<3 Toukomasut 2012 <3

Kiva tietää, että muilla samoja oireita, rauhottaa mieltä kummasti. :) Mä oon kanssa niin skeptinen tästä, tuntuu hullulta lukea joistakin ketjuista, kun jotkut on heti plussauksen jälkeen kertonut kaikille vauvan tulosta. Mulle ei tulis mieleenkään kertoa nyt muille kuin tietysti miehelle ja parhaalle kaverille. Kyllä mä ajattelin sinne rakenneultraan asti odotella, jos vaan mytty pysyy mukana ja maha ei paljasta aikasemmin. Millonkas muut on ajatellu kertoa maailmalle? :)

Ja tervetuloa vain uudetkin mukaan! 
 
Jospa minäkin nyt sitten....

Plussasin sunnuntaina enkä oikein vielä tiedä mitä ajatella. Lapsi on toivottu ja olemme mieheni kanssa molemmat todella iloisia. Vähän joutuu kuitenkin iloa ja odotusta himmailla kun sain ennen esikoista kolme keskenmenoa. Nyt tietenkin pelottaa miten tällä kertaa käy. En yllättyisi jos taas menisi kesken mutta jotenkin sitä on luottavaisempi tällä kertaa. Tai ainakin haluaa olla kun kerran yksi raskaus on onnistunut. Jouduin esikoisen raskauden aikana pistämään verenohennuslääkettä ja samaa teen nyttenkin, toivottavasti se on se meidän salainen ase....
LA olisi toukokuun lopulla, about 27.5. Mulla ei kerinnyt olla kuin kaksi kiertoa synnytyksen jälkeen ja ne olivat keskenään aivan eri pituiset.

Lohtua jo keskenmenon saaneille
 
Itse kävin eilen ekassa neuvolassa ja tänään ultrassa, sain kummastakin LA 2.5 vaikka monesta muusta laskurista olen saanut tuon 3.5. Toisaalta eipä tuolla päivän heitolla ole mitään merkitystä. Eli pomppiksen86 kohdalle saa kyllä muuttaa tuon uuden LA:nkin eli 2.5.2012 :)
 
LA Nimimerkki / ikä / monesko lapsi / paikkakunta / synnytyssairaala

30.5      Vauveli / 34v. / kolmas lapsi/ - /Satakunnan keskus-sairaala
 
onko teillä minkälaisia oireita? Itse vietin viime yönä 3h ensiavussa kamalien alavatsakipujen kanssa. Ultrattiin sisäkautta ja vatsan päältä, mut alkioo ei näkynyt. Viikkoja laskureiden mukaan kuitenkin 6+1. Hcg oli vähän yli 2000 ja se otetaan perjantaina uudestaan. Toivottavasti ei oo menossa kesken tai oo kohdunulkoinen. Huhtikuussa jo keskenmeno takana, ei ikinä enää... :(
 
Pitäis varmaan tehdä uus lista jossa kaikki odottajat on mukana.. Onks halukkaita? Kellä ois aikaa..
 
Hei!

Minäkin ilmoittautuisin mukaan. Ikää minulla on 33v/ensimmäinen lapsi/laskettuaika 16.5/ TYKS

Tänään kävin ensimmäisessä ultrassa ja raskauden kesto on noin 7+3.

Tsemppiä kaikille ihmeelliiseen odotukseen!

 
<3 Onnellinen <3 on nim. ja 31.5.2012 olis laskettu aika ja 36 on ittel mittarissa ja neljäs lapsi ja synnytys sairaala on Satakunnankeskus sairaala, Pori :)
 
HEI, Oon uusi täällä niin kertokaa miten saan nimimerkkini näkymään tuohon vihreen pompulan viereen mm.?? Ja miten saan ne aikajanat täne viesteihini?? APUUUUAAAA!!!
 
Heips!
Nimimerkki pitäis näkyy ihan automaattisesti kun kirjautuu sisälle. Täällä tosiaan eilen oli ihmmeellistä häiriöö, kun ei saanut mitään linkkejä/foorumeja auki. Aina tuli teksti jostain errorista "error 4oo" ja millon mikäkin" this page can not be reed/found" ihan kumma!!! en päässy kirjotteleen mitään, mut omaa vauvalistaa toukomammoissa pääsin muokkaan, niin et saatiin sut  <3 onnellinen <3 mukaan listaan. Tänään aamu alko taas niillä erroreilla. Et josko ne päivittelee näitä sivuja ja siks ei kunnolla toimi. en meinannu päästä edes kirjautumaan tänään sisälle ko vasta ties kui monennella yrityksellä.
 
Sellanen tuli vielä mieleen, et ootteko laittanu vahingossa ruksin sinne oman sivun asetuksiin ettei omaa nimimerkkiä näytetä. Se kantsii tarkistaa ja ottaa ruksi pois. muistaakseni siellä joku sellanen kohta oli. :D
 
HEIPS!!!
Juu, minä en nää vieläkään omaa nimim.tuossa pampulan vieressä :( Näkeekö muut? Tarkastelin omia asetuksia ja siellä oli kaikki ihan ok. Kai se sieltä joskus ilmaantuu. Juups, en ole raskaudestani kertonut muille ku yhdelle, anteeksi kahdelle kaverille ja tietty mies tietää...pelottaa niin paljon et menee kesken :( Pahoinvointia tosiaan oli muutamana aamuna, mut nyt ihan ku olis hävinny? Viluttaa ihan kauheesti ja rinnat on tosi arat ja sitte närästys tullut kans kuvioihin. Mitä te muut syötte aamulla ekaksi ennen töihin lähtöö, ettei tuilis se yökki olo niin helposti? Tänään tuli sitten pistäydyttyä lääkärissä ku kurkku kipee jo kolmatta päivää...kuumetta ei oo (lääkäri ihmetteli) eikä muita oireita, nielurisa turvonnut toiselta puolelta ihan jäätävän kokoiseksi ja niellä en voi ja syöminen ei oikeen onnistu. Sain nyt 10 pvä kuurin penisiliiniä ja pitäs viikonloppuna auttaa jo...sinnekin on niin pitkä aika :( Juuri olin hamppilääkärissä kun hampuja korjailtiin ja se oli kurjaa. Mut jatkuu sekin kidutus vielä :) Mutta tuo kurkku on niin kipee ettei saa yöllä nukutuksikaan. Huilaan sit tän loppu vko. Ja jännää ku pää ei edes käänny kun on niin arka korvasta alaspäin. Pelottaa jotenki et jos se pikkunen on tuolla masussa vaikka kuollut, kerran niin käyny :(
 
Uusi ilmoittautuu :)) Laskettu aika 4.5 ja Lahdesta olen! Ikää kertynyt 25 vuotta. Kamalan pitkään joutuu pientä vielä odottamaan <3
 
Takaisin
Top