Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mun oli pakko jo tilata äitiystalvitakki. Maha ja rinnat on niin turvonneet, ettei meinaa enää mennä takki kiinni. Noh, tänään vihdoin tuo takki saapui ja muuten on oikein hyvä, mutta hartioista on vähän ahdas niin pitänee palauttaa ja tilata isompi koko turhauttaa tuo palautusrumba ja varsinkin kun takki tulee tarpeeseen, töissä kuitenkin pakko olla useampi tunti päivässä pihalla niin ikävä olla ahtaassa takissa veikkaan että joulun jälkeen asiakkaat miettii, että on minulle jouluruoka maistunut, on tää turvotus nimittäin sen verran järkyttävää
Munkin oli pakko tilata housut ja alushousuja. Turvotus on niin valtaisaa ettei enää pysty olemaan missään normivaatteissa
Palautukset on monesti tehty helpoiksi, kunhan katsoo ennen tilaamista että palauttaa saa ilmaiseksi.Kerro sitten oliko mukavat päällä ja mistä löyty. Jotenkin vaikea ostaa netistä, kun ei ole luotettavaa yhtä merkkiä, mistä tietäisi kokotaulukon luotettavasti ja varmaksi ettei ole kiristävä vyötärö.
Palautukset on monesti tehty helpoiksi, kunhan katsoo ennen tilaamista että palauttaa saa ilmaiseksi.
Mä olen kokenut, että näihin äitiysvaatteisiin usein laitetaan pieni liikkumavara, joten kasvunvaraa ei ihan hirveän paljoa kannata ottaa.
Tekisi mieli tilata boobilta muutama äitiyspaita. Ovat vaan niin arvokkaita, ja vielä mennään riskiviikoilla . Vaikka käytän kyllä viisi vuotta vanhaa äitiyspaitaa vieläkin, on kyllä hiutunut jo rei’ille . On vaan niin ihana ja pehmoinen päällä. Oonkin harmitellut että en saa mistään yhtä hyvää alupaitaa mekkojen alle, nyt on hyvä syy ostaa uusi .
Osuisin mielellään nappiin heti tuotteen kanssa, enkä palautusrumban kanssa. Tämän asian vuoksi tiettyjä tuotteita en ole netistä ostelllut, koska niitä pitäisi sovittaa paikan päällä. Esim. housujen istuvuus mulle haasteellinen.
Mielestäni ei ole hyvää eettistä bisnestä, että saa palautella ilmaiseksi ja että siihen rohkaistaan. Tämä on siis mun henk.koht mielipide vaatebisneksen eettisyydestä ja mielellään löytäisin jonkun merkin, joka tekee hommia vastuuööisuutensa eteen.
Mun pääpointti olikin tuossa, että jos joku on jo löytänyt jotain merkkiä, mitkä olisi hyvänlaatuista ja ei kiristävällä vyötäröllä :) Voisin mennä kurkkaamaan niiden nettikauppaan ja tutkailemaan asiaa.