sekava kun alkoi toukokuussa jo kp 18 kohdalla + kovasti mietityttÀÀ se kivulias vuoto viikko menkkojen jĂ€lkeen toukokuun lopulla. Seuraan oireita ja testaan clearbluen testillĂ€ vielĂ€ jossain vaiheessa, tÀÀ testi oli s-marketin hyllyltĂ€ ainoa mikĂ€ löyty, rfsu-merkkinen.

Onnittelut @Seneda 😍 toivotaan, ettĂ€ kaikki menee hyvin ja ihana kun tÀÀllĂ€ ryhmĂ€ssĂ€ tulee plussia, saa vĂ€hĂ€n toivoa itsekin đŸ€—

TÀÀllĂ€ kp1, mutta alkoi ihmeellistĂ€ niukalla vuodolla.. mutta varmaankin sitten viimeistÀÀn huomenna raivovuoto tulossa🙄 otin testiin inositolin nyt, katsotaan onko mitÀÀn vaikutusta sillĂ€ mihinkÀÀn, tavoitteena ois tĂ€ssĂ€ saada painoa pois ja jos sais hormoneja vĂ€hĂ€n parempaan tasapainoon. Oma painonpudotus tuntuu aivan mahdottomalta..

Mutta tsemppiĂ€ kaikille ja toivottavasti @Sandra84 on hyvĂ€ puhelu ensi viikolla 😊

@Seneda Oi ettĂ€, hurjan paljon onnea! 😍 Tosi vahva viiva on jo, sehĂ€n tietÀÀ hyvÀÀ! Olihan tosiaan vĂ€hĂ€n epĂ€tavallisia nuo edelliset vaiheet, mutta ei kai sen vĂ€liĂ€, kun nyt on tilanne tuo.. đŸ„° PĂ€ivĂ€ kerrallaan ja koita luottaa, et kaikki menee hyvin. ♄

@KevĂ€t2025 Olipa rohkaiseva julkaisu! đŸ˜Č

@Vapaalaskija ja @Karmi TsemppiĂ€ uuteen kiertoon. ♄

Takaisin