40+ kuumeilevat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miimali
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Me ajateltiin alkuun antaa aikaa vuosi, siitä nyt siis jo 1v2kk aikaa. Tässä välissä kun keskeytyneitä raskauksia ollut, niin ei oo osattu sitten lopettaa yrittämistä. Koko ajan on sellainen tunne, että toivoa vielä on.. ehkäpä 43v ikä olis sellainen takaraja, siihen nyt vajaa vuosi vielä aikaa. Vaikea olisi tehdä lopullista päätöstä raskauden yrittämisen lopettamisesta. Tuntuisi hullulta aloittaa mitään ehkäisyä, koska sitten sitä toivoa ei ainakaan ole 😅 Varmaan moni jakaa täällä saman ajatuksen siitä, että mieli muuttuu herkästi. Loppukierrosta mulla usein olo, että eiköhän nyt jo kannata luovuttaa, mutta kun kp1 koittaa, on jo ajatukset alkaneen kierron toiveikkuudessa 🥰

Onpas monella tosiaan kierto alkanut. Tsemppiä kaikille ja erityisesti @Pinkkigreippi voimahali 🫂♥️ Kyllähän se välillä turhauttaa pidemmän päälle. 😔

@Indigo Sulle peukutetaan kaikki! 🤗

@Täti-ihminen Mulla joskus ollut varmaan hormonaalistakin pääkipua, mutta ei mitään säännöllistä. Voin omasta kokemuksesta kyllä suositella purentalihashierontaa ja akupunktiota, on helpottanut omia päänsärkyä ja migreeniä.

@Pikkutytöt Ei mulla ainakaan ole takarajaa tällä hetkellä.. Ehkä se voi tulla, mutta nyt ei ole, ikä on vain numero ja jos lapsi vielä suodaan, se otetaan vastaan. Ajattelen että lapset myös pitää nuorena ja omaa elämää on ehtinyt elää ennen lapsia tarpeeksi. Sitä vain toivoo, että yksi vielä suotaisiin. 🙏 Toivon kyllä, että teille tulisi se oma näköinen koti vastaan. 🌈

@Nepeta Cataria Järkevältä kuulostaa teidän talosuunnitelmat. 👍 Onhan se iso investointi, mutta myös mahdollista saada rahaa hyvin takaisin, kun tosiaan järkevästi valitsee ostettavan kohteen. 👍

@Paulanneli Ajattelen hyvin samoin, että miksi tässä nyt ainakaan ehkäisyä laittaisi, vaikka jossain kohtaa "lakkaisi yrittämästä". Voihan sitä vielä yllättyä siinäkin vaiheessa. 💓

@Yrittäjä83 Voi ettien että. On kyllä kurjaa siellä, kun mennyt noin kierrosta toiseen. 😥

@Sandra84 Isosti tsemppiä työn kanssa, kuulostaa ikävältä ja epäreilulta tilanteelta. 😔

Mä tein tänään negan raskaustestin ja ovistestissä oli jo haalea viiva. Pitää nyt seurata, mihin suuntaan se siitä lähtee, haaleneeko vielä ennen oikeaa ovista. Luultavasti ei näin nopeasti tule, vaikka alkaa olemaan kierron pituuden verran edellisestä oviksesta. Sain riesaksi enterorokon, ilmeisesti viime viikon tauti lapsella oli enteroa. Mulla kai oli vastustuskyky heikoilla keskenmenon jälkeen, niin "kivat" rakkulat käsissä ja jaloissa ollut maanantaista lähtien. Nyt alkaa onneksi helpottaa molempien osalta. 🙏 Vähän on ollut kaiken suhteen sellainen olo viimeisen puolentoista viikon aikana, että maailmankaikkeus ei ole nyt puolellamme. 😬

Täälläkin sit alkoi ilmeisesti uusi kierto ja jo kolmas ovuloimaton kierto 😞 nyt vuoto alkoi jo kp 16/17. Jotenkin aika luovuttajafiilis kun ei pääse edes yrittämään
Olipa erikoista kun se lääkäri oli kuitenkin nähnyt että ovulaatio olisi tulossa 😳

@Puolikuu siis voi ei tota enterorokkoa nyt vielä samaan syssyyn 😫 ei ois sitä tarvinnut just nyt riesaksi teille vaikka eipä se koskaan tervetullut ole. Meillä oli se vuos tai pari sitten, mä säästyin siltä, lapselle tuli vaan pari pikku näppylää mut mies oli aivan rikki, hirvee kutina pari vuorokautta putkeen 😨

Ja jeeep, kunpa se yksi pieni vielä ilmoittaisi meille molemmille tulostaan 💜 ja aivan yhtä lailla kaikille muillekin täällä 💕

@Täti-ihminen mulla on hyvin usein päänsärkyä juuri ennen menkkojen alkamista. Kestää yleensä 2-3 päivää ja on todella ällöttävä riesa.

