äpakkauksen kestovaippojen lahjoituslista

Eli saisinkos sitten ne jotka mun kohdalle sattuu järjestyksessä...Mona0211 vai kukas nyt olikaan?Postissa voi laittaa, annan osotteen sitten kun lähettäjä ilmottautuu.
 
Täällä lähtis ainakin tän uusimman paketin vaipat. En ole varma löytyykö aikasempien pakettien jos joku niitäkin haluaa :).
 
täälläkin otetaan mielellään vastaan kestovaippoja jos niitä on tarjolla vielä joltain.. :)
 
Minä mielelläni lähetän kestovaipat niitä tarvitsevalle, olisi myös tarjolla 2009 pakkauksen kestot(käyttämättömät) jos kiinnostaa. Lähetän ensimmäiselle joka laittaa viestiä minulle :)
 
Lähettäjää ei kuulu vaikka ajoissa mielestäni ilmoittauduin vastaanottajaksi :/ Kaikki eivät varmaan ole vielä pakettia saanutkaan, mutta sopisin mielelläni jo ajoissa järjestelyistä. Maksan postimaksut tietysti.
 
Laittakaapa tänne s-postia tulemaan, jos halajatte eroon kestovaipoistanne. Otan mielelläni vastaan !
olsoni.marianne@luukku.com
 
Harmi et tää ei tunnu toimivan, kukaan ei lopulta ilmottaudu vaippojen lähettäjäksi, vaikka on luvannut niistä luopua :/
 
Kärsivällisyyttä jansku82, vaikuttaa että porukalle on vasta nytten alkanut tulemaan äippäpakkauksia ainakin facebookin mukaan. Eiköhän sieltä jonkun luulisi kohta ottavan yhteyttä sinuun. :)
 
Takaisin
Top