🌟❄️🌟 12. luukku (suklaakonvehdit-pudotuspeli) 🌟❄️🌟

Appelsiinikrokantti 1
Toffee 5 (-2)
Marmeladi-tummasuklaa 14 (+1)

Äh kun suolainen karamelli ehdittiin jo tiputtaa 😭😂

Niin se mielipiteitä jakava marmeladisydän vei voiton. Omasta mielestäni ei kuulu parhaimpiin, mutta ei se pahaakaan ole. Oma suosikkini on toffee ja minttusuklaata en voi sietää. Mielestäni minttu ja suklaa ei sovi yhtään yhteen.

Mutta pienempien valmistajien konvehdit on kyllä usein parhaita. 😊

Mie tykkään noista, kun niissä on tummaa suklaata. En muista oliko se joku Guylian vai mikä minkä konvehtirasiassa on sellainen tummaa suklaata oleva sydän, minkä sisällä on pehmeää toffeeta. Se on ihan ultimaattisesti paras konvehti mitä saa kaupasta. 😁 Yhdistyy miun lempparit siinä. 🤤

Mä kyllä tykkään tosta tummasuklaa-marmeladista, mut oma suosikki oli suolainen karamelli, joka just tipahti ennen loppukahinoita! 😭😅 Suklaa ja joku kermainen marjajuttu ei taas toimi mulla, mut sit taas vaikka appelsiinikreemi konvehdin sisällä toimii 🤷🏼‍♀️ Samoin aito marja suklaassa ja marjamarmeladi suklaan sisällä on jees. Joku marjan ja kerman yhdistelmässä on semmosta, mistä en vaan tykkää - rakastan marjasorbetteja, inhoan marjajäätelöitä! 😒😋

Tekisi mieli peukuttaa kaikkia, jotka saivat nyt marmeladisydämet voittoon 😂
Kiitosta vain melkein peukutuksista 😂
Ei se ❤️ kuoret vaan se sisusta, joka mun makyausteja kiehtoi.

Mä aion haastaa itseni ja yrittää kuoria sellaisesta sen sisustan esille... Tuleepahan koleiltua jotain aivan uutta ja peloiteltua dementiaa pysymään poissa. 😃

Tää on yhtä rigged kuin se pistaasijäätelön voitto 😆 Kyllä, en ole vieläkään päässyt yli siitä🤣
Toi sun kommentti todistaa ettei sinuakaan ainakaan dementia vaivaa, sillä pistaasijäätelön murskamarssista on aikaa jo liki tuhat vuotta, eikun viikkoa vai oiskohan sittenkin tuntia 😂

Nyt tuli voitto oikeaan osoitteeseen! Juliat ja ne Pandan vadelmasuklaasydämet, aiai. 🥹 Toffeesta tykkään periaatteessa todella paljon, mutta suklaana toffeesta tulee mieleen lähinnä kultakääreinen enkelikonvehti, ja niistä oon syönyt itseni ulos jo 20 vuotta sitten.

Takaisin