🎄🎄🎄 11. Luukku 🎄🎄🎄 (Jouluelokuvat ja -sarjat)

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Bella Swan
  • AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€ AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€
Sanon vÀliin, kun kaikki ei varmasti huomaa, ettÀ pisteet on vÀÀrin. YhdessÀ viestissÀ plussattiin sekÀ joulupukille, ettÀ lumiukolle. Toiselta nÀistÀ pitÀisi siis ottaa 3 pistettÀ pois (se plussattu ja sitten vielÀ miinukset) kysyin viestin lÀhettÀjÀltÀ kumpaa hÀn haluaa plussata. Laitetaanpa tÀmÀ myös tiedoksi teille, @Bella Swan ja @Vargynja

Uskaltaako tĂ€tĂ€ nyt sit pelata 😅 otan tuoreimman viestin mukaiset pisteet lĂ€htökohdaksi?

Joulupukki ja Noitarumpu 9 (+1)
Yksin kotona 11
Lumiukko 10 (-2)

Mietin kans et uskaltaako 😅 pĂ€ivitetÀÀn sit tĂ€nne pisteet kun @Tikotaco on vastannut ja kertonut miten hĂ€nen piti ÀÀnestÀÀ

Joulupukki ja Noitarumpu 10 (+1)
Yksin kotona 9 (-2)
Lumiukko 10

Ja sehÀn meni mulla tyylikkÀÀsti pieleen. No niin. Nyt oon ehkÀ ymmÀrtÀnyt sÀÀnnöt hieman paremmin.

@VÀriSointu jo otitkin ainakin yhden mun ylimÀÀrÀpisteen pois, kokeilen siis uudemman kerran.

Jos halusin jÀttÀÀ pisteen Joulupukille ja noitarummulle, niin silloin ilmeisesti Lumiukolla on yks vielÀ liikaa? Ja oisin miinustanut sen, mikÀ tÀstÀ jo tippuikin pois, mutta nyt sit tuolle Yksin kotona miinuksia.

Oisko nyt oikein? 🙈

Joulupukki ja Noitarumpu 10 (tÀlle jÀi mun 1 piste)
Yksin kotona 7 (korjaussiirto -2)
Lumiukko 9 (korjaus)

Ja sehÀn meni mulla tyylikkÀÀsti pieleen. No niin. Nyt oon ehkÀ ymmÀrtÀnyt sÀÀnnöt hieman paremmin.

@VÀriSointu jo otitkin ainakin yhden mun ylimÀÀrÀpisteen pois, kokeilen siis uudemman kerran.

Jos halusin jÀttÀÀ pisteen Joulupukille ja noitarummulle, niin silloin ilmeisesti Lumiukolla on yks vielÀ liikaa? Ja oisin miinustanut sen, mikÀ tÀstÀ jo tippuikin pois, mutta nyt sit tuolle Yksin kotona miinuksia.

Oisko nyt oikein? 🙈

Joulupukki ja Noitarumpu 10 (tÀlle jÀi mun 1 piste)
Yksin kotona 7 (korjaussiirto -2)
Lumiukko 9 (korjaus)

Nyt vaikuttais olevan oikein! đŸ„°

Joulupukki ja Noitarumpu 11 (+1)
Yksin kotona 5 (-2)
Lumiukko 9

Oho, tulikin ihan samaan aikaan VĂ€riSoinnun kaa. Korjataan.

Joulupukki ja Noitarumpu 0 (-2)
Yksin kotona 9 (+1)
Lumiukko 9

Yksin kotona on klassikko. 😎 ja lumiukko nyt vaan on kaikessa haikeudessaan ihana. 😍

No siis joooo mut niin on Joulupukki ja Noitarumpukin. Itselle jÀlkimmÀinen kuuluu jouluperinteisiin, Yksin kotona ei. Lumiukko myös tottakai, mutta kyllÀ tuo J&N senkin pesee mennen tullen

Takaisin