Äitiysvaatteet

Mä ostin nettikirpparilta henkkamaukan toppatakin (äitiysmallia) XL koossa ja se oli ainakin aivan hirvittävän iso. En usko et niin paljon kuitenkaan kasvan

Mä kyl kans kaipailen sitä talvitakkia..mut en raaski ostaa vielä :D vanhat takit menee vielä vaikka vähän tiukkaa tekeekin :)

Mä luulen että tulen pärjäilemään omilla talvitakeilla koko talven. Mulla on maaliskuussa syntynyt lapsi eikä mun silloinkaan talvitakkia tarvinnut ostaa. En kyllä ymmärrä miten silloin mahduin omiini, mutta jotenkin olen niihin onnistunut sulloutumaan ihan loppuraskaudessakin :rolleyes: Olen varmaan näyttänyt ihan nakinkuorelta!

Mulla olis yhet 38 mustat todella siistit hm äitiyshousut, jotka ajattelin myydä. Ei oo farkut, mutta sellaista himmeästi kiiltäväpintaista denimiä? Hienot ja tosi hyvässä kunnossa, mutta eivät mahdu mulle. Voin laittaa kuvan/ilmoituksen tuonne myydään-palstalle :)

Rosalina, mä voisin olla kiinnostunut noista housuista, taitavat olla just samat jotka mullakin oli, menin vaan idioottina tänä syksynä myymään kaikki äitiyshousuni kun ajattelin että eihän meillä ikinä enää tule toista vauvaa. Ja pam, kuukausi myöhemmin plussa.

Mä en oo vielä ees kattonut mammavaatteita. Missä taviskaupoissa niitä ees myydään? H&m vissiin myy mut muuten...? :grin

Mamalicious löytyy ainakin netistä. Ja varmasti löytyy paljon muitakin merkkejä.

Toi mamalicious on vero modan kanssa samaa ketjua, mutta niiden liikkeissä ei taida olla niitä myynnissä..

Oulun kärkkäinen ei myy ainakaan mitään äitiysvaatteita, kävin joku aika sitten kysymässä.

Mulla on parit noita mamalicious farkkuja vai mitä olikaan, oon kyllä tykännyt ihan älynä ja hyvin säilynyt tähän kolmanteenkin raskauteen, juurikin nytkin päällä! Suosittelen :)

Tilasin nyt parit Halensilta, oli jopa kokoon 54/56 asti vaatteita :)
Kunhan saan kamppeet niin kerron oliko hyvät :)

Takaisin