40+kuumeilevat-ketjusta plussanneet

Varovaisesti kurkin tänne, kun lapset on muutaman vuoden päästä kaikki täysi-ikäisiä ja täytän tänä vuonna jo 44v! 😱 Nuorin on 2009 syntynyt.

Käytin kierrukkaa, kunnes se piti vaihtaa. Sepä ei mennytkään paikalleen 30 min kivusta huolimatta, joten siirryin pillereihin. Pillereitä mietin jouluna jättää pois ja sitten unohinkin ne joululomalla kotiin. Söin niitä vielä, mutta pääsiäisenä jätin ne uudestaan pois ja nyt sunnuntaista lähtien oon testaillu ja viivat vahvistunu. Tänään vasta 4+0. La 8.1.

Mulle on vuosi sitten tehty kohdunkaulan lyhennysleikkaus ja pelottaa nyt että miten se vaikuttaa tähän raskauteen.

En voi kellekään kertoa, kun kaikki menettäis yöunensa siitä. Työkaveri on juuri äitiyslomalla ja epäilen että hänkin on uudestaan raskaana. Kukaan ei epäile että mä oisin! Tosin kaks lasta päiväkodissa kysyi ennen testaamista, että onko sulla vauva ja anoppi kysyi eilen kahteen kertaan, onko lapsiluku täynnä! Tulen olemaan niin huono tän salailussa 🙈 Lisäksi olin poissa ripulin takia eilen, kun en tajunnut että se voisi olla raskausoire🥴

Onnea @Kevät2025 ! Miten on alku mennyt pienen kanssa? 😍

Mä sain kans mini-ASAt, mutta ei kai mulla oo muuta syytä kuin ikä?

@Pikkutytöt Täällä kans nautin raskaudesta! Tää on ihanaa! Vointi on ollut hyvä (tosin väsy löytää mut usein) ja maha on aivan paras. Kelpaa esitellä. Vauva on vikkelä vekkuli, yrittää kyllä usein tulla mahanahan läpi ulos (mä en ymmärrä mistä se ottaa tukea tohon punkeamiseen, kun millon miltäkin vatsan suunnalta painautuu kohti maailmaa 😳)

Takaisin