@Pikkutytöt Me jatketaan samalla menolla varmaan niin kauan kuin ollaan yhdessä. Täytän keväällä 45, poikaystäväni täyttää 29. Kunpa olisin vaikka kymmenen vuotta nuorempi, niin monet asiat voisivat olla toisin☹️ Välillä tuntuu niin väärältä olla tällaisessa suhteessa, minä pian vaihdevuosi-iässä ja toinen elämänsä parhaimmassa energiassa. What a waste! Mutta, molemmat ollaan tosissamme yhdessä, ja tämän haaveen kanssa.

En tiedä onko tässä uudessa kuumemittarissa jokin vika vai minussako lie, kun lämmöt ei ole nousseet dpo5. Koko ajan näyttää vain 36,6🤔 Normisti ovulaation jälkeen on ollut 36,9-37 paikkeilla. Ovis tikutettu kyllä.

@Puolikuu kiitos vinkistä, pitää laittaa harkintaan jos tästä nyt tulee pysyvä riesa. Tsemppiä enterorokon kanssa, meillä sairasti pienimmät lapet saman, onneksi meni vähillä näpyillä.

@Pinkkigreippi on kyllä rasittava, kun ei auta panadolit eikä buranat. Tänäänkin vasta päivällä alkoi helpottaa ja alkoi jo aamuyöstä. Mulla tämä alkoi nyt oletetun oviksen jälkeen ja monella taitaa ollakkin vasta juuri ennen menkkoja. Sullakin nuorempi mies 🤭👍

Pöö! Pregcheck aamulla negatiivinen? Kp26 - Dpo10. Vähän tissit herkemmät ja alkavat menkkajomot tuikkii selässä. Eilen illalla oli joku ihmeellinen lämpö 37.4 joka parin tunnin päästä laski 37.1. Tänään Aamulämpö 36.9. Ollut tätä ennen 5-6 päivää 36.7. Uusi testi vielä ylihuomenna…

IMG_8662.jpeg

Muokattu viimeksi:
Pöö! Pregcheck aamulla negatiivinen? Kp26 - Dpo10. Vähän tissit herkemmät ja alkavat menkkajomot tuikkii selässä. Eilen illalla oli joku ihmeellinen lämpö 37.4 joka parin tunnin päästä laski 37.1. Tänään Aamulämpö 36.9. Ollut tätä ennen 5-6 päivää 36.7. Uusi testi vielä ylihuomenna…

View attachment 150506
Miten mun silmiin tossa näkyy toinen viiva kyllä? Todella haalea, mutta näkyy. Mä en itse näihin testeihin ole koskaan saanut viivanpaikkaa. Mielenkiinnolla odotan uutta testiä 🤭

Miten mun silmiin tossa näkyy toinen viiva kyllä? Todella haalea, mutta näkyy. Mä en itse näihin testeihin ole koskaan saanut viivanpaikkaa. Mielenkiinnolla odotan uutta testiä 🤭
Kyllä mäkin siinä jotain tuhrua näen. 👀 Mutta on kai näissä muulloinkin vähän jotain epämääräistä näkynyt?

Täällä 30/28 ja ei menkkoja edelleenkään. Kp 27/28 Clearbluen ultravarhainen (väittää, että tulos jopa 6pv ennen) nega.

Turha testailla lisää vielä muutamaan päivään? Ikävä välitila odotella uutta kiertoa kun myöhästyy päivillä😤

Mulla tipahti lämmöt eilen illalla normaaliin. Mittaan siis ihan päivän mittaan aina ja lämmöt on oviksen jälkeen aina 36.8-36.9. Normaali lämpö on 36.3. Nyt tässä kun olen rauhaksiin istuskellut ja mitannut, niin taas noussut
🫣 En tiedä..! En viitsi enempää tiirailla, hermo menee 😂
Ymmärrän 🤭

@Puolikuu ei ollut varmennettu ovis. Se on kyllä sitten täytynyt olla myöhemmin.

Mittaillut nyt 4pv ajan aamulla lämpöjä aamulla, ja aika tarkalleen 36.7-36.8 ollut joka aamu. Pari päivää oli sellainen olo että alkaa menkat ihan just, mutta nyt ei oikeastaan edes odota enää jostain syystä. En kyllä jaksa uskoa että olis tärpännytkään, luulen että aikainen testi olisi väkisinkin edes jonkun haamulaisen jo piirtänyt. Tai sitten ovis ollut toooosi myöhäinen..

@Täti-ihminen Okei, vielä saat jännätä muutaman päivän. 😅

@Litleo Niin just, sitten kyllä vähän epävarmempaa aikataulujen tulkinta. Voihan se olla myöhäisempi ovis ja/tai myöhäinen kiinnittyminen.. Meinaatko testata vielä vai odotella?

Takaisin