Äitiysvaatteet

Miekin vihdoin ja viimein eilen löysin takin talveksi itselleni. Onhan se vähän semmonen, mut eiköhän se mene. Oli pakko ottaa aika isokin, eli L koko, mut en usko et M koko olis mennyt hartioista hyvin ku tuossakin hartiaongelma vähän. Mut aikamoinen telta se on tällähetkellä :D
 
Oon ostanut yhdet mamma farkut nyt . Tilasin h&m, mul o jalat se verra hoikat et ei oo koskaa nii tiukat jaloista ku haluaisin koska sit ei mee vatsasta kii argh. Ja mä tykkään käyttää vaa pillifarkkuja ja kesäsin kaikkii kivoi leginssei. Mulla on viime raskaudesta vaatteita mut mua ei sillo jostai syystä varmaa kiinnostanu milt näytin, koska ne vaatteet on must iha hirveitä, ainaki suurinosa :D tai sit mö oon oileesti sillo tykönny niist mut mut... :D pitäis ettii lisää kaikkii vaatteit mut mul ei yksinkertasesti juurikaa rahaa et pitää katella :)
 
Missäköhän vaiheessa uskaltaisi katselemaan imetysliivejä? Ei varmaan vielä pariin kk kun tiedä sitten paljonko vielä tulee kuppikokoa lisää.
 
Ikuisuus: Vähän samaa miettinyt, ja sit kans sitä, että mistä  hitosta tajon sopivan kokoset imetysliivit! Saan varmana maksaa itseni kipeäksi jos itselleni semmoseet löydän... Ku muutenki ihan tavallisista sana maksaa jo itseni kipeäksi kun löydän :D
 
Mä ostin imetysliivit n.kuukaus enne la:ta. Mulla ei kyllä edes kasvanu rinnat, turpos vaan kun