40+ kuumeilevat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miimali
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea @Pogo ja toivottavasti saat pysyä täältä poissa. 💖😅

@Pinkkigreippi Kiva, että loma on tuonut tullessaan kivoja juttuja. 🤗 Pidän jälleen kovasti peukkuja sinne suuntaan! 🌈💖

@Yrittäjä83 Voi harmi. 😔 No mutta nyt sitten tämä kierto hyödynnetty ja kaikki peukut pystyyn! 💖 Ja toivotaan, että ajanvaraus jo tulisi! Ehkä elokuun saapuminen auttaa asiaa..

@Karmi Hyvä, että kaikki näytti sun puolesta hyvältä! Mites miehen sperman kanssa, eikö sitä tutkita? Voihan siinäkin olla jotain häikkää, että esim. inssi voisi auttaa..? Mietin vaan, jos 1,5v jo takana, niin jos senkin tutkisi, niin ainakin tietäisi, ettei siinä ole häikkää. Ettei kulu hyvät munasolut hukkaan. Mutta voihan verikokeistakin toki vielä jotain selvitä ja lääketuki auttaa. 🌈

@Pikkutytöt Ei kannata liikaa miettiä, sitten sen näkee, kun aloittaa yrittämään. Sulla hyvä putki päällä, niin voi hyvinkin tärpätä helpostikin. 👍 Hyvä juttu, että juttelit ammattilaisen kanssa! Askelta kerrallaan, toivotaan ettei tutkimuksia tarvita. 🌈

@Sandra84 Mahtavaa kuulla, että noin hyvältä näytti tilanne! 😍 Toivotaan todella, että uudet keinot puree! 🌈 Harmittavaa tuollainen sählinki kieltämättä, varsinkin jos se sitten aiheuttaa itselle epämukavaa oloa. 😔

@Evli Tsemppiä pistelyihin ja toivottavasti on ensi viikolla hyvät näkymät! 🌈

@Kesäheinä85 Toivottavasti siellä ovis pian saapuu ja talletukset ajoittuu hyvin! Sulla on kyllä hyvän kuuloiset sukugeenit. ☺️ Äidillä kans myöhään alkanut vaihdevuodet, en oo tarkemmin ikää kysynyt. Ja suvussa molemmin puolin (reilusti) yli 40v raskautuneita.

Mulla on nyt dpo8. Oltiin ke-to mökillä ja tuli tehtyä pitkät työpäivät siellä, ei paljoa ehtinyt oloja kuulostella. 😅 Muutenkin lomalla on ajatukset ollut pitkälti muissa asioissa(kun). Tänään havahduin siihen, että leuassa on tajuttoman paljon märkäpäitä, ei ole ollut muissa kierroissa. 😳 Mutta voi toki johtua niistä hikisistä työpäivistä. Toki leuka vähän hassu paikka, jos siitä johtuu. 🤔 Toinen oire tuntunut tänään iltapäivällä ja illalla, lievä etova olo.. Maanantaina on edessä (karu) paluu arkeen.. Se on alkanut kiristää pinnaa, tänään on tullut räjähdeltyä muutaman kerran.. 💥🙈 Ehkä vähän lievä univajekin vaikuttaa, mökkeilyhommien takia tuli vähän lyhyitä öitä ja siellä oli tosi kuuma nukkua. Meinaa vähän kyllä ahdistaa töiden aloitus. Kun jotenkin saisi pidettyä työasiat töissä ja stressitasot alempana kuin ennen lomaa.. No, onhan noita oireita erinäisiä ollut aiemminkin meinaamatta mitään. 😬

@Puolikuu tuohan on just hyvä että on niin paljon hommaa ettei kerkeä miettiä mitään! Itsestä tuntuu että siinä vaiheessa kun kerkeää alkaa kaikkia oireita tunnustelee ni aika alkaa matelemaan.. eikös nuo finnit ole just joku hormonaalisen muutoksen merkki, jospa se ois nyt tärpännyt 😉
Lääkäri meinas, että voi tutkia sen sperman jos halutaan, mutta koska mitään muutosta ei ole miehellä tapahtunut ni hän ei usko, että se on mitenkään välttämätöntä. Muistutteli vain että se täytyy pitää tuoreena 😄
Niin ja muistin juuri, että akupunktiota kovasti suositteli!
Onko kukaan lukenut sitä kirjaa it all starts with the egg?

IMG_20250802_175443_067~3.jpg

Lieköhän tässä ovisplussaa vielä ollut... ?
Tummin näyttää minun silmään kp15.. eilen oli jotain tuntemuksia.. liekö ollut munasarjassa...jos olis ovis ollut eikä vain ilmaa... 🤷🏻‍♀️

Tallettelut kp16 aamu ja kp17 ilta... Testaan kyllä vielä huomenna... Jos haalenee, niin en tähän kiertoon kyllä enää testaa...

