38v.+ odottajat esikoisen/toisen tai kolmannen

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eetuha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Eetuha

Piirimestaruustason postaaja
Marraskuunmammat 2014
Olen itse vanhempi odottaja ja kaipaan ketjua vanhemmille odottaville.
Ikää mulla on 39v. Ja odotan kolmatta lasta, ainakin nyt toistaiseksi :)

On eri asia olla yli 35 vuotias odottaja kuin 25 vuotias

Kyllä olet aivan oikeassa :)
Koen olevani niin ummikko kun eka on jo yli 13v.. :sorry:

Juu :) mutta ainakin on eri asia odottaa 25 kropassa kuin 35 vuotiaana... Ainakaan n musta

Heissan! Virallisesti esittäydyn tähän ryhmään, kun laskettu tulee olemaan kesäkuussa, ikää ens kuussa 40, ja lapsikin on sitten jo viides, jos matkassa pysyy. Jo syntyneet on sitten kesällä 23 B-) 19, 17 ja 5v
Että hei vaan kaikille :-) :-)

Hei, minäkin kuulun samaan kastiin. Ikää nyt 38 ja toive saada tämä kesäkuinen tällä hetkellä 6+2 elävänä syliin. Taustalla on seitsemän enkelivauvaa, keskenmenot viikoilla 5-11.

Hei, minäkin kuulun samaan kastiin. Ikää nyt 38 ja toive saada tämä kesäkuinen tällä hetkellä 6+2 elävänä syliin. Taustalla on seitsemän enkelivauvaa, keskenmenot viikoilla 5-11.

Pidän peukkuja :Heartbigred meilläkin on km takana muutoma ja siksipä yritän pysyä rauhallisena tämän raskauden suhteen kun en jaksaisi pettyä. :Heartblue ja jos näin kävisi.. en enään haluasi yrittää :Heartbigred

Hei jee! Soitin tänään neuvola-aikaa,ja onneksi soitin! Sain lähetteen alkuraskauden ultraan raskauden keston määritykseen. Raskauduin ovistikuilla, joten periaatteessa en tarvttis koko ultraa, mutta ainahan siellä on kiva käydä.. Söin minipillereita, eikä tullut kuin yhdet kolmen päivän menkat niin haluavat varmistaa. Näänpähän itse montako tyyppiä masussa majailee :-D mulla on aina ollut salaisena haaveena kaksoset, tosin ehkä tällä iällä en enään kaksosia toivoisi...

Moikka :) Minäkin ilmoittaudun tähän ketjuun :) Ikää on nyt 42, ehdin täyttää 43 ennen lapsen syntymää, jos tämä nyt etenee loppuun asti. En vielä uskalla kovinkaan isosti iloita, ensimmäisen ultran jälkeen olen sitten viisaampi. Siihen on aikaa vielä vajaat pari viikkoa. Toivotan onnea matkaan kaikille :)

Eetuha: koska saat vastauksen aamun kokeesta?

Oho en oo huomannut viestiä.. Sain samana päivänä puhelimeen oli 115 eli koholla hienosti. :) tänään pyydän lääkäriltä uutta koetta.

Takaisin