+ 35 vuotiaat odottajat :)

Itse täytin just 36 ja esikoisen la on 24.4.
Nyt on alkanut tulla vähän sellainen hirvitys- olo, pelottaa siis miten tästä elämänmuutoksesta selviää. Ensinnäkin synnytyksestä ja sitten itse vauva-ajasta. Kun ei edes tiedä millainen tyyppi sieltä on tulossa. Ja itse asiassa koko vauvan saaminen tuntuu vielä aika epätodelliselta :) Koitan vaan toitottaa itselleni, että kaikki menee kyllä hyvin, mutta välillä iskee uskonpuute...
 
asioilla on tapana järjestyä ! Kyllä synnytys sujuu ja arkikin alkaa varmasti sitten luistamaan !
 
Tänä vuonna tulee 37 mittariin ja esikoinen vielä masussa. Laskettu aika oli 22.3. Pitkälle antaa odottaa :)
 
Täällä sama mittarilukema :) LA viikon päästä ja vielä ei siihen suuntaan merkkiäkään, että olis joku muuttamassa pois yksiöstään...
 
Juu ei täälläkään mitään merkkejä, yhden yhtä supistusta ei ole ollut. Paitsi sellasia kivuttomia mahan kovettumisia. Huomenna 42+0. Mulla loppu jo juttuseura tuolta maaliskuisista kun taitaa olla melko lailla kaikki siellä jo synnyttäneet :shy:
 
Onk sulle Kitty jo käynnistysaika sovittuna? Kun tässä on vielä pyhiäkin 2pv edessä.. Hengitys taas tällä hetkellä niin vaikeeta että kulostaapa kaamealta jos vielä 5+vko pitää haukkoa happea.. (pahoitteluni, vähän ot kirjoitus)
 
Huomenna oon menossa sairaalalle ja ymmärsin että koitetaan alkaa käynnisteleen. Torstaina oltiin käymässä ekassa kontrollissa siellä ja kohdunsuulla ei ollut silloin vielä tapahtunut mitään, täysin kiinni siis ja 2 cm pituutta. Vähän pehmennyt mutta niin se oli jo neuvolalääkärillä viikolla 36. Huominen kyllä jännittää.
 
Heippa kaikille :) Esikoistytär syntyi sektiolla 13.3 rv 37 +2 kun alatiesynnytys ei ottanut edetäkseen kolmena käynnistyspäivänä ja vauva oli saatava toksemian takia ulos. Kaikki on kuitenkin sujunut hyvin ja pari viikkoa ollaan kotona oltu opettelemassa yhteiselämää. Yöalvomiset ois varmasti helpompia nuorempana, mutta onneksi pikkuhiljaa alkaa yöunet olla vauvalla 3 tunnin mittasia ja itse herättelee kun nälkä tulee :) Illalla tankataan kovasti maitoa ja läheisyyttä, Cuplaton käytössä kun D-vitamiini tipat aloitettiin viimeviikolla :)

Tsemppiä kaikille loppusuoralle ja synnytystä jännittäville lohduksi että kätilöt on todella ammattitaitoisia ja kivunlievitystä niin halutessaan saatavissa niin ettei tarvi tuntitolkulla kivuista kärsiä :)
 
Onnea ninnuli! :)

Sent from my Lumia 800 using Tapatalk
 
Takaisin
Top