40+ kuumeilevat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miimali
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä näyttää menevän samalla tavalla kuin aiemmankin ovisplussan jälkeen. Arviolta samana dpo tulee pientä vuotoa, hieman etovaa oloa, huimausta yms. Vaikken nyt vuodon ym takia toivo menkkoja, mutta olisihan se haaveilu ja kuumeilu helpompaa kun tietäisi menkkojen tulevan ja paremmat mahdollisuudet raskautua, kun kierto olisi oikeasti käynnistynyt. Nyt tuntuu, että kroppa vain leikkii, että josko, vaan eeeih ny sittenkään.. suottaapi olla, vaan suottaa olla olemattakin.. 🫣 testejä menee hitokseen hukkaan tämmösellä himo-testaajalla, kun seurailin tuleeko nytkin ovisplussa.

Muoks, Nyt olikin iltapäivän puolella tullut enemmänkin verta siteeseen. Ei varmaan mitään suurempaa merkitystä asialla, mutta jännä seurata tätä kehon heräämistä raskauden ja nyt imetyksen "ehtoopuolella". Nyt maitoa menee pojalle kuitenkin reilusti vähemmän kuin aiemmin, kun syö jo niin paljon ja usein kiinteitäkin. 😊 vielä en kuitenkaan ihan kokonaan haluaisi imetystä lopettaa. Sotii ehkä vähän haaveilua vasten, mutta tällä nyt mennään vielä hetki. 😊🩵

Muokattu viimeksi:
Miten @Puolikuu testi?

Mä nyt pommitan näitä pdg-testejä tänne, mutta aika paljon eilisestä haalistunut. Pitää toivoa, että dpo6 olisi jo positiivinen ja jos on, niin sitten voikin jo aloittaa vaikka raskaustestien tekemisen 🙈😅
1000046109.jpg

Kiva kuulla että @Sandra84 asiat etenee ❤️. Lahjasoluhoito kuulostaa lupaavalta. Useinhan meidän iässä homma on kiinni vaan solujen laadusta.

Mulla on lähipiirissä/töissä tosi paljon +40-vuotiaana vielä vauvoja saaneita. Tää on kiva, koska omaan mieleen ainakin normalisoi asiaa, mutta samaan aikaan mietin, että antaako se valheellisen kuvan siitä, että tämä olisi helppoa tai että kaikki vielä onnistuisi. Mulla on dpo4 nyt menossa. Mulla on siihen polyyppiin liittyen koepalan otto dpo15, mietityttää että kyllähän sitten pitäisi olla jo ns varma tulos? Mikään alkio tuskin selviäisi siitä huuhtelusta ja sörkkimisestä.

@Moosee tsemppiä, eiköhän dpo15 näy jotain jo testissä jos on näkyäkseen 🤔 sit toki polyypin käsittely siirtyy jos tuleekin plussa 👌🏻

Täällä iski yhtä äkkiä flunssa... Taas... Edellinen oli tammikuun lopussa.. mukava olla loppuloma flunssassa.. jospa tämä menisi yhtä nopeaan ohi mitä alkoikin.. 🤷🏻‍♀️ täällä joko dpo5 tai 6 🤔

Hienoa @Moosee että lähipiiristäsi löytyy hieman vanhempia äitejä.. minun lähipiirissä sellaisia on minun vanhempien ikäisissä.. oman ikäisissä tiedän yhden, hänellä letrozolit auttoivat 👌🏻 ystäväpiirissäni kaikki muut ovat jo lapset saaneet. Hienoa heille toki, välillä vain itseä tympäsee kun ei onnistu.. 😔

Takaisin