äitysvaatteet

Mimoza, jos kehtaat laittaa kuvaa housuista? Saattaisin olla kiinnostunu :)
 
Zeni mua voisi ehkä kiinnostaa noi sulle liian isot imetyspaidat! Saatkohan jotenkin privana tms laitettua kuvia ja hintapyyntöä? Tai jonkun kimppaläjäkuvan esim, jos yksittäiset on hankalia?
 
Nyt alkaa olla se vaihe päällä, että koen aika ongelmalliseksi itseni vaatetuksen töihin. Musta jakkupuku kun olisi se mitä pitäisi viikonloppuisin pitää, ja vanhat ei istu oikein millään. Housut vielä menee, kun avaa vähän nappia (ja kenties pistää jonkun kuminauhan napista napinläpeen. Mutta jakkua ei voi pitää kiinni... Enkä raaskisi ostaa uutta, eikä täällä kaakonkulmalla taida olla sellaista liikettäkään josta mamma-mallin jakkua saisi. (En haluaisi säkkiinkään pukeutua..). Pitääkö se mennä ompelijalle? :eek: Vai tietääkö joku liikkeen josta jakkupukuja saisi äitimahallekin?
 
Mulla ihanat farkkuhaalarit mitä käytän liikenteessä ollessani. Niissä,en luovu. Kotona hengaan vain topissa ja pikkareissa
 
Mä haluun kans farkkuhaalarit! Mahtaaks semmoset normaalit joustaa tarpeeks, en haluis äityishaalareitakaa ostaa kun ois kiva jos vois sit myöhemminkin niitä käyttää... Riippuu varmaan ihan mallista ja siitä kuin isoks tää maha kasvaa.
 
Täältä löytyy yksi pinkki käyttämätön ( laput kii viel) asoksen juhlamekko kokoa about 36... myyn pois.
 
Mä haluun kans farkkuhaalarit! Mahtaaks semmoset normaalit joustaa tarpeeks, en haluis äityishaalareitakaa ostaa kun ois kiva jos vois sit myöhemminkin niitä käyttää... Riippuu varmaan ihan mallista ja siitä kuin isoks tää maha kasvaa.
Seppälässä löysin, joustaa sen minkä joustaa ostin koko suuremmat mahtuu maha kasvamaan. Maksoi 50€
 
Felicia lähetä mulle kuvaa! :) onks se joustava? Reilua vai just nimenomaan 36 kokoa? :)
 
Täytyykin käydä huome seppäläs kattelemas ja jos sovittais kans tollasii! Zalandolta oon löytäny jo aika monetki haalarit mut ei viittis tilata kun ärsyttävää sit jos joutuu takas lähettää.
 
Takaisin
Top