☆Syntyneet heinäkuiset☆

Täälläki tultii hassussa asennossa ja käsi vähän otti osumaa. Jalka on myös hiukan vinossa, tänään varmaan saadaan fysioterapeutilta ohjeet jumppailuun.
 
Kun katsoo tuota listaa niin tuntuu että kai vähintään puolet on jo syntyny :) ihan hirmuisesti jo..ite varmaan venyn sinne elokuulle.. Vaikka toiveissa olis että olisin elokuun eka päivä siinä kunnossa vauvan kanssa että vois ajella siskon tytön synttäreille..
 
illu85, samaa mietin. Huuteleekohan sitä tyhjille seinille enää vain sitten kun oma syntyy joskus 31.7 klo 23:59 :grin itse täällä ihan täpinöissä hehkuttaa kun muut eläneet jo tovin uutta vauva-arkea. Mulla siis laskettu aika 27.7. No joo, vitsi vitsi. Kyllä minä uskon että me kaikki täällä seurataan tiiviisti heinäkuisten poksauttelua niin että kaikki ovat päässeet maaliin! :happy:
 
Minusta esikoisen odottamisen aikaan oli tuskallista seurailla muiden poksumista kun oma la oli vasta 23.päivä ja tyttö syntyi seuraavan kuun puolella. Silloin oli piinallista odotella ja seurailla muiden vauva-arkea mutta eihän se enää kolmen vuoden jälkeen missään haittaa!
 
Takaisin
Top