Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aina kun kohdalle on osunut mahdollisuus tuo hankkia, niin se on tullut ostetuksi. Valitettavasti tänä vuonna se ei onnistunut...ainakaan vielä.Partiolaisten joulukalenteri. Avaamme luukut illalla, paitsi jouluaattona aamulla.
Arvostan näitä itse tehtyjä! Meillä oli pari joulua sitten itse tehty, missä oli pikku tavaroitakin. En ymmärrä miksei tänä vuonna insipiroinut. Peukut sulle!Miehellä ja minulla suklaakalenterit ja taaperolle itse tehty kalenteri jossa on pinnejä, pompuloita, tarroja yms
Pahoittelut minultakin! Rikoin ensimmäisenä sääntöä heti puolen yön jälkeen.Arvostan näitä itse tehtyjä! Meillä oli pari joulua sitten itse tehty, missä oli pikku tavaroitakin. En ymmärrä miksei tänä vuonna insipiroinut. Peukut sulle!
Edit. Tässä kalenterissa ei saa lähettää samalta kommenttoijalta kahta viestiä putkeen vaan pitää odottaa että joku vastaa välissä. Tämähän unohtui minulta näemmä heti. Pahoitteluni.
Ainiin meilläkin on tuo partiolaisten tulee aina ostettua se ja onhan siinä nätti kuvaTaaperolla ensimmäistä kertaa perinteinen suklaakalenteri, jossa kuvana Mauri Kunnaksen Koiramäki. Lisäksi on partiolaisten kuvakalenteri. Viime vuonna ostin itselleni Foodinin raakasuklaakalenterin, se oli herkullinen, usein jaettiin luukkujen sisältö miehen kanssa puoliksi.
Ainakaan meillä ei ymmärrä muuta kuin kauniit valot naapureiden ikkunoissa / puissa ja erääseen ikkunaan ilmestyneen tontun.Voisi ottaa vauvalta lelun pois viikoksi ja sitten löytää se joulusukasta sen voisi varmaan tehdä vielä ensivuonnakin. En tiedä missä iässä esikoislapsi ymmärtää joulunodotuksen idean, varmaan vähän eri jos on vanhempia sisaruksia hypettämässä
Mäkin oon himoinnu sitä porvoon jätskikalenteria mutta aina se vaan jääMeillä on suklaakalenterit. Itse myös kuolannut jäätelökalenteria monta vuotta, vaan nyt unohtui koko juttu
Virheistään sitä isokin ihmislapsi oppii! Ehkäpä pukki ei nyt teitä kumpaakaan "mulla paljon on nyt tärkeää asiaa henkilöä" rankaise, vaan tuo kaikki ne lahjat mitkä koko kuluvan vuoden kiltteydellänne olette ansainneet @Pilkki24 ja @Pingviiniemo .Pahoittelut minultakin! Rikoin ensimmäisenä sääntöä heti puolen yön jälkeen.
Minä oon vielä aikuisenakin, kuin lapsi karkkikaupassa joulun suhteen. Kalentereistakaan en ottanut kuuleviin korviin miehen sanomaa "en tarvii joulukalenteria tänä vuonna". Joten tokihan tässä nyt heti alkuun yhden spämmäyssäännön unohtaa.Virheistään sitä isokin ihmislapsi oppii! Ehkäpä pukki ei nyt teitä kumpaakaan "mulla paljon on nyt tärkeää asiaa henkilöä" rankaise, vaan tuo kaikki ne lahjat mitkä koko kuluvan vuoden kiltteydellänne olette ansainneet @Pilkki24 ja @Pingviiniemo .