Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ajattelin nostaa pintaan kuumottavan ja paheksuntaa aiheuttavan asian, eli TUPAKOINNIN. Kuinka moni polttaa vielä, vai onko kaikki pystyneet tumppaamaan het alkuunsa, vai oonko peräti ainoa joka moista pahetta harrastaa? Mä yritän kovasti kovasti kovasti lopettaa, tai edes vähentää, toistaiseksi surkealla menestyksellä... Löytyykö vertaistukea joka zemppais mua, yritetäänkö yhdessä??
Olen itse vanhempi odottaja ja kaipaan ketjua vanhemmille odottaville.
Ikää mulla on 39v. Ja odotan kolmatta lasta, ainakin nyt toistaiseksi :)
Joo! Mullon kanssa! Autoilu kaiken muunkin istumisen muassa on vähän tukalaa...Onks täällä vanhempien odottajien ryhmässä ollut vaivana paineentunnetta alavatsassa? Mulla tulee sellainen päivänmittaan, levossa alkaa helpottaa. En osaa mieltää sitä supisteluksi, virtsarakkovaivaksi ennemminkin...:-D
Hei Mistymorning! Kerro sit ultrakuulumisia! Meidän tyttöpuolisella paaperolla kaikki oikein mallikkaasti!Heippa kaikki, erityisesti SuviMinnu! Täällä myös pian 35-v esikoisen odottaja pk-seudulta :) raskaus tärppäsi helppoakin helpommalla ja mukavasti on mennyt. Nyt 19+4 ja rakenneultra on ylihuomenna. Jännää!!!