☆ Viimeinen kolmannes! ☆

Vko 28+2 nyt ja tuntuu ihan ku nää viikot menis täysillä eteenpäin. Varsinkin kun oon ilta töissä, 13.30-21.00 eli siis pääsen aina vasta illalla ja perjantaisin asta 23! Niin on paljon tekemistä et alkaa pelottaa et aika loppuu kesken... Tein listaa mitä kaikkea puuttuu ja se lista on pitkä! No kaipa sitten tässä jossain vaiheessa ehtii, nyt tosin vielä saikulla kun jalkapöydässä rasitusmurtuma!

Joo, tuokin sairasti tosi vähän kunnes päiväkoti, asukaspuistot ja kerhot tuli kuvioon. Ja kyllä hirvittää että miten paljon uusi vauva saa sairastaa ku toi eka on sellanen halipusuhirmu :love022

28+0! Uskomatonta miten nopeesti aika menee.. Äitiyslomakin on ihan kulman takana, aatella 1,5kk! Välillä kyllä onnen tunteeseen sekoittuu ripaus pelkoa, miten kaikki menee, millainen vauveli on ja miten sen kanssa pärjätään.

Oijoi, mäkin oon jo tällä kolmanneksella!Samaa mieltä, että kyllä aika menee pian!Ihana nähdä sitten vauva, mutta kyllä se pelottaakin.. nyt se kulkee niin kätevästi tuolla masussa mukana eikä tartte vaatteista tai kakoista huolehtia :-)

Mä laitoin tänään pinnasängyn "vauva-asentoon", se näyttää ihan kummalliselta :D pikkuemäntä jeesas, ei ees suuttunu ku ei enää pääse pomppimaan sinne :D

Mä yöllä heräsin ihan umpiunesta ku lapsi jotain unta itki ja ponkasin pikavauhtia istumaan, voin muuten sanoa et sattu ihan perkeleesti. Ihanku olis koko maha revennyt, putosin vaan takas selälleni ja ulisin ja väännyin kyljelleni makaamaan ni onneks se oli nopeasti ohi. Ukko ei ees heränny, vaikka musta tuntu et oli hirveä mekkala :D

Kokoajan pissahätä! Yölläkin saa 4 kertaa käydä vessassa eikä aina silti tuu kauheesti mitään. Mulla on alkanu tulla mahaan vaaleita karvoja. Liekö poika vauvan karvoitys tulossa läpi. Mulla on kohta enemmän karvoja mahassa kun miehellä :)

Mulla on kans karvainen maha :D En oo kehdannut ees kelleen puhua, vaan miehen kans on naureskeltu!!!

Mullakin on karvainen maha! :D Olikos se niin että se olisi merkki pojasta, tässä tapauksessa pitänee siis paikkaansa.

Mulla ei oo nyt, edellisessä raskaudessa oli oikee peikon maha :D Pitää iloita pienistä jutuista! Mä oikeesti sheivasin niitä karvoja viimeeksi mahasta ku ne oli kaiken kukkuraksi sellasia tosi tummia :sick009

Mites muuten onko vauvan sukupuolella vaikutus iho karvojen kasvuun? Mulla ei yleensä kauheesti kasva esim. Kainalokarvat et kerta viikossa ajeleminen riittää mut nyt tuntuu et kasvaa nopeempaa. Meille siis poika tulossa.

Meille tyttö tulossa ja häpy- ja kainalokarvat kasvaa vauhdilla mut esimerkiks säärikarvojen kasvu tyssännyt kokonaan :)

Poika vauva ymmärtääkseni lisää testosteronin määrää äidin elimistössä, joka taas lisää myös karvojen kasvua. :)

Okei :-) Meille kans tulossa poika eli siitä johtuu mun mahan karvat mut onneksi ne on vaaleita ja lyhyitä, mut semmonen untuva :-)

Takaisin