🎄🎄🎄 11. Luukku 🎄🎄🎄 (Jouluelokuvat ja -sarjat)

Yksin kotona 3(+1)
Lumiukko 9(+1)

Taapero täällä hymyilee! Lumiukko on kisassa tosi vahvoilla!

En tiiä millon ootte viimeeks kattonu Yksin kotona @Kiiltokuva91 ja @Olive mutta suosittelen antamaan sille tilaisuuden. Katoin sen viime vuonna ekaa kertaa sitten lapsuuden ja nyt äitinä se oli varsinainen tunteiden vuoristorata, liikutuin ihan kyyneliin asti. 🥲

Minä liityn häviäjien itkukuoroon, kyllähän nyt noitarumpu ja lumiukko vie 🏆.. ❣️ Miten ois uusintamatsi näiden kolmen välillä rajoitetuin äänin? 🤪

En tiiä millon ootte viimeeks kattonu Yksin kotona @Kiiltokuva91 ja @Olive mutta suosittelen antamaan sille tilaisuuden. Katoin sen viime vuonna ekaa kertaa sitten lapsuuden ja nyt äitinä se oli varsinainen tunteiden vuoristorata, liikutuin ihan kyyneliin asti. 🥲

Katsoin viime vuonna 😅 siis onhan se ihan hyvä leffa, en kiellä, muttei kuulu mun jouluperinteeseen ja ei oo ensimmäisenä listalla jos haluan katsoa (joulu)leffan.

Minä liityn häviäjien itkukuoroon, kyllähän nyt noitarumpu ja lumiukko vie 🏆.. ❣️ Miten ois uusintamatsi näiden kolmen välillä rajoitetuin äänin? 🤪

Samaa mieltä 😂

Olen varmaan kerran aloittanut katsomaan tuon Rakkautta vain ja silloinkin lopetin kesken, kun oli niin tylsä. 😅 Eli makuja on monia. 💁🏼‍♀️

Lumiukko on ihana, mutta Yksin kotona -leffoista tulen paremmalle mielelle ja katson joka joulu joko ensimmäisen tai toisen osan. 😊

Takaisin