đŸŒŸâ„ïžđŸŒŸ 12. luukku (suklaakonvehdit-pudotuspeli) đŸŒŸâ„ïžđŸŒŸ

Niin se mielipiteitÀ jakava marmeladisydÀn vei voiton. Omasta mielestÀni ei kuulu parhaimpiin, mutta ei se pahaakaan ole. Oma suosikkini on toffee ja minttusuklaata en voi sietÀÀ. MielestÀni minttu ja suklaa ei sovi yhtÀÀn yhteen.

Mutta pienempien valmistajien konvehdit on kyllĂ€ usein parhaita. 😊

Mie tykkÀÀn noista, kun niissĂ€ on tummaa suklaata. En muista oliko se joku Guylian vai mikĂ€ minkĂ€ konvehtirasiassa on sellainen tummaa suklaata oleva sydĂ€n, minkĂ€ sisĂ€llĂ€ on pehmeÀÀ toffeeta. Se on ihan ultimaattisesti paras konvehti mitĂ€ saa kaupasta. 😁 Yhdistyy miun lempparit siinĂ€. đŸ€€

MĂ€ kyllĂ€ tykkÀÀn tosta tummasuklaa-marmeladista, mut oma suosikki oli suolainen karamelli, joka just tipahti ennen loppukahinoita! 😭😅 Suklaa ja joku kermainen marjajuttu ei taas toimi mulla, mut sit taas vaikka appelsiinikreemi konvehdin sisĂ€llĂ€ toimii đŸ€·đŸŒâ€â™€ïž Samoin aito marja suklaassa ja marjamarmeladi suklaan sisĂ€llĂ€ on jees. Joku marjan ja kerman yhdistelmĂ€ssĂ€ on semmosta, mistĂ€ en vaan tykkÀÀ - rakastan marjasorbetteja, inhoan marjajÀÀtelöitĂ€! 😒😋

Tekisi mieli peukuttaa kaikkia, jotka saivat nyt marmeladisydĂ€met voittoon 😂
Kiitosta vain melkein peukutuksista 😂
Ei se ❀ kuoret vaan se sisusta, joka mun makyausteja kiehtoi.

MĂ€ aion haastaa itseni ja yrittÀÀ kuoria sellaisesta sen sisustan esille... Tuleepahan koleiltua jotain aivan uutta ja peloiteltua dementiaa pysymÀÀn poissa. 😃

TÀÀ on yhtĂ€ rigged kuin se pistaasijÀÀtelön voitto 😆 KyllĂ€, en ole vielĂ€kÀÀn pÀÀssyt yli siitĂ€đŸ€Ł
Toi sun kommentti todistaa ettei sinuakaan ainakaan dementia vaivaa, sillĂ€ pistaasijÀÀtelön murskamarssista on aikaa jo liki tuhat vuotta, eikun viikkoa vai oiskohan sittenkin tuntia 😂

Nyt tuli voitto oikeaan osoitteeseen! Juliat ja ne Pandan vadelmasuklaasydĂ€met, aiai. đŸ„č Toffeesta tykkÀÀn periaatteessa todella paljon, mutta suklaana toffeesta tulee mieleen lĂ€hinnĂ€ kultakÀÀreinen enkelikonvehti, ja niistĂ€ oon syönyt itseni ulos jo 20 vuotta sitten.

Takaisin