Ärsytyksen ärsytykset :D

Gatusa, ärsyttää sun puolesta! Kuullostaa ihan mun eksältä,se oli ton tytön kans aika samanlainen...eipä se juurikaa oo muuttunu mihkää,oma napa taitaa olla kaikista tärkein:bored:
 
no kyl tää täst, josko mä annan pikakurssin aiheest synnytys ja vanhemmuus sille. mä jo rauhottelin sitä et kyl se pärjää päivän tytön kans. lukee, leikkii, mä leivon leipää pakkaseen ja jotai muutaki, opetan puuron keittämisen inshaAllah. varmaa ruokaaki pitää tehä ni pääsee helpol.
 
Prkl mätkyt mätkähti.... murrrrrrr!!!!!
Palauduttiin tänään kotiin mummolasta(mun porukoilta) ja mies oli viikonlopun yksin kotona koiran kaa. Sanoin sille että mä en halua tulla takas kaatopaikalle, et imuroi ja pesee astioita eikä jätä kaikkea odottamaan... noh mikä olikaan sitten vastassa kun tulin kotiin, lattialla oli koiran karva matto, pyykit hujan hajan makkarin lattialla ja tiski pöytä täynnä astioita:sad001 ja kyllä astianpesukone oli TYHJÄ!!!!! Ok olihan se vkl töissä ja nyt alkuviikonkin mutta se oli YKSIN! Prkl kun alko v*tuttaa!!!! Arvatkaa imuroinko, täytinkö astianpesukonetta tai veinkö sen p*skasia vaatteista pyykkikoriin? No en tod! Ilmoitin sille että mä käytän huomenna aamulla yhtä muksuista neuvolassa ja se saa 3 lapsen kanssa siivota kämpän... minua v*tuttaa!!!!! Ps eipä uskaltanut vastaan sanoa mitään :D
 
Äippä mua alkoi v****tamaan sun puolesta. :sour: Ymmärtäähän sen että toinen on töissä ja silloin ei varmasti kotityöt oo ensimmäisenä mielessä tai kiinnosta, mutta jos on yksinään saanut olla kaikessa rauhassa ja etenkin kun se helpottaisi sun oloa/työn määrää, niin murrr! :mad: Kyllä välillä täytyy miettiä miten niin pienet ja yksinkertaiset asiat voi noille miehille olla niiiiin vaikeita.
 
No sepäse... mikä siinä on et mä kyl saan päivän aikana pidettyä kämpän siistinä kun 4 muksua ns jaloissa pyörimässä mut sit Herra 32-v ei saa edes omia sotkujaan siivottua? Ja sillähän ei ollu siis edes ruokaa laitettavana kun oli annoksia pakkasessa o.O mulle olis riittänyt et aamulla olis siistinyt paikat enneku me tullaan ja ollut p*skoissaan sit muun ajan, vaan ei...liian vaikeeta:/ noh huomiselle on Herralle luvassa pölyjen pyyhintää, imurointia, lattioiden, wc/kph pesu, astioiden/pyykkien pesua ja 3 lapsen hoito siinä lomassa + työ vuoro klo 14-22, mikään muu ei ole hyväksyttävää kuin priima! Miehet, niin ärsyttäviä mutta niin rakkaita... on kyl ukkoseni onni että oon nukkumassa kun se tulee illalla töistä kotiin, saattais muuten luuttu lentää :wink
 
Haha, mä myös ihmettelen että vaikka tuo esikoinen roikkuu koko ajan jaloissa saan asunnon pidettyä siistinä, mutta viikonloppuisin kun mies on kotona, niin jessus mikä sotku! En tajua miten yks (aikuinen) ihminen voi aiheuttaa niin paljon sotkua ja kieltämättä välillä on helpompaa kun mies on töissä eikä kotona sotkemassa ja aiheuttamassa lisää kotitöitä. :grin
 
Aamen!!! Itse ihmetellyt ihan samaa:D niin ihanaa kun ollaan koko perhe kotona ja yhdessä mut jotenkin se toinen aikuinen saa kaiken pyllylleen, kaikki mun tekemät rutiinit tms menee ihan uusiksi kun isukki kotona:p kumma homma...
 
