★POKS★

Keskustelun 'Laskettu aika lokakuussa 2015' aloitti Jaloppi, 12 maalis 2015.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Lingon Tuttu foorumilla Lokakuunmammat 2015

39+0! Osastolla ollaan ja supistuksia tulee, joten ties vaikka tänään jo tulisi. ❤ Esikoisella oli myös 39+0 kun maailmaan saapui, vaikka menikin leikkaukseen.
    • Tykkää Tykkää x 16
  2. alysha Tuttu foorumilla Lokakuunmammat 2015

Tsemppiä Lingon! :) Täälläkin 39+0, mutta ei vielä esikoista näy tai kuulu.. :)
    • Tykkää Tykkää x 7
  3. pimmi85 Peruskäyttäjä

39+0. Vielä viikko laskettuun aikaan!!
    • Tykkää Tykkää x 6
  4. M&S Rakastunut foorumiin Lokakuunmammat 2015

Se olisi laskettu aika tänään: 40+0!! :D Kuten arvasin, niin voin hyvin etuilla lokakuisten ryhmässä, kun en kuitenkaan ekana synnytä. :)
    • Tykkää Tykkää x 19
  5. Lulu Tuttu foorumilla Lokakuunmammat 2015

39+0, 2 päivää jäljellä käynnistykseen. Olisin halunut että lapsi syntyy Lokakuussa mutta, onhan se vielä mahdollista.
    • Tykkää Tykkää x 8
  6. Anmariih Aloittelija

38+0 nyt vois vaan tulla niin ei tarvi sitä käynnistelyä murehtia! Mutta hänellä ei ole kiirettä :/ :D
    • Tykkää Tykkää x 3
  7. Marsku Aloittelija

39 !
    Eka tuli 41+3 mut toivottavasti nyt ei tarvii niin kauan odotella
    • Tykkää Tykkää x 6
  8. lumileopardi Tuttu foorumilla Lokakuunmammat 2015

Eilen tuli mittariin 39 + 0! Eli tänään vielä päivä siihen päälle! Voi kun olis käärö sylissä loppuviikosta!! :)
    • Tykkää Tykkää x 6
  9. Eppis. Tuttu foorumilla Joulumammat 2018

36+0 ja neuvolalääkärin mukaan vauva on lähtökuopissa ja sais jo tullakin. Mun puolesta vähän sais vielä kasvaa vaikken raskautta enää jaksaiskaan mut en kyl oo valmis synnyttämäänkään! Kohta äitipoli, kokoarvio kiinnostaa.
    • Tykkää Tykkää x 3
  10. Girassol Peruskäyttäjä Lokakuunmammat 2015

Täällä myös 39+0, voisko tää nyt olla se viimoinen poks..?! :D
    • Tykkää Tykkää x 9
  11. Zade Peruskäyttäjä Lokakuunmammat 2015

37+0 ja mulla voittajafiilis.

Ikuisuudelta tuntunut projekti on loppusilausta vailla ja vauva syntyy takuulla lähiaikoina. Kivut on ja pysyy, mutta jotenkin ne kestää paremmin nyt ku tietää, että kohta loppuu. Jokainen päivä voi olla se viimeinen. :)

Nukkuminen on ollut syystä tahi toisesta huomattavasti parempaa, uni syvää ja levollista, herään pirteänä ja kuitenki päikkäritkin maistuu.

Herääkin kysymys, tyyntä myrskyn eellä? :-D
    • Tykkää Tykkää x 11
  12. haaveilija87 Peruskäyttäjä Lokakuunmammat 2015

38+0, synny jo :) :D
    • Tykkää Tykkää x 5
  13. Tintuska Tuttu foorumilla Joulukuun äidit 2019 Kesämammat 2018 Lokakuunmammat 2015

37! :)
    • Tykkää Tykkää x 4
  14. hooyo Tuttu foorumilla

Siirryin lokakuisten listaan, koska eipä tuo vaiva syyskuussa tullutkaan. Mulla poksui 40 rikki sunnuntaina eli nyt sit mennään jo 40+4. Eikä vieläkään tunnu missään... :sad001
    • Tykkää Tykkää x 4
    • Sympatiaa Sympatiaa x 3
  15. Megara Tuttu foorumilla Lokakuunmammat 2015

40+0
    Ensin saa pelätä ja pelotellaan että ennen aikojaan syntyy, sitten joutuukin odotella että no eikö jo!!
    Lähipäivinä rytisee, sano minun sanoneen.
    • Tykkää Tykkää x 8
    • Optimistinen Optimistinen x 2
  16. jnk Tuttu foorumilla

37+0 pyörähti tänään :)
    • Tykkää Tykkää x 5
  17. MamaXfive Peruskäyttäjä

37+1, vauva täysiaikainen ja äiti täysivoimainen. Sainpas näytettyä pitkää nenää lukuisille ihmisille, jotka sanoivat, että tämä raskaus ei millään voi olla niin helppo kuin edelliseni koska olen jo 39v. Hienosti menee, mutta menköön!
    • Tykkää Tykkää x 6
    • Hauska Hauska x 1
  18. Tiuku86 Tuttu foorumilla

36+0 :)
    • Tykkää Tykkää x 2
  19. M&S Rakastunut foorumiin Lokakuunmammat 2015

Hooyo tervetuloa ja kärsivällisyyttä! Mullakin la syyskuun puolella, mutta esikoisesta osasin arvata, että lokakuu on mun ryhmä. :) Neljä päivää yli ei ole vielä paha, tsemppiä vaan. Sit se vaan voi yhtäkkiä alkaa, vaikka etukäteismerkkejä ei olekaan!
    • Tykkää Tykkää x 1
  20. MoZar Naimisissa foorumin kanssa

Mäkin tuolta syyskuisista (la 27.9) oon kurkkinut teidän juttuja kun aiemmatkin menneet yli LA:n :)

Ja näppärästi näemmä kirjotun heti väärään ketjuun, mutta rv.40+0 poksahti sunnuntaina :)
    • Tykkää Tykkää x 5

Jaa tämä sivu