☆ Viimeinen kolmannes! ☆

Poika tulossa ja juu,kaikki karvat kasvaa, aamulla kun sheivaat niin illalla kaamee sänki . Karvoja tullut myös uusiin paikkoihin mm.mahaan ja naamaan...onneksi ei mustia vaan vaaleenhaaleita :D

Mulla on nyt karvanen maha ja niin oli esikostakin. :D karvojen kasvu yleisesti on nyt hidastunu mutta hiukset on alkanu taas tippua päästä. :(

Minulla on sama vika Jetsoni! Kysyin neuvolassa asiaa, eikä osannut sanoa siihen yhtään mitään. Myös kynnet ovat kamalan huonossa kunnossa. Mietin, voisiko olla jokin puutos, kun kuitenkin kaksi vauvaa syö varastoja.. kun eräs raskaana pitäisi hiusten olla juuri hyvässä kunnossa?

Mulla iho ja hiukset huonossa kunnossa. Mutta niinhän sitä sanotaan että tytöt vie äidin kauneudet ja pojat antaa äidille sitä kauneutta. :)
Mulla kynsistä tullu tosi vahvat ja paksut onneksi. :) Jotain hyvääkin. :)

Enpä ole huomannut että karvoitus olisi mitenkään lisääntynyt ja poikaa odotan :) Eikä ole kynsissä tai hiuksissakaan muutoksia tapahtunut.

Mitä pojatko tuo kauneutta?? :D täällä kyllä ei sellasta havaittu. Variksenpelättimenä voisin toimia. Saiskohan siitä palkkaa? :D

Joo mulla on kyllä kynnet yhtä paperia edelleen, ei oo tapahtunut mitään raskauden myötä. Hiukset ei kestä hoitoainetta nyt, täytyy pestä pelkällä shampoolla, jää muuten ihan rasvaseks. Paskasemmat mitä ennen pesua jos hoitoaineen laitan. Normaalisti oo tällästä.

Kynnet katkeilee nyt enemmän, hiukset kyllä pysyy päässä, masussa on karvaa, mutta jaloista karvankasvu on onneksi hilliintynyt (aluksi sekin lähti kirimään häiritsevästi). Eikä kyllä tietoa että kumpi olisi tulossa. Linea negra on nyt yhtäkkiä viime viikolla pyrkinyt rintojen alle, kun normaalisti ennen raskauttakin näkyy napaan asti.

Mun kynnet on vaan vahvistuneet ja kasvaa supervauhtia. Hiuksissa en oo huomannu muutosta :)

Huomasinkin tänään että säärissä on tois harvasti karvoja, siis varmaan yli puolet puuttuu. Jeah! Näin usein täällä siis karvoja poistetaan, huono rouva :grin Tällä vauhdilla mulla ei raskauden päätyttyä ole enää yhtään karvoja. Onneks tukkakii pysyy tällä kertaa päässä, viimeeks oli ihan kauheaa ku hiukset harveni ku syöpäpotilaalla. Luultiin jo neuvolassa että onkohan kilpirauhasen vajaatoiminta, ja sitä tutkittiin useampi kerta.

En haluaisi valittaa, mutta tää on ihan tuskaa, kun tuntuu ettei happee saa. Vissii kohtu painaa just jotenkin sopivasti, että hengittäminen tuntuu kovin hankalalta ja on tosi tukala olo...

Moonflower, se siun vauva vaan on siellä sopivasti keuhkoja litistämässä. Nm. muistan vielä ekasta. Ei muute ole kiva tunne. Noh, kohta puoliin hän varmaan laskeutuu sinne lähtöasemiin, jolloin voit taas vapaammin hengittää.

Toivottavasti, perätilassa ollu jo hyvin tovin. :D Pienellä lenkillä kävin ja vähän imuroisin niin ihan tuntuu ko happi loppuis.

Täälläkään kulje happi :( ja siksi onkin sitten koko ajan niin väsynyt ja vetämätön olo. Suoraan sanottuna perseestä :(

Mulla kääntyi viime viikolla vauva raivotarjontaan ja nyt on ollut selvästi helpompi hengittää ja esim. sitoa kengännauhoja.Vastapainoksi painaa kyllä kiitettävästi alapäähän ja potkut tulee mukavasti kylkiin...

Takaisin