Pystyn niin samaistumaan tuohon.. Vaikka lapsia ei vielä ole mutta kyllä tuo ukko osaa. Kävin muutama vklp sitten yksin koirien kanssa mökillä, ukko sano että hää tekee sitte suursiivouksen ku yksin on.. Voi jessus minkä näköne oli kämppä ku tulin, en tiiä oliko se Pirkka vai mikä oli räjähtänyt, ei voinu muuta ko ihmetellä et miten tällaiseen pystyy KAHDESSA päivässä.. pakko oli kääntyy suoraan ovelta takas ulos ja lähtee lenkille, hieman otti pannuun! XD
 
Miuq ymmärrän ärsytyksen mut kieltämättä alkoi myös hieman naurattamaan, kyllä noi miehet osaa olla välillä pikkupoikia. :grin

Äippä mites miehen siivous oli onnistunu? :wink
 
Noh itse olisin saanut parempia tuloksia mut ainakin se yritti:wink se sai pusun palkaksi...
Joskus tuntuu että pojat(siis miehet) vaihtaa äidin tyttöystävään ja unohtavat kantaa sen oman vastuun ja kortensa kekoon jota myös perheen ja kodin pyörittämiseksi kutsutaan:p No eihän tässä oo vasta kun 9 vuotta "koulutusta" takana, et vielä on työtä tehtävänä:D
 
Ps kohta 5 tytön (ennen pitkää naisen) äitinä pyrin opettamaan että ei saa miesten antaa kävellä yli ja pitää ovi mattona, vaikuttaa oppi menneen tyttöillä perille... olivat meinaan isälleen sanonut monta kertaa että ei äiti noin siivoo ja että jos jotain aloittaa pitää se sit tehdä kunnolla:D voih niitä onnekkaita poikia jotka noihin meidän likkoihin rakastuu:wink
 
Lisäämpähän vielä että toisaalta (ihan pikkasen vaan:wink) käy sääliksi toi mun reppana mies kun sen elämässä on 6 voimakas tahtoista ja oman arvon tuntevaa naista... raasu:wink
 
No nyt se sen taas teki!! Siis mies... mä sanoin sille aika päiviä sitten että 10.5 klo 8-10 on esikon eskarin tutustuminen ja se saa luvan pyytää siihen joko ilta vuoron tai vapaa päivän, ihan sama mut kotona se saa luvan olla et pääsen käymään 2 esikon kanssa. Noh tänään tuli sit uudet työvuorot ja arvatkaa oliko se asian hoitanut? Tietänkin, EI!!! Voi prkl kun v*tuttaa....kehtas laittaa viestiä että hänellä on aamuvuoro 10.5 et mitenkä se tutustuminen nyt olikaan? Niin sen miljoona kertaa sitä muistuttanu ja kutsu on jääkaapin ovessa kiinni... murrrrrrr! Saa kyl luvan järjestää että se on pienten kanssa kotona, ihan sama miten, ei kiinnosta mut mä meen vaan esikon kaa KAHDESTAAN! Että kun toi jaksaa ärsyttää...
 
Talvitintti, no ei siinä voinut muuta kun "taivastella" ja pyöritellä päätä. Koirat kuunteli kyllä kun niille asiaa ihmettelin kävelyn ajan. Ehkä ennemmin kuvailisin tunnetta hämmästynyt/hölmistynyt mikä tuosta seuras. Tai siis se ensireaktio.

Ja on miehet hassujakin et kyl ne osaa aikuisenakin sen pikkupoika-ilmeen, ei tarvinnut ees sanoo sillo asiasta mitään niin vielä viime viikonloppuun asti muisti keittiön siivota käytön jälkeen, joka kerta! :) ja sit päätteeks se ilme =) nyt alkanut taas lipsuu.. oliskohan muistutuksen paikka? Surkuhupaisaa, Mut huumori näissäkin ärsytyksissä on pakko pitää mukana =)
 
rv 37+1 ois nyt oletan ni alkaa olla sellai olo et saa tulla. yö meni suurimmaks osaks hereil supparien, kivun ja paineen tunteen takia. hermot kireel ukon ansiost ku hänen mielest paras tapa synnyttää on hänen tai hänen äidin avustuksel kotona tai missä vaa muttei sairaalas, mentaliteetil lapsi selviää jos selviää, minä selviän jos selviän.
 
Takaisin
Top