Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Niin, kai sitä voi kysyä. Hyvä idea. Mutta kaikki vaan maksaa niin kauheasti… huoh.Voi @Sandra84tsemppiä kovasti
jospa vielä joku konsti löytyisi, jos nyt hormonien jälkeen seuraavassa IVFssä tulisi enemmän kerättävää ja saisi useamman yritys kerran vielä
Ja voisi kait sitä kysyä toista mielipidettä varalta?
Sulla selkeät ovisoireet. Oon niin kade. Ei mun kroppa varmaan toimi enään.Kurvaanpa minäkin takaisin piinailemaanKiva, kun täällä on ollut aktiivista juttelua. Just luin noin kuukauden pohdinnat. Tervetuloa uusille!
Ei siis edennyt homma meillä viime kierrossa vaikka kovasti yritti. Nyt uutta yritystä kehissäTänään dpo1 ja ovis tuli hyödynnettyä hyvinkin ahkerasti
Kiva, kun mieskin mukana nyt hyvin menossa. Vuosien saatossa on pysytellyt vähän taka-alalla mun hömpötyksistä, tuntemuksista ja piinailuista, mutta mitä enemmän itse olen stressannut ikää, sitä vahvemmin hänkin tuntuu vihdoin tajunneen, että ei tässä todella kukaan ole nuorentumassa
Sama tavoite kyllä hänelläkin on siis ollut, mutta miehenä on ollut niin paljon helpompi olla pohtimatta asioita..liikaa! Megapitkä kierto taas menossa. Mulla toki muutenkin heittelee kierrot tosi herkästi. Pienikin extrastressi tai vaikka flunssa, josta juuri olen parantumassa, pidentää usealla päivällä kierron pituutta. Eilinen ovispäivä oli siis kp 27. Tikuttelut, limat, halut ja kipukohtaus kuitenkin todensivat missä mennään.
Nyt kolmatta kiertoa geleet käytössä tupla-annoksella. Sen lisäksi Femibion 1, mikä on perus mamamonivitsku extra foolihapolla, d-vitsku, magnesiumsitraatti ja rautalisä. Kalaöljyn olen kyllä unohtanut, omega 3:a kuitenkin tulee ruokavaliosta onneksi jonkin verran. Täytyy hommata heti huomenna, kun on muutakin asiaa apteekkiin
Tsemppiä kaikille kierron eri vaiheisiin![]()
Haha, kuulostaa niin tutulta touhulta. Esikoisen raskaudessa tutkin asioita hyvin tarkkaan ja stressasin asioita välillä ehkä vähän turhaankin. Käytin paljon aikaa siihen, että selvitin sopivat syömiset, lääkkeet ja kosmetiikan ainesosat. Huh, melkein hengästyy, kun muistelee, miten tarkka olin. Nyt, jos jossain vaiheessa vielä onnistuu raskautumaan, osaan onneksi vähän paremmin asettaa asiat mittakaavaan ja toisaalta jo muistaakin hyvin juttujaSiis voin niin samaistua sun kokemuksiin tosta miehen iisistä osastaMeillä oon nyt ekaa kertaa alkanu kertoo miehelle et oon alkanu tekee ovulaatiotestejä ja että nyt jo pari kk ennen siirryin pääosin kofeiinittomaan kahviin ja vähennän saunakaljojen/ruokaviinien määrää kun munasoluilla kestää se parikolme kk kehittyä ennen ovista, niin se on joka kerta naureskellut ja sanonu ”puoliksi kauhuissaan” että apua älä kerro enempää sä oot ihan hurahtanut nyt tähän mama-hommaan
siis hyvillä mielin mut vähä varmaan oikeesti se ei jotenki haluis tietää niin tarkasti kaikesta ja se hänelle suotakoon, siksi kirjottelen tänne omia pohdintoja ja höpinöitä mitä en viitti hänelle kaikkea selittää
Mut siitä huomaa täälläkin että nyt viimeisen kuukauden aikana hän on tosissaan ottanu tän kolmannen yrityksen todesta ku alkanu puhuu aktiivisesti että minkälainen auto hommataan sitten että kolme turvaistuinta mahtuutämä taitaa olla hänen tapansa sanoa että on täysillä mukana yrityksessä, kun vielä joulun aikaan se oli enemmän sellaista varovaisen positiivista jos asia tuli puheeksi mutta aina vielä vähän himmaili.
