äpakkauksen kestovaippojen lahjoituslista

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja -S-
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

-S-

Satasella mukana keskusteluissa
Kootaanko tänne listaa siittä ketkä haluaa lahjoittaa äp:n kestovaipat, ja lista siittä ketkä haluaa ottaa niitä vastaan. Saatais tasapuolinen jako niiden kesken ketkä niitä haluaa, ensi kuussahan ne pakkaukset alkaa saapumaan.

Mie oon valmis ilolla luopumaan niistä

Heips!

Olen valmis luopumaan äippäpakkauksen kestovaipoista. Samalla voin antaa viime vuoden pakkauksenkin kestot. Ei ole tullut käytettyä ja en usko, että aika ja kärsivällisyys riittää kahden vaippaikäisen kanssa :)

Olen miettinyt että yrittäisin käyttää kestovaippoja niin paljon kuin mahdollista jos se suinkin onnistuu. Minusta maailmassa on roskaa jo ihan liikaa ja muovi on jätteistä yksi hankalimmista. Onneksi nykyään on myös biohajoavia vaippoja. Mutta ensimmäistä odottaessa ei tietenkään vielä tiedä miten mikäkin toimii. Otan kuitenkin mielelläni vastaan kestovaippoja :)

Mie olen miettinyt että hoitaisin vaippailun ainaski 50/50 kestovaippaillen, joten lahjoituksia olisi kiva saada :)

Täältä joku sais sen viime vuoden pakkauksessa olleen vihreen ruudullisen kushies(muistaakseni) vaipan..on sen mallinen et en usko tarvitsevani tulevalla ja tuskin käy nykysellekkää.

No meidän nti semmonen rimppakinttu et ei varmana pysy tuotokset sisällä.. eihän ne kaikki mallit kaikille istu niinku ei kertseissäkään..jää ne jalanaukot niin isoks. EI kait siinä muuta vikaa oo..ehken tykkään enempi taskuvaipoista joissa ite saa sitä imun määrää säädellä..JA jos on kunnon kumppari jalansuissa. Sisävaippa ja kuori yhdistelmä on hyvä pienillä. Tää on siis mun mielipide. Tietenkään en voi tietää millainen ruumiinrakenne tulevalla on mut jos joku nimenomaan tykkää noista kushies vaipoista ni saa sen..

Vaikka on ilmeisestikkin hyvin vaikea tietää, ovatko nää just omalle vauvalle ollenkaan sopivia, kestoiluun olen päättänyt ruveta, ja jos tsägä käy, nämä ovat hyvän mallisia.
Eli otetaan vastaan, kiitos. :)

Minä jo aiemmin mainostinkin, että käytetään esikoisella lähes pelkästään kestovaippoja ja tosi mielelläni ottaisin vastaan uuden pakkauksen kestotkin. Jos joku haluaa kokeilla vaippoja ensin, huolin myös käytettyjä asianmukaisesti hoidettuja vaippoja!

Se viime vuoden äp:n Kushies-vaippa on muuten monen mielestä ollut todella surkea, meilläkin se toimii sellaisena hätävaravaippana, jos muut sattuvat olemaan pesussa - harvoin tulee käytettyä. Mutta nyt tässä uudessa pakkauksessa ainakin Myllymuksujen taskuvaippa on varmasti kätevä. Kannattaa kokeilla, muttei ihan vastasyntyneelle. Noin 0-3 kuukauden iässä sisävaippa/harso + kuorivaippa -yhdistelmä on paras, jatkossa taskuvaipat ovat vähän helpompia. Mutta riippuu paljon vauvan muodoista, toiselle sopii yksi, toiselle toinen.

Hyvää tietoa kestovaipoista kiinnostuneille on sivuilla: 
http://www.kestovaippainfo.fi/

Minäkin ottaisin mielelläni vastaan kestovaippoja. Kohta on 3 vaippa ikäistä lasta ja vaippoja todella menee. Päivät olen ajatellut yrittää kestoilla ja yöksi/ reissuun lähtiessä kertakäyttövaipat.  pippuri112@gmail.com

Mennäänkö vaan listaa järjestyksessä eteen päin, lahjoittaja ottaa seuraavan lahjoituksen vastaanottajan järjestyksessä. Jos joku jää ilman tai lahjoittajia on enemmän niin sille ei sitten voi minkään.. TAIKATUTTI, laita mulle yv:llä sun osoite niin laitan kestot postissa matkaan!!

Takaisin