äitysvaatteet

felicia

Vauhtiin päässyt keskustelija
Nyt kun alkaa olla ajankohtaista. Ja kun tässä tulee käytyä koko vuodenaikojen kirjo läpi ennen heinäkuuta ...

Kokemuksia eri nettikaupoista ja eri merkeistä?

Ja vielä. hankitut ja epäsopiviksi todetut kiertoon...? Mulla löytyis esim parit about 34 kokoa olevat housut jollekin tosi kapoisella lantiolla varustetulle :) saatuja ovat ja annetaan eteenpäin haluavalle. Yv:llä kysellä saa lisää.
 
Mä tilasin juuri Pepinosta (Boobit tarjouksessa :wink) ja 9kk verkkokaupasta. Imetysvaatteita tosin, mutta noista löytyi myös ihan äitiysvaatteitakin. Noi mitä tilasin 9kk on "before and after". Molemmista tykkäsin, nopea toimitus ja virheettömät tuotteet.

Mulla olis ylimääräsenä ihan järjetön läjä imetyspaitoja. Kokoja M-XL/XXL (M ei mee enää päälle ja XXL on liika iso) :) Nuo XXL on uusia ja käyttömättömiä, muut on aika paljon tai vielä enemmän käytettyjä, mutta ihan hyvin menevät vielä seuraavalle.
 
Asos.com !! Koot enemmänkin reiluja :) esim. 10=38 farkuissa ja ihan törkeen hienoja! Plus ei mitää perus mammavaatteita vaan oikeesti muodikkaita.
 
Viimeksi en ostanut muuta kuin raskaussukkahousuja H&M:stä. Muuten käytin omia vaatteita. Ne vaatteet on nyt menneet vaihtoon, kun paino on pudonnut reilusti siitä, kun aloin esikoista odottaa. Saa nähdä miten käy. Ostan jos tarvitsen. :) Niitä sukkahousuja kyllä ainakin.
 
Mie en kyl lämmenny ollenkaan tolle asos.comille.. Mutta toiset tykkääki äidist ja toiset tyttärest :wink
 
Nuttu ja Nellassa Olarin Prismaa vastapäätä olevalla lasten vaate kirppiksellä myös jonkin verran mamma vaateita
 
Niin ja kirpputoreilta ensisijasesti tietenkin kantsii katella :) suht turhaa/kallista periaattessa ostaa äitiysvaatteita, mut pakko ainaki itellä on.. mulla tärkeintä niissä mammavaatteissa on se et ne on mukavia päällä, mutta ei kuitenkaan mitään neljänhengen telttoja. :wink
 
Mie olen koittanu ettiskellä jotaki ihania, löysiä, isoja, hulmuavia mekkoja, joita voi keväästä käyttää sukkisten kanssa ja kesällä ilman :) Eipä tuo kai ole kova homma ittekkään ommella jos en löydä just semmosta ku tahtoisin, ku vaan jaksais kaivaa koneen esille :D
 
Ai niin, mäkin oon yhen imetysmekon purkanut jo osiin, että kaavat siitä piirtäisin ja tekisin uuden. Se oli ihan mun lempparimekko, mutta kun on tosiaan ollut lemppari, niin on paljonpaljon käytetty ja kangas hiutui lopulta puhki nuorimmaista kun imetin :sorry: Mun taidot on vaan... noh, hieman ruosteessa eikä mulla ole saumuria, eli tavallisella koneella menisin. Tossa naapurissa (täällä maalla siis n. 5km päässä :D) olis kaverilla tasosaumuri... Pitääkin ehkä mennä käyttämään hyväksi :wacky:
 
Musta ois ihana pitää mammamekkoja, -legginssejä ja -sukkiksia, mutta kun töissä pitää pukeutua niin särmisti :sad001 Babybelt on pelastanut mut, kun alaosia ei oo tarvinnu ostaa!
 
Mäki tarviisin sellasen kangaskaitaleen (onko se just tuo belt minkä mainitsit Lemmy?) minkä sais kikkailtuu avoimen vetskarin päälle ja paidan jatkeeks. Vai onko niitä vaan mahan päälle?

Kiva kun tosiaan täällä sademetsä leveyksillä asun, mutta lentelee nyt pääsiäisen tienoilla Suomeen käymään, niin sen reissun takia pitää ostaa jotkut pitkät housut mihin mahdun :P Siitä sitten hyötyä repimään. Ajattelin kyllä mammaleggareita, voin niillä sitte iltaisin täälläkin köpötellä kun talvella (heinäkuussa) on kylmä (+25 astetta) :p :D
 
Saahan muuten Lemmy mammamekkojakin särminä, tai toimistosärminä ainakin, tiedä miten hienoissa hommissa olet :wink Ja jos on (jos olisi) muuten rakenteeltaan hoikahko niin kynämekot on joskus tosi pusseja ylhäältä, niitäkin voisi kokeilla. Jos siis olisi sellaiset sirot reidet eikä ghettobooty :D
 
Joo tuo babybelt on just tuommoinen! Oon pystyny pitään normihousuja ja -hameita ainakin tähän asti :)

Mun pitää käydä tutkimassa uudelleen kauppoja, jospa sieltä löytyis jotain "jakkupukulinjan" kans sopivaa :)
 
Hahah ku löysin hyvän kuvan ku baby beltiä googlailin, osaankohan laittaa sen tänne..

Tuosta! Mites lämmittää teidän tyylitajua, on ku ois miehen pierukalsarit pölliny farkkujen alle :D
 

Liitteet

  • image.jpg
    image.jpg
    13 KB · Katsottu: 58
Mä olen yrittänyt etsiä housuja, mutta tuloksetta. Kaikki housut ovat sellasia pillimallisia joista en itse tykkää sitten en ollenkaan. Ja toinen että mikään ei tahdo mennä tuosta lantion kohdalta. Omistan paksut pohkeet ja paksut reidet jotenka pillit ei muutenkaan menisi jalkaan. Täällä meillä päin ei ole kauhesti valinnan varaa ja kummastakaan putiikista en ole löytänyt sopivia. Ja netistä olen ihan sairaan huono etsimään housuja. Ja sielläkin kun on enimmäkseen myynnissä vaan niitä pillejä... Tai sitten ne on ihan törkeen hintasia. Taidanpa siisi kulkea loppu ajan verkkareissa. Ei siinä, viihdyn verkkareissa mutta olishan se kiva laittaa jotain siistimpää jos on kaupungille menossa asioimaan.
 
Musta + musta kuulostaa paremmalta :wink

Mä viiletän täällä vetskari rehellisesti auki, löysä pitkä toppi vaan päälle :D huono tsägä jos tuulee, sit pitää vaan hymyillä jos joku tuijottaa :)
 
Jos jotakin kiinnostaa niin mulla on yhet uudet (hintalappuineen päivineen)revityt äitiysfarkut kokoa 38(m), jotka aion myydä pois. :)
 
Takaisin
Top