Harmi etten saanut nyt kiinni kunnon plussaa... Nuo kp15-16 tai olla myöhemmin illalla mitä nää kp17-18... Sekin voi tietty vaikuttaa... Ja joudun veden määrä.. ku näillä helteillä pitää koittaa juoda tarpeeksi...

Voihan se toki olla, et tuleekin huomenna, mutta ei ole aiemmin tehnyt sitä että lähtis testiviiva välillä haalenemaan... Kp12 oli ihan nega... Niin pidin päivän tauon...
Ei kait se auta ku odottaa vielä huominen testi... Ja koittaa olla piinailenatta... 🤔

Mies joutuu ehkä vielä mun kanssa iltajumpalle huomenna, oli testi tulos mikä tahansa 🤭😅😘

View attachment 146799

Lieköhän tässä ovisplussaa vielä ollut... ?
Tummin näyttää minun silmään kp15.. eilen oli jotain tuntemuksia.. liekö ollut munasarjassa...jos olis ovis ollut eikä vain ilmaa... 🤷🏻‍♀️

Tallettelut kp16 aamu ja kp17 ilta... Testaan kyllä vielä huomenna... Jos haalenee, niin en tähän kiertoon kyllä enää testaa...

Harmi etten saanut nyt kiinni kunnon plussaa... Nuo kp15-16 tai olla myöhemmin illalla mitä nää kp17-18... Sekin voi tietty vaikuttaa... Ja joudun veden määrä.. ku näillä helteillä pitää koittaa juoda tarpeeksi...

Voihan se toki olla, et tuleekin huomenna, mutta ei ole aiemmin tehnyt sitä että lähtis testiviiva välillä haalenemaan... Kp12 oli ihan nega... Niin pidin päivän tauon...
Ei kait se auta ku odottaa vielä huominen testi... Ja koittaa olla piinailenatta... 🤔

Mies joutuu ehkä vielä mun kanssa iltajumpalle huomenna, oli testi tulos mikä tahansa 🤭😅😘
Voihan se olla, että huippu jäi bongaamatta ja tosiaan laimeampi pissa vaikuttaa. Onko sulla ollut suht säännöllinen kierto? Hyvä suunnitelma vielä jumppailla! 😅

Mulla etovaa oloa ollut tänäänkin.. Ekaa kertaa pitkiin aikoihin houkuttaisi testata varhain... Pettyäkö nyt vai viikolla, siinäpä pulma.. 🙈

Voihan se olla, että huippu jäi bongaamatta ja tosiaan laimeampi pissa vaikuttaa. Onko sulla ollut suht säännöllinen kierto? Hyvä suunnitelma vielä jumppailla! 😅

Mulla etovaa oloa ollut tänäänkin.. Ekaa kertaa pitkiin aikoihin houkuttaisi testata varhain... Pettyäkö nyt vai viikolla, siinäpä pulma.. 🙈
Mikä sulla ois nyt DPO?

@Puolikuu Mulla nyt dpo7 ja mietin koko ajan, että milloin viittisi tehdä ekan kerran testin 🧐. Kuukautisten pitäisi tulla tiistaina tai keskiviikkona, joten ehkä odotan sinne ja katon tilanteen. Eilen oli kunnon nippailuja alavatsassa, muita oireita ei ole ollut. Mullakin työt alkaa maanantaina loman jäljiltä. On tää vaikeaa tää odotus 🙈.

@Puolikuu Mulla nyt dpo7 ja mietin koko ajan, että milloin viittisi tehdä ekan kerran testin 🧐. Kuukautisten pitäisi tulla tiistaina tai keskiviikkona, joten ehkä odotan sinne ja katon tilanteen. Eilen oli kunnon nippailuja alavatsassa, muita oireita ei ole ollut. Mullakin työt alkaa maanantaina loman jäljiltä. On tää vaikeaa tää odotus 🙈.
Joo, mä oon yleensä malttanut hyvin odotella.. En tiedä miksi nyt niin houkuttaisi testata.. Oon mä aikaisemmissakin kierroissa kuvitellut oireiden perusteella, et vois olla.. Ehkä nyt sattui tallettelut niin hyvin kohdilleen ja ehkä koska taustalla on yksi plussa kesälomalla.. 🥹 Suurimpana syynä ehkä kuitenkin tuo ellottava olotila, mitä ei kyllä ole ollut edellisissä kierroissa luteaalissa. Toisaalta näin aikaisin voisi vielä tehdä sen negatestin "hyvillä mielin", myöhemmin mä pelkään sitä pettymystä niin paljon, että on helpompi jättää tekemättä ennen menkkoja..

