⭐️Päivän Positiiviset⭐️

Mäkin ostin ekat pöksyt vaaville. Valkoiset, pehmoisella pinnalla ja pepassa nallen naama :D. Piti saada jotain konkreettista, ihanaa kotiin tulokkaasta muistuttamaan, ettei pelkästään kurjaolo muistuta aina :D
 
Käytiin koko perheen pyöräretkellä, pikkumies oli ihan fiiliksissä isin kyydissä istuskellessa. Illalla vielä koko porukka saunottiin. Kyllä uni maistuu (toivottavasti pikkumiehelläkin aamuun asti :))
 
Perjantai!!! työviikosta väsyneet saa levätä :dead:
 
Sain aikaseksi haettua digi testit ja saan testattua nouseeko hormooni. Jännittää jotenkin koko raskaus. Aamulla teen testin :)
 
Lise, meillä vkloput on myös mammalle lepoaikaa, pääsee isi viihdyttää esikoista ja äiti vähän huilia pidempään aamusin :wink
 
Tässä aamussa positiivista oli digi testi mikä näytti 2-3 niinkuin pitikin. Tässä päivässä on positiivista että mennään tapahtumaan. Se on rautalankaa ja jenkkiautoja. Kun meillä sellainen ihana musta paholainen on joka meni muuten eilen katsastulsesta läpi ja on vuodeksi taas leima :)
 
Mulla oli aamulla pelokas olo jostain syystä. Varmaam jotain unta nähnyt yöllä. Sen takia oli pakko testikin tehä. Siihenhän tuli sitten oikein kunnon viivat. Mieli taas positiivinen ainakin testin suhteen.
 

Liitteet

  • 1440498558167.jpg
    1440498558167.jpg
    40.7 KB · Katsottu: 17
Siis ihanaa! Oon syönyt tänään lihapullia, perunaa, 3 leipää ja jotai kanamössöö ja kaikki on pysyny sisällä! :) alkaa mieli oleen paljon positiivisempi. Välillä iha itku tirahtaa ku olo on parempi. :D
 
Tänään täynnä 5+0. Kolmen viikon päästä on ar-ultra. Ihanaa :)
 
Jee! Ekaa kerta pitkään pitkään aikaan mulla tuntuu olevan positiivinen mieli:) Oon ollu tän koko raskauden ajan ku perseeseen ammuttu karhu ja nyt vihdoinki tuntuis siltä, että olo alkaa neutraloitua:) Jospa nää itku- ja raivokohtaukset ois vihdoinko ohi, ja pääsis nauttimaan siitä ajatuksesta, että mun sisällä kasvaa uus elämä:)
 
Tuli tässä vaan mieleen kiitoksen sanat teille. Ensiodottajana sitä jotenkin jännittää äitien joukkoon liittymistä. Mediassa ja muutenkin kuulee miten naiset ja äidit arvostelee toisiaan ja on vähän sellasta syyllistävää ilmapiiriä teki niin tai näin. Oon joskus osunut äitien ja vauvojen kanssa samaan kahvipöytään ja kun yksi on lähtenyt vaihtamaan vaippaa niin muut sitten arvostelleet tapaa, millä vaipanvaihtaja hyssyttää lastaan.

Tai joku julistaa, että haluaa tietenkin tehdä lapset ennen kun täyttää 30 tai ei ainakaan voisi asua pienessä kerrostaloasunnossa kaupungissa, maallahan ne terveet lapset kasvaa (maalla ja kaupungissahan on erona vaan, että ne on erilaisia - plussat ja miinukset löytyy molemmista)

Ilkeily ei auta ketään, ja kaikkihan tässä parhaansa yrittää. Sellanen aito kannustus ja neuvojen anto sellaiselle joka niitä pyytää. Tuki ja myötäeläminen. Nyt jo Huhtikuisissa on musta tosi kiva henki ja kallisarvoisia vinkkejä ja tukea. Nämä ajatukset ilostutti päivää tänään, kiitos!
 
Jep :) Ja kun omat ajatukset pyörii jo niin odotuksessa, muttei niistä asioista tosiaan voi olla kokoajan avautumassa...Ois ihan tylsää seuraa muille + kaikki tutut ei ees tiedä vielä. Niin tää paikka on kyllä loistava voida puhua ilman että tarvii aatella että "voi ei taas mä puhun siitä mitä oon pystyny syömään tms" Kun kaikilla täällä samat jutut pyörii mielessä! Ja saa vielä tukea ja neuvoja tyhmiinki kysymyksiin
 
Sain tänään pinnasängyn ja löysin kirpparilta edullisesti mieheni haluaman syöttötuolin. Ja pariskunta, joka pinnasängyn antoi, kyseli vielä josko lipastolle/hoitopöydälle olisi tarvetta, kun heillä olisi samaa sarjaa oleva tarpeettomana. Lupailivat bensakorvausta vastaa sen toimittaa jos kiinnostaa. ♥
Pinnis ja syöttis lähti väliaikaissijoitukseen sukulaisille, joilta ne palautuu sitten kun tarve alkaa olla meillä suurempi.

Huono puoli on, et mitäs mä nyt sit ostelen, kun päätin et vaatteita ja turvakaukaloa ei osteta ennen kun toinen mummo on antanut joululahjansa ja vaunutkin tuli jo hankittua viime viikolla..
 
Takaisin
Top