+35 ekan odottajat

Kultakutri

Näppärä viestien naputtelija
Lokakuunmammat 2015
Täällä siis tuleva mama 35v. Eka tulossa ja onhan tää jännää kun kavereiden lapset on jo kouluikäisiä ja oma vasta aluillaan
 
Hei! Täällä kans esikoista odotellaan ja ikää 36v. La 1.10 joten alussa vasta. Tuntuu ettei ole mitään ystäviä samassa tilanteessa.
 
Sain ensimmäisen ultran viikolle 12+2. Onko teillä muillakin vasta niin myöhään? Jorvissa sen verran ruuhka että suosittelivat naisten klinikkaa.
 
Niin kai, mutta voisi olla vähän aikaisemmin. Varsinkin ekassa raskaudessa. Kävin super aikaisin ultrassa varmistamassa ettei ollut kohdun ulkopuolinen, mutta silloin ei näkynyt juuri muuta kun että raskaus oikeassa paikassa. Maksoi hulppeat 160€!!
 
Täällä raskausaikana 36 täyttänyt, nyt 2kk ikäisen esikoistytön äiti :)
 
Aavistitko Murmeli että odotat kaksosia vai saitko tietää vasta np-ultrassa?
 
Lulu aikaisemmin ei voi mitata niskapoimuturvotusta ja muutenkaan ei saa hyviä mittoja, siksi se ajankohta on juurikin tuo.
 
Kultakutri, hyvä päätös mennä varhaisultraan, niin ei tarvitse idotella malttamattomana np-ultraa. Tsemppiä! Kerro sitten miten meni.
 
Onko kukaan ajatellut käydä 4d- ultrassa? Se voisi olla aika hieno kokemus, mutta sen verran kallis että samalla rahalla saisi aika paljon lastentarvikkeita.
 
Lulu: mulla oli jotenkin outo olo että nyt kaikki on jotenkin erilailleen kun aiemmissa raskauksissa. Oon saanu 3 keskenmenoa aika alku viikoilla, tää raskaus vaan tuntu jotenkin erilaiselta kun ne ja sitten ajattelin mennä ar ultraan 7+4, niin siellä sitten kaksi sinttiä köllötteli kohdussa :Heartred Nyt on rv 27 +0 :Heartred
 
Kannattaa kysyä äippäpolilla jos käytte niin 4d ultraa, yleinsä niissä on mutta niillä ei pahemmin katota koska 2d on parempi tutkimiseen. Ite pyysin rv 25 muta vauvat ei suostunu näyttään kunnolla itteensä. Just kun oltiin näkemässä kasvoja niin laittoi nätisti kädet kasvoille. Sivuprofiilista nähtiin päätä ja korva ja sit pienet varpaat :Heartred Toinen ei suostunut ollenkaan, oli selkä ultraan päin :D
 
Täällä yksi kesällä 35 vuotta täyttävä esikoisen odottaja, nyt rv 19+0. :) En koskaan pitänyt itseäni "lapsi-ihmisenä", mutta tässä sitä nyt ollaan ja hyvä niin.

Tuosta 4D-ultrasta: olen ajatellut mennä siihen, näkee vielä paremmin onko pienellä kaikki hyvin. Vain kirsikkana kakun päällä se sukupuolen varma selviäminen.
 
Oletteko jo alkaneet tekemään vauvaostoksia? Olen yrittänyt hillitä itseäni shoppailun suhteen, mutten millään malttaisi. Haluaisin laittaa jo lastenhuoneen valmiiksi. Vaunujen hankinta tuntuu kaikesta hankalimmalta.
 
Takaisin
Top