40+kuumeilevat-ketjusta plussanneet

Kiitos paljon! 🥳❤️

Tsemppiä teille yritykseen, saako kysellä mahtaisitkohan jo pian päästä tännekin ryhmään mukaan? 🤭
Kiitos! No vielä ei oo niitä ovistestejä tai vitamiineja hankittu mutta pelipäivät taitaa olla tässä käsillä pikku hiljaa. 😅

Katsotaan miten meidän käy, pääsenkö lopulta tänne jossain kohdin 🤩 Kaikenlaista nyt juuri meneillään isossa kuvassa ja työnvaihtokin ehkä tulossa, joten en tiedä onko paras aika mutta katsotaan miten asiat etenee eri rintamilla 😅

Kaikkea hyvää teille!👋

Heippa kaikille ja paljon onnea plussista 😍😍🩷

Meillä takana kkm viime syksynä ja nyt isona yllärinä saimme kuulla odottovamme kaksosia. Alussa vielä mennään, viikkoja nyt 8+ joten katsotaan pysyvätkö molemmat mukana 🥹🩷

Melko helpolla olen toistaiseksi päässyt tässä raskaudessa, mitä nyt pahoinvointia ja yleistä heikotusta 🫠😄

Heippa kaikille ja paljon onnea plussista 😍😍🩷

Meillä takana kkm viime syksynä ja nyt isona yllärinä saimme kuulla odottovamme kaksosia. Alussa vielä mennään, viikkoja nyt 8+ joten katsotaan pysyvätkö molemmat mukana 🥹🩷

Melko helpolla olen toistaiseksi päässyt tässä raskaudessa, mitä nyt pahoinvointia ja yleistä heikotusta 🫠😄
Suuret onnittelut! Onko sulla suvussa kaksosia? Meillä kans tulossa kaksoset ja mun suvussa ei ainakaan 1800-luvun loppupuolelta lähtien ole yksiäkään kaksosia jos otetaan huomioon sellaset ees suunnilleen oikeasti sukua olevat ihmiset. Joten oiskohan sit ikä tässä tehny tehtävänsä! Eräällä luennolla synnytyslääkäri selitti hyvin että tosi nuorilla ja toisaalta tosi vanhoilla äideillä tulee enemmän kaksosia kun molemmissa päissä hedelmällistä ikää lisääntymiselimet saattavat toimia hieman sattumanvaraisemmin.

Onnittelut tuplista @Tuulian ja tervetuloa mukaan!

Mulla on myös ollut käsitys, että kaksosten todennäköisyys on hyvin nuorilla ja toisaalta iäkkäämmillä suurempi. Varmaan just sen vuoksi, että helposti nuorempana/vanhempana keho toimii oikukkaammin ja ovuloi useamman munasolun ainakin osassa kierroista. Toisaalta, mulle taas useampi gyne sanoi yritysaikana, että todennäköisyys kaksosiin on pienehkö, vaikka ovuloin kahta munasolua ja mulla entuudestaan on kaksoset. Sanoivat, että tällä iällä laatu on jo kehnompaa, joten kahden munasolun ovulointi vain kasvattaa todennäköisyyttä, että toinen on kelvollinen ja ylipäätänsä raskautuu. Saattoi siis olla, että päästiin vähemmillä yrityskierroilla. Mutta varmasti monta monessa, miten sattuu onni suosimaan kulloinkin.

Takaisin