Joo, mä oon yleensä malttanut hyvin odotella.. En tiedä miksi nyt niin houkuttaisi testata.. Oon mä aikaisemmissakin kierroissa kuvitellut oireiden perusteella, et vois olla.. Ehkä nyt sattui tallettelut niin hyvin kohdilleen ja ehkä koska taustalla on yksi plussa kesälomalla.. 🥹 Suurimpana syynä ehkä kuitenkin tuo ellottava olotila, mitä ei kyllä ole ollut edellisissä kierroissa luteaalissa. Toisaalta näin aikaisin voisi vielä tehdä sen negatestin "hyvillä mielin", myöhemmin mä pelkään sitä pettymystä niin paljon, että on helpompi jättää tekemättä ennen menkkoja..
Huomenna sulla olisi siis dpo10. Jonkun statistiikan mukaan väärät negatiiviset rtestit tuossa vaiheessa olis "enää" 34% 😁

Iiks, taas saadaan jännätä🤭 Testaa jo ihmeessä @Puolikuu !👍

Täällä vasta oletettavasti dpo4. Aika matelee. Tässä kierrossa uutta on tämä rintojen tajuton arkuus ja nännit on kosketusarat. Jopa liivit tekee kipeää. Outoa että tämä kipuilu alkoi heti oviksen aikaan🤔 Tällaista ei ole ollut aiemmin. Paitsi viimeksi kun olinkin raskaana.
Normaalisti oviksen jälkeen mulla on heti alkanut pienet mahajuilinnat, muniskivut, nyt ei vielä mitään. Lämmöt korkealla 37,1 mutta voi toki johtua helteestäkin.

En todellakaan haluaisi innostua turhasta, kun kokemus kertoo että mikään oire/oireettomuus ei kerro yhtään mitään😅

Ei muuta ku testejä tekemään! Ja kuvia tänne 😅

Onhan mulla suht säännöllinen kierto yleensä... Kesä/heinä oli vaan sekoilua kuten viime vuonnakin... Liekö joku mun kropan uus juttu.. kesäloma alkaa niin laitetaan kierto sekaisin 💪🏻 😅

Mut joo olettaisi, että tulee 28-30 päivän kierto.. tai plussa... 🙏🏻
Voi olla että nää helteet + akupunktio kp14 teki taas jotain, toivottavasti akupunktio tuki ovulaatiota.. sitä ainakin yritettiin 🙈

Muokattu viimeksi:
@Kesäheinä85 Jospa se ovis olisi jo kuitenkin ollut, jos ei enää uudestaan testi tummu. Ja toivotaan, että tulisi plussa! 🌈

Täällä testattu eka nega, mutta en oo yhtään yllättynyt. Dpo9 ja ilta sekä normitesti, kun ei kaupassa ollut herkkiä. Mut maltit oli nyt kulutettu. 🙈😂

Toivotaan näin @Puolikuu 👍🏻 ja ei muuta kuin aamutestejä seuraavaksi 😉

Nännejä aristi illalla ja nyt aamulla rintoja laajemmin... Ja kaksi yötä on ollut katkonaista.. unettomuutta taas.. vaikuttaisi keltarauhasen aikaansaannoksilta... joten eiköhän se ovulaatio tapahtunut jo 👌🏻

Teen kuitenkin iltapäivällä tai illalla vielä yhden testin ku niitä on vielä paketissa 2 kpl ja näytti olevan "vanhentumispäivä" 8/2025

Että piinapäivät alkakoot... Olisko nyt sitten dpo2 tai 3 🤷🏻‍♀️ kp19 anyway 🤭

Meillä on @Evli sun kanssa nyt aika samat aikataulut, aloitan nimittäin Menopur-pistelyt tänään ja eka ultra sitten oletettavasti ensi viikon torstaina 😊 Mulla takana yksi ivf-kierros, siitä yksi tuoresiirto 3pv kohdalla (kemiallinen) ja kolme pakastesiirtoa (nega, varhainen keskenmeno, kemiallinen). Nyt uuteen yritykseen! Onko sulla aiempia ivf-hoitoja jo? Oon lueksellut täällä vaihtelevalla aktiivisuudella, nyt taas ollut pidempään poissa tätä uutta kierrosta odotellessa 🙈

@Karmi olen kertonut ja kuvaillut oireita yms, kertonut PCOSta yms. Akupunktion tekijä on kyllä aina kertonut ja perustellut valitsemansa pisteet miten vaikuttaa yms... Viimeksi laitettiin myös suolistoon ja nesteen poistoon liittyviä neuloja kun mulla kertyy nestettä hieman joka puolelle kroppaa. Nesteen poistoon ainakin auttaa 👌🏻

Ovulaatio oli nyt paria päivää aiemmin kuin vähään aikaan, joten kai auttoi siihenkin... Mutta 1-2 kertaa ei vielä riitä kyllä kovin vahvaan näyttöön 😅 olen ajatellut ettei siitä haittaamaan ole... Ja kun moniin muihin vaivoihin auttaa, niin miksei tähänkin 😉

Täällä tänään joko dpo3 tai 4.. mieluummin kaiken varalta lasken, että dpo3. 😅

Takaisin