38v.+ odottajat esikoisen/toisen tai kolmannen

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eetuha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sama juttu, että autoilu on mullekin melkein pahinta olemista nyt... Neuvolasta sanottiin, ettei huolta kun ei supistele.

Mulla rakenneultra viikon kuluttua, jännittää kovasti, että onko kaikki kunnossa ja vaikka mitä... Hiukan olen taipuvainen murehtimaan, vaikka näille asioille ei itse tässä kohtaa mitään voi, paitsi tottakai on tärkeää pitää itsestään huolta.

Ja niin on meidän pojanpallerollakin :) laskettu aika pysyi prikulleen samana, joten kasvaa siis keskiarvojen mukaan. Kätilö tulosti vielä kuvankin pojan vehkeistä mukaan, hehheh :)
Meillä on kanssa kuva pepusta ja jaloista suoraan alta. Ultraaja oli vaan et "no sanokaapa itse mitä tässä kuvassa ei näy".. hah! Ja sitten printattuaan kuvat hän erikseen sanoi että tämä haarakuva ei sitten kuulu Facebookkiin.... Mitä ihmettä. En oikein tiedä mitä hän ajatteli meistä... (Meidän peruslinja tulee oleen et ei postata muutenkaan paljon mitään, ainakaan kasvoista tyypin koko nimellä ym tiedoilla. Saa itse sitten isona päättää mitä postaa ja mihin.)

Täytän 37 ennen kuin 3.s astunee maailmaamme. Miten teillä, joilla on useampia lapsia, lasketut ajat sattuneet lapsillenne? Meillä eka, toka ja tää kolmas samassa kuussa. Ekalla ja tokalla vain päivä eroa +kymmenisen vuotta välissä, kolmas loppukuusta. Km olis ollu maaliskuussa, mut toka tuli saman vuoden keväänä.

Meillä luonto on päättänyt ajan olla positiivinen... kaikki toivottuja ja yritettyjä. Kyllä hymyilytti tän kohdalla kun plussasi, et jälleen kesävauva eikä tarttee stressata mitä pukea pienelle ja pääseekö ulos.... Isimies totesi, että no just. :D Tietääpähän ett tänäjussina ei otakaan miästä vahavempaa.... :) kö uskon ett etuajassa tulee tai tullaan ottaan...

Heissan! Kivaa, että meitä vanhempia äitejä on muitakin. Olen itse 40 v, ehdin lasketun ajan perusteella täyttämään 41 v. ennen kuin vauva syntyy. Laskettu aika on 1.6. Lapsi on kolmanteni, isot ovat pian 16 v. ja kesällä 12 v. Miehelläni on ennestään kolme lasta, pian 9 v., 12 v ja 14 v. Eli olemme uusperhe. Tämä vauva ei ollut suunnitelmissa, hän nyt vain päätti tulla. Olen käynyt melkoisen kriisin hyväksyäkseni asian. Olin jo ajatellut, että pikkulapsivuodet ovat takana ja pian pääsen matkustelemaan ja olemaan aikuisten seurassa. No, elämä ei mennyt niin.. :)

Itseäni mietityttää ihan kaikki. Että onko enää äidiksi tämän ikäisenä, jaksanko. Synnytys pelottaa kun aiemmat olivat vaikeita, etenkin ensimmäinen. Työtilanne on hankala. Jne., jne. Mutta ihana jakaa ajatuksia täällä!

Takaisin