★POKS★

36+0 ja neuvolalääkärin mukaan vauva on lähtökuopissa ja sais jo tullakin. Mun puolesta vähän sais vielä kasvaa vaikken raskautta enää jaksaiskaan mut en kyl oo valmis synnyttämäänkään! Kohta äitipoli, kokoarvio kiinnostaa.
 
37+0 ja mulla voittajafiilis.

Ikuisuudelta tuntunut projekti on loppusilausta vailla ja vauva syntyy takuulla lähiaikoina. Kivut on ja pysyy, mutta jotenkin ne kestää paremmin nyt ku tietää, että kohta loppuu. Jokainen päivä voi olla se viimeinen. :-)

Nukkuminen on ollut syystä tahi toisesta huomattavasti parempaa, uni syvää ja levollista, herään pirteänä ja kuitenki päikkäritkin maistuu.

Herääkin kysymys, tyyntä myrskyn eellä? :-D
 
37+1, vauva täysiaikainen ja äiti täysivoimainen. Sainpas näytettyä pitkää nenää lukuisille ihmisille, jotka sanoivat, että tämä raskaus ei millään voi olla niin helppo kuin edelliseni koska olen jo 39v. Hienosti menee, mutta menköön!
 
Hooyo tervetuloa ja kärsivällisyyttä! Mullakin la syyskuun puolella, mutta esikoisesta osasin arvata, että lokakuu on mun ryhmä. :) Neljä päivää yli ei ole vielä paha, tsemppiä vaan. Sit se vaan voi yhtäkkiä alkaa, vaikka etukäteismerkkejä ei olekaan!
 
Takaisin
Top