<3 Toukomasut 2012 <3

Jonzu86

Oman äänensä löytänyt
LA Nimimerkki / ikä / monesko lapsi / paikkakunta / synnytyssairaala

29.4 Tiisku / 28v. / toinen / - /E-KKS
2.5 Sipriina79
2.5 StarryNight
3.5 Pomppis86 / 25v. / ensimmäinen / - / MKS
3.5 Lumia86
4.5 marde85 / 26v. / kolmas lapsi / Oulu / Oys
5.5 Mimosa11 / 32v. / ensimmäinen / Helsinki / Naistenklinikka
5.5 Kevätpörriäinen / 29v. / ensimmäinen (toinen) / pääkaupunkiseutu / -
5.5 Tella / 27v. / toinen / - / LKS
6.5 Sadettaja
6.5 MamaMilano / 36v. /
7.5 Miikka / 30v. / 1.lapsi, 2. raskaus / Helsinki / Naistenklinikka
7.5 Kevätneito-81 / 30v. / toinen lapsi / Kanta-Häme / Kanta-Hämeen keskussairaala
8.5 Outi222
8.5 Toukomamma2012 / 22v. / toinen / - / Tays
9.5 merzi86 / 25v. / ensimmäinen / - / Kys
10.5 Pikkuenkeli / 22v. / toinen / Oulu / Oys
11.5 hann / 19v. / ensimmäinen / - / Kys
11.5 Capricorn
11.5 Sibu / 32v. / ensimmäinen / pk-seutu / -
12.5 är 
12.5 julia.o / 25v. / ensimmäinen / Naistenklinikka

13.5 hansu84 / 27v. / toinen / - / Oys
13.5 renjuska
Rudy / - / seitsemäs / - / Kys
17.5 Nuunuu / 33v. / neljäs lapsi / pk-seutu / 
17.5 Emilien / - / toinen /
17.5 seafire / 26v. / ensimmäinen / - / K-Hks
18.5 e_m / 25v. / ensimmäinen / - / -
18.5 Suvituuli / 33v. / toinen / Espoo / Jorvi
19.5 Kenai / - / toinen lapsi
19.5 eleanor2010 / 26v. / toinen / Pohjanmaa
21.5 hetao / 24v. / toinen lapsi / Raisio / Tyks
22.5 Anskuliini- / 19v. / ensimmäinen / Hml / Kanta-Hämeen keskussairaala
24.5 Lme / 25v. / toinen / Rovaniemi / LKS
26.5 Fianna / 22v. / ensimmäinen lapsi / 
 
Laskettu aika ei ole mulla vielä tiedossa, mutta omien päätelmien mukaan menee toukokuun puoleen väliin. Perheen seitsemäs lapsi on tulossa ja synnärinä on KYS.
 
Jos ihan tarkasti halutaan tiedot tuohon, niin tämä on itse asiassa toinen raskauteni, yksi tuulimunaraskaus on takana. Mutta ei kai se niin tärkeää ole, että sitä pitäisi tuossa listassa mainita. :) Ajattelin vain, että onko se ollut tapana näissä listoissa.
 
Tännekki tiedoksi!;)

Uutena koko sivustolla ja varovaisin askelin liikenteessä.

Plussaa näytti 3.9 ja LA laskureiden mukaan 9.5! Kaks aikasempaa menny kesken ni ei uskalla itekkään vielä oikein hihkua. Ja neuvola aikaakaan en oo vielä luulotautisena varannu (molemmilla aikasemmilla ongelmat alko ajanvarauksen jälkeen), ootan et aikaa kuluis!
Ikää mulla 25-vuotta, ensimmäinen, jos kaikki hyvin menee ni Kyssille suuntaamme!
 
Hei mahtista! Ollaan Mimosan, Julia.o:n ja ehkäpä kevätpörriäisenkin kanssa samoihin aikoihin Naikkarilla! Voidaan käytävillä puuskutusten välissä luoda merkitseviä katseita toisillemme.

