Ärsyttävät ilmaisut

Ärsyttää sanat tissittely, neidittely jne. Mahtaa tämmösellä foorumilla aika monen kirjoitukset sitten ärsyttää.

Ärsyttää sanat tissittely, neidittely jne. Mahtaa tämmösellä foorumilla aika monen kirjoitukset sitten ärsyttää.
Kyllä aivan yleisesti käytössä olevat ilmaisut voivat hyvinkin ärsyttää eivätkä ne ärsytä yhtään sen vähempää, jos sen sanoo ääneen tai jättää sanomatta. Tämän ketjun voi jättää lukematta jos ei halua tietää toisten ärsyyntymisestä. Toisaalta jos ei halua ärsyttää ketään, voi miettiä, millä muilla sanoilla saa sanottua saman asian.

Saattaa tästä ketjusta löytyä joku meikäläisenkin käyttämä ilmaisu, mutta en anna sen häiritä. Käytän silti; kaikkia ei voi eikä tarvitse miellyttää. :wink

Vaikka moni sana ärsyttää niin en silti koe, että kyseisen käyttäjän/käyttäjien kirjoitukset ärsyttäisi. Täti tuli kylään ärsyttää mua eniten mutta en niiden kirjoituksista ärsyynny, jotka sitä käyttää.

Juu, ei tässä ketään ole tarkoitus mollata. :) Jotkut ilmaukset vain ärsyttää - ja varmasti itsekin käytän joitain sanoja, jotka ärsyttävät joitakuita muita. Ei se tarkoita että näiden ilmausten käyttäjät ärsyttäisivät. :)

Se kun puhutaan lapsesta tyyliin "me syödään tuttia" "meillä on kuumetta" "me opittiin konttaamaan" jne. voi aaargh mikä vit** ME :D

Se kun puhutaan lapsesta tyyliin "me syödään tuttia" "meillä on kuumetta" "me opittiin konttaamaan" jne. voi aaargh mikä vit** ME :D
Minun kaksivuotiaani taitaa olla samaa mieltä... kun olen joskus epähuomiossa sanonut, että mennäänpäs potalle, lapsi toteaa kauhistuneena, että ei, potta on liian pieni, äiti ei mahdu potalle! :grin

Ärsyttää ja ällöttää kun lääkärit ja terveydenhoitajat käyttää masu-sanaa :inpain: Ymmärrän että pikkulapsille puhutaan lääkärissä masupipeistä tai vastaavista, mutta kun terveydenhoitaja/lääkäri kysyy minulta masun kasvusta niin tekisi mieleni kirkua!

En ollutkaan aikaisemmin tätä ketjua lukenut, mutta nyt luin. En ihan heti tajunnut tuota etupeppu juttua tai mikä siinä voi ärsyttää, koska teekkarisaunassa etupeppu-takapeppu termiä käytettiin silloin, jos saunassa oli erittäin ahdasta, jolloin täytyi istua niin, että jokatoisen oli istuttava lauteen etuosassa ja jokatoisen takaosassa, koska lomittain lauteille mahtui enemmän :grin

Mä itse rakastan väännellä sanoista kaikkea mahdollisimman outoa, koska tiedän että se saa mun miehen raivon partaalle :hilarious: välillä ne ärsyttää lähestulkoon itseänikin.

Kun olis sellanen kristallipallo mistä näkis kaikki tulevat jutut. Tai jos voisin niin taikoisin tuon jutun kuntoon.
Taikuus ei oikein iske muhun edes toisten aikuisten puheessa. Lasten kanssa leikki on ihan asia erikseen.

Törmäsin tuossa hiljattain termiin "pippelieläin" tarkoittaen ilmeisesti poikaa. (Olikohan tämä jo mainittu.) Ei tarvinne sanoa enempää... :shifty:

Törmäsin tuossa hiljattain termiin "pippelieläin" tarkoittaen ilmeisesti poikaa. (Olikohan tämä jo mainittu.) Ei tarvinne sanoa enempää... :shifty:

Ei voi olla totta! Itse asiassa tosi halventava nimitys - me naiset sitten ollaan varmaan p***ueläimiä. Kamalaa! :angry4

Takaisin