Voi ei...Nyt ei ole enää viivaa testissä.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Voi ei...Nyt ei ole enää viivaa testissä.![]()
Toivotaan parasta!Mä sain silti ohjeet jatkaa tukilääkkeitä siihen asti kun pääsen Suomeen testaan… Lääkäri ei luota puolalaisiin testeihin… ja mä näin roskishaamun kyllä. Toki tosi haalee, et en saanu kuvaa…
Älä vielä heitä kirvestä kaivoon. En minäkään luottaisi puolalaisiin testeihin.Mä sain silti ohjeet jatkaa tukilääkkeitä siihen asti kun pääsen Suomeen testaan… Lääkäri ei luota puolalaisiin testeihin… ja mä näin roskishaamun kyllä. Toki tosi haalee, et en saanu kuvaa…
Toivotaan että muuttuis vielä plussaksiNyt ei ole enää viivaa testissä.![]()
Mä lähetän vielä plussatuulia täältäNyt ei ole enää viivaa testissä.![]()
@Puolikuu No näin varmaan rennommin mennään nyt ainakin muutama kuukausi ennen lopullisia päätöksiä. Stressikin voi aiheuttaa ettei edes raskaudu mut toisaalta mulla kyllä tikittää takaraivossa mun ikä

@Pinkkigreippi Mulla kans kp 28, pientä etovaa oloa tänään töissä. Mulla kierto niin sekaisin kohdunulkoisen jälkeen että en yhtään tiedä milloin menkat alkaisi. 4.5 oli normin tuntuiset menkat sit seuraavat jo kp 19 jolloin vuotoa vaan 2pv+ tosta viikko myöhemmin alkoi 3pv:n vuoto. Toi kp 28 on flo laskenut kun vuoto alkoi kp 19 kohdalla. Tosi sekavaa, ehkä joku ymmärsiVoi ei @Sandra84 jos ei sittenkään onnistunut tässä kierrossaEi aivan vielä heitetä kirvestä kaivoon, jooko?
@Pikkutytöt Otan tällä hetkellä vain perusvitamiineja. En ole jaksanut innostua muusta kun tällä hetkellä tuntuu muutenkin hieman epätoivoiselta tämä yritys.
Tosiaan tänään kp28 ja dpo12. Ei mitään oireita tällä hetkellä. Erilainen luteaalivaihe taas, kun ei tunnu missään. Rinnat vain hieman arat mutta siinäpä se. Lämpöjä en nyt vaivaudu mittaamaan kun eipä nekään ole kertonut mulle mitäänTallettelut tosin osuivat nappiin, sen tiedän. Voi hitsi
![]()
Siis voin niin samaistua sun kokemuksiin tosta miehen iisistä osastaKurvaanpa minäkin takaisin piinailemaanKiva, kun täällä on ollut aktiivista juttelua. Just luin noin kuukauden pohdinnat. Tervetuloa uusille!
Ei siis edennyt homma meillä viime kierrossa vaikka kovasti yritti. Nyt uutta yritystä kehissäTänään dpo1 ja ovis tuli hyödynnettyä hyvinkin ahkerasti
Kiva, kun mieskin mukana nyt hyvin menossa. Vuosien saatossa on pysytellyt vähän taka-alalla mun hömpötyksistä, tuntemuksista ja piinailuista, mutta mitä enemmän itse olen stressannut ikää, sitä vahvemmin hänkin tuntuu vihdoin tajunneen, että ei tässä todella kukaan ole nuorentumassa
Sama tavoite kyllä hänelläkin on siis ollut, mutta miehenä on ollut niin paljon helpompi olla pohtimatta asioita..liikaa! Megapitkä kierto taas menossa. Mulla toki muutenkin heittelee kierrot tosi herkästi. Pienikin extrastressi tai vaikka flunssa, josta juuri olen parantumassa, pidentää usealla päivällä kierron pituutta. Eilinen ovispäivä oli siis kp 27. Tikuttelut, limat, halut ja kipukohtaus kuitenkin todensivat missä mennään.
Nyt kolmatta kiertoa geleet käytössä tupla-annoksella. Sen lisäksi Femibion 1, mikä on perus mamamonivitsku extra foolihapolla, d-vitsku, magnesiumsitraatti ja rautalisä. Kalaöljyn olen kyllä unohtanut, omega 3:a kuitenkin tulee ruokavaliosta onneksi jonkin verran. Täytyy hommata heti huomenna, kun on muutakin asiaa apteekkiin
Tsemppiä kaikille kierron eri vaiheisiin![]()