äitiys-/imetysvaatteet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja sakara
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ja mä vielä löysin et Mamalicious-merkillä on kans pitkii collegepaitoja. Niihin ainakin pitäis mahan mahtuu, joissain oli hieman sitä rypytystä kyljissä.
Mut ite valkkaisin ehkä mieluummin ilman rypytyksiä, voisn kuvitella käyttäväni sitten myöhemminkin sellaisena väljänä "olopaitana"

Mietin tässä että tuleekohan mulla mamma-alkkareille ollenkaan tarvetta kun on tota mahaa kuitenkin jo ihan kohtuullisesti ja ihan normi hm-alkkareilla oon pärjännyt. Ne on niin löysiä ettei ainakaan purista mistään ja menee hyvin mahan alle. Ei huvittaisi alkaa kovin kalliisiin housuihin investoimaan kun kyse melko lyhyestä ajasta.

Ja normirintsikatkin menee vielä todella helposti, oikeen ootan että pääsis hankkimaan isompia :D
Mulla on koko odotuksen ollu ihan normi alkkarit, kireimpiä oon poistanu käytöstä. Rintsikat on ihan normi rintsikat. En oo kokenu et pitäis isompia ostaa.

Ja anteeksi että kommentoin/ vastaan 2 viikkoa myöhässä :oops:

Muokattu viimeksi:
Onko kenelläkään Ahkkan parkatakkia? Mahtaisikohan soveltua esim kokoa isompana odotusaikaan?

Ei ole tuttu takki mulle, mutta jos siinä on vetoketju, niin voi ostaa Kumjan kantopanelin. Sillä saa lisätilaa mahalle ja myöhemmin vauvalle, jos haluaa kantaa liinassa tai repussa. Plus takki on hyvä myös raskauden jälkeen eikä liian suuri. :)

Voi elämänkevät millä hinnoilla imetysvaatteita myydään!! Mielenkiinnosta oon niitä vähä katellu. En ymmärrä, mikä niissä oikein maksaa?

Voi elämänkevät millä hinnoilla imetysvaatteita myydään!! Mielenkiinnosta oon niitä vähä katellu. En ymmärrä, mikä niissä oikein maksaa?
Monessa merkki :meh: Mutta sitten niillä kalliimmillakin (maitotyttö, boob, jne.) on myös loistava jälleenmyyntiarvo. Ja toi Boobin luukkusysteemi on musta ehdottomasti paras. Mahtuu vähän isommatkin hinkit ulos :p Ja se oli myös näppärä luukku keskosen kenguruhoidon kanssa :grin Oli helppo sujauttaa pikkiriikkinen luukusta sisään ja siitä sai hyvin letkutkin ulos :)

No joo, hyvä tietää et jälleenmyyntiarvo pysyy noissa hyvin. Ja onhan nuo vissiin ihan laadukkaita, ettei heti muutaman pesun jälkee ala repsottaa...:rolleyes: Mut rahaa niihin saa kyllä uppoamaan! Varsinki jos meinaa uutena ostaa, ku just nuo kirppishinnatki on siinä kipurajalla...pihi mikä pihi!:oops::grin

Veikkaan, että myös kaavoitus näkyy äitiysvaatteiden hinnoissa. Vähän samalla lailla kuin plus-koon vaatteet on kalliimpia kuin "normaalikokoiset".

Mä en ostanut hirveästi imetysvatteita esikoisen aikaan vaan laitoin alle jonkun imetystopin ja käytin neuletakkia siinä päällä tai sit sellaisen tuubiliivin (vai mikähän sen oikea nimi onkaan, kun on vähän niin kuin tuubitoppi, mutta lyhyt eli tulee vaan rintojen päälle) ja päälle joku pusero missä napit yläosassa tai muuten iso pääntie, että voi tissin sujauttaa vauvan suuhun sen puseron kaula-aukosta ja toppi silti jää siihen rinnan päälle. Tajuskohan kukaan. Ostin yhden imetyspaidan h&m:stä mut se vaan oli niin huonolaatuinen et jäi lopulta vähälle käytölle. Muut taas oli aika kalliita.

Takaisin