★POKS★

Vauva täysiaikainen! 37+0 ihanaa! :smiley-bounce016
Luettu synnytyskertomuksia netistä. Havaittu: nainen on nainen aina vaan... Aika moni kertoo lähteneensä pesemään ekaksi tukan kun on vedet mennyt tai tullu kipeämmät supparit :flower:grin. Hyvä me, tyylikkäät suomalaiset vahvat naiset!
 
Mä mietin just yhtenä päivänä tota et voi ei mitä jos mun hiukset on kaameen likaiset kun synnytys alkaa :D meikistä en välittäis pätkän vertaa mut voi olla et suihkus tulee käytyä jos ehtii, onneks se samal helpottaa supistuskipui jos ne on alkanu... saa nähdä.
 
Haha, joo mulla meni lapsivedet esikoisesta sairaalassa tsekkauskäynnillä. Kätilö ehdotti et käytäis kotona vielä pyörähtää ja mä heti miehelle että "sauna lämpiämään!". Kävin siis saunassa kunnolla pesulla vielä vesien menon jälkeen. Supistuskivut oli kyllä aivan jäätävät silloin :D Ja se jäi harmittamaan, etten saanu harjattua enää tukkaa kivuiltani. Olipa kiva sitten setviä tukkaa tyyliin kahden päivän päästä :)

Mutta siis täällä tänään myös 37+0!
 
Jotkuthan alkaa ennen sairaalaan menoa vielä sheivaamaan alapäätä. Itselläni ei olis tärkeyslistalla ensimmäisenä.

Huomenna 36+0 :)
 
Mä oon yrittäny jonkun kerran lähiaikoina vähän sheivata sokkona..en kylläkään turhamaisuudesta vaan jos ei ihan pehko kasvais, niin olis helpompi pitää puhtaana sit synnytyksen jälkeen. Jos vaikka tikkejäkin saa taas, niin ilmaa tarvitaan pitämään bakteerit poissa..ja olen päätellyt, että sheivattuna vesipesu ja ilmakuivatukset toimii paremmin. Ei kyllä mitään tieteellistä pohjaa näille ajatuksille..ties vaikka pehko pitäis bakteerit loitolla paremmin! :D
Sinänsä mut ainakin sairaalassa ohjattiin suihkuun kivunlievityksenä..joten en varmaan kotona lähtis suihkua ottamaan muuten kuin samasta syystä.
 
Mäkin oon sokkona veistellyt menemään. Visuaalisesti varmasti olis parempi jos antais kasvaa :D mutta mulla ei iho kestä kun kasvaa niin tiheään, ettei hengitä. Ja sit oon kans miettinyt tota, että josko helpottais jälkitoimenpiteitä ehkä?
 
Takaisin
Top