 
Hehheh, no mä en taida ainakaan siellä pyöriä, ellei sitten ole jotenkin riskiraskaus. En oikeastaan asu Helsingissä, vaan ympäryskunnassa ja todennäköisesti synnytän kunnan omassa sairaalassa.

Mun käsityksen mukaan muuten Naistenklinikka menee remonttiin jossain vaiheessa ensi vuotta ja ajankohdasta ei kai vieläkään ole täysin tarkkaa tietoa. Remontin takia siellä hoidetaan vain riskisynnytykset, joten välttämättä edes paikkakuntalaiset ei sinne synnyttämään pääse. Remontin arvioitu alkamisaika on kai ensi kesä, mutta sen valmistelut aloitetaan jo aiemmin ja silloinkin paikkoja on kai jo vähemmän. Mutta eiköhän siitä lisätietoa tipu alkuvuoden aikana. :)
 
Oukei, no katsotaan sitten mihin minut tunkevat. Klinikalta olivat jo lähettämässä NKL:lle, joten katsotaampa tosiaan mitä meinaavat neuvolassa. Ymmärtääkseni myös Jorvissa, Porvoossa ja Kättärillä voidaan synnytellä pääkaupunkiseudulla. Tiedä vaikka avaisivat vielä jonkun väliaikaispisteen kesää varten.

 
Kaipa minutkin voi tänne lisätä, vaikka vielä hieman pelosekaisin tuntein mennään. Toisaalta mukava lukea samoilla viikoilla menevien tunteita, oireita jne.

11.5 Sibu / 32v. / ensimmäinen / pk-seutu / -

Ja vielä mä opettelen, että miten ton tickerin saa tonne alas :)
Edit: onnistuin :)
 
Päivitetään tiedot tännekin, eli LA 18.5. ja eka lapsi tulollaan :) Niin ja siis 25v ikää :)
 
Mun tietoja vois täydentää. Eli
hann/ 19v./ ensimmäinen/-/ kys
 
Heissan!
Pistetäänpäs minutkin mukaan taas listalle, nyt näin päin Jonzu86 ;) Kiitos!

5.5 tella / 27 / toinen / LKS
 
MamaMilano,36v la 6.5.2012(mutta tuo varmasti muuttuu aiemmaksi)
 
tella, Saakos udella että asusteletko Rovaniemellä kun menet synnytämääm LKS:ssään?
Itse olen kotoisin Rovaniemeltä :)
 
Hei Hansu!
En asu Rovaniemellä... enää :) Pohjoisempana vielä. Hieman vainoharhaisena en uskalla laittaa sen parempia tuntomerkkejä, on sen verran pieni paikkakunta :D
 
Surullisena ilmoitan, että tosiaan keskenmenon sain ja tipahdin tältä listalta. Käyn varmasti vielä hetken teidän juttuja lukemassa, mutta luovuttaisin silti tämän listan päivittämisen jollekkin odottavalle. Pitää visiin taas luoda uusi ketju tälle, onkohan se jo neljäs yritys.... toivottasti kuitenkin viimeinen...
 
Voi ei Jonzu86! Surullisena mekin täällä sun seuravasta luovutaan ja toivotaan, että hyppäät heti takaisin kesäkuisiin (tai tänne!).

 
Heippa täällä siis yksi toukomasu lisää. Laskettu aika 17.5.2012

Nuunuu/33v/ 4 lapsi/pk-seutu
Ihanaa katsella että moni jakaa samoja ajatuksia.
Itse plussasin viime la ja nyt tasan 5 vkoa silti en tahdo uskoa asiaa todeksi koska meillä natsas ekasta kierrosta. Epäusko ja hämmennys valtaavat mielen...ja toive siitä että aika vois pliis kulua nopeammin että näen että onko siellä oikeesti joku...
 
Takaisin
Top