⭐️Päivän Positiiviset⭐️

Avvi

Näppärä viestien naputtelija
Ankeutta, pahoinvointia, liitoskipuja ja herranjestas varsinkin sitä synnytyksen odottelua h*lvetillisen närästyksen riivaamana! Kokeillaanko tässä ketjussa pitää yllä sitä odotuksen hehkua ja raskauden riemua, unohtamatta pieniä arjen iloja :)

Meillä tänään esikoinen lähti todenteolla liikkeelle taaperokärryn kanssa, voi sitä riemua ja äidin liikutusta! Mieskin tuli viihdeviikonlopun vietosta kotiin ja sain saunoa ihan kaikessa rauhassa kun muu perhe oli ulkoilemassa, ah luksusta. Ja ihana, ihana aurinko hellii kuulemma vielä monta päivää!
 
Avvi, hui miten aikasin on teijän ipana lähtenyt liikkeelle :D itse kävelin myös 9-kuisena isompieni perässä ja oli kuulemma hurjaa katsottavaa.. :) mut noi taaperokärryt on ihan huippuja, meillä on monet leikit leikitty niitten kanssa. Lapsen mielestä ehkä kaikista kivointa on silti mennä siihen itse istumaan ja äiti työntää :D

Positiivista tässä päivässä oli mm. se, että ihan kaikessa rauhassa sain siivoskella huushollia kun perheen pojat oli ulkoilemassa :) kuukauden silitykset on tehty ja pölypallot sai kovaa kyytiä.. Ja kaiken lisäksi saatiin naapurista huippuhyviä pullia! :)

Typeriä oloja ei tänään ole ollut mutta positiivisena muutoksena huomasin tissien vähän kasvaneen, JEE! :)
 
Aurora, mustakin tuntuu, että on samaa positiivista kehitystä tapahtunut, ja ihan tervetullutta! :) Tänään myös miehen kanssa ihmeteltiin vaunuja sun muita netistä ja haaveiltiin perhe-elämästä :Heartpink
 
Avvi, minkä ikäinen teidän esikoinen olikaan? Taaperokärry on kyllä huippu.

Omat päivän positiiviset: aamuksi olo parantui, muskari alkaa ja iltapäivällä varhaisultra!
 
Esikoinen on tänään 10kuukautta :Heartblue Aika haparoivaa tuo meno vielä toki on mutta voi sitä ylpeyttä mikä pienen naamasta näkyy kun sananmukaisesti taapertaa huoneen päästä päähän :grin
 
Meillä esikoisella vaihe et hän kiipee kärryn kyytiin ja kiljuu et joku tulis työntää :D
 
Onnellinen olo ja alkaa tuntua et raskaana ollaan :Heartred Varhaisultraankin pääsen julkiselle niin ei tarvii stressata yksityiselle menemistä :)
 
Meidän tyttö on melki koti kuiva! Eli kotona on ilman vaippaa. Nukkuessa ja ulkona on vaippa. Ja eilen tuli vaan yksi pissa lattialle. Eli jos hyvin käy mulla on vaan yks vaippapeppu kerrallaan.
 
Muffeli tuo on aika mahtava tunne, just iteki päästiin päivävaipoista esikoiselta eroon :D
 
Jep. Voihan olla et tässä vielä tulee taantumaa mutta alku hyvä. Meillä tyttö siis vasta 1v 4kk mutta on tässä vielä monta kuukautta aikaa ennen vauvan syntymää.
 
Oo onnellinen et tossa vaiheessa jo, meidän tyttö koht 4v ja nyt vasta suostu pissalle :D
 
Mä luulen et meidän esikoisen atooppinen iho vaikuttaa. Pyllyn iho herkkä joten on ehkä huomannut et kivempi pottaa ja ihon takia myös pottailun aloittanut nii aikasi
 
Nyt pidätte mua höpsähtäneenä, mutta sain vihdoin ja viimein universal stonea kotiin ja sitä p**kan määrää mikä sillä irtoo, oon ihan lumoutunut :D Nyt lentää muut aineet roskiin! Paitti hyväntuoksuiset aineet joilla pyyhin pölyt ja tuoksut jää leijailee :) (Rakastan siivousta jos on kunnon pelit ja vehkeet, intohimona ostaa uusia rättejä yms. :D)
 
Jannski, vähän sama ongelma :D ja varsinki nyt ku välillä osat päivästä yksin kotona niin ei oo muutakaan tekemistä :D
 
Meillekin voi tulla siivoamaan jos jollain on ylimääräistä siivousenergiaa, varsinkin ikkunanpesu-energiaa!

Päivän positiivinen; mummolaan oli kuulemma ostettu esikoiselle taaperokärry kun lähetettiin videomatskua kärrykävelystä :grin Reilu viikko vielä niin päästään mummon ja papan hoiviin :happy:
 
Tänään parasta oli ensimmäinen kuva esikoisesta 10mm kokoisena :) Sen kunniaksi ostin valkoisen 50 senttiset bodyn ja pöksyt. Monethan kyllä sanoo, että ne pienimmät vaatteet ei välttämättä edes mene ollenkaan? Mutta jotenkin noita vaatteita kattoessa ei jaksa uskoa, että itsestä mahtuis tota isompi tyyppi ulos :nailbiting:
 
Meillä meni 50-56 pitkäääään :D Oli niin hoikka poika. Yleensä jos tulee ihanan pullukka vaavi niin saattaa 50 olla liian pieni:)
 
Takaisin
Top