Kiva kuulla myös @Miss_Butterfly noista lisäravinteista mitä sulla on. Miten toi foolihappo kun sitä tulee tossa 800mg (vai oliko se ug) mikä on tuplat suositukseen verrattuna niin onko se ihan ok? Kun oon ite miettiny inositoli-valmistetta jossa ois mukana 400 yksikköä foolihappoa mut syön myös mama-vitamiinia ja siinäkin on 400 niin onko se liikaa.. oon kyllä lukenu että 800 ois turvallinen vielä mut ihmettelen tässä nyt vaan ääneen sitä että miksköhän sitä sit on 400 mamassa jos 800 ois kans ok. Onko teillä muuten jo pitkään ollu yritys käynnissä @Miss_Butterfly?![]()
Täälläkin kp30 ja dpo14. Ei mitään tuntemuksia joten eiköhän menkat ala tässä ensi yön/huomisen aikana. Ostin tänään kaupasta sidearsenaalit valmiiksi. Taitaa jäädä juhannussaunat ja -uinnit välistä@Pinkkigreippi mikäs siellä tilanne? Alkoiko menkat?. Mulla tänään flon mukaan kp 30.. mut ehkä todellisuudessa kp 21, koska edellinen kierto lyhyt ja sekava. Maanantaina tuli pyyhintävuotoa vähän, sen jälkeen ei mitään. Jos ei menkat ala niin testaan sunnuntaina. Käsittämätöntä jos ois tärpännyt koska en ovulaatiota bongannut.
@Pinkkigreippi no voihan! Mulla jotain tuntemuksia että menkat alkaa mutta ei vielä. Mä oon käyttänyt kuukuppia jo varmaan 20v, suosittelen, ei tarvii uintia jättää välistä.Täälläkin kp30 ja dpo14. Ei mitään tuntemuksia joten eiköhän menkat ala tässä ensi yön/huomisen aikana. Ostin tänään kaupasta sidearsenaalit valmiiksi. Taitaa jäädä juhannussaunat ja -uinnit välistä![]()
Ostin joskus kuukupin kun innostuin sen helppoudesta. Se oli epämukava (tuntui istuessa), vissiin paikat on ei-niin-napakat kun olen synnyttänyt neljästi alakautta@Pinkkigreippi no voihan! Mulla jotain tuntemuksia että menkat alkaa mutta ei vielä. Mä oon käyttänyt kuukuppia jo varmaan 20v, suosittelen, ei tarvii uintia jättää välistä.
Harmi kun en siellä päin ole, mutta olisi kyllä ihanaa nähdä porukkaa jossakin kohtaaIhan ei kuulu tänne mutta olen to-su Oulussa ja jos satut sielläpäin olemaan laita viestiäOispa ihana nähdä joku teistä
Mistäs päin porukka on täällä palstalla? Itse Pirkanmaalta.Harmi kun en siellä päin ole, mutta olisi kyllä ihanaa nähdä porukkaa jossakin kohtaaEi huono idea ollenkaan.
Me taidettiinkin olla samassa joulukuiset ryhmässä, kurja kuulla että teidänkin matka päättyi.Apua, kuin eksyin tänne lueskelemaan! Meillä oli yllötysraskaus maaliskuussa, joka meni kesken 10+2 ja tää koko ajatusmylläkkä on pistänyt miettimään, että onko meidän lapsiluku sittenkään täynnä tai saisko vauva tulla jos olis tullakseen. Sattuipa niin, että tätä miettiessä taidettiin nyt ainakin kierron verran antaa asialle mahdollisuus. Ikää jo 43, joka siis isoin syy miksi ei lähdettäisi yrittämään.
Joo vähän ristiriitaista kuumeilua myös täällä..Kiitos, samoin! Vielä en oikein osaa sanoa olenko kuumeileva, mutta paljon asia pyörii mielessä, katsotaan! Kolmas olisi ollut niin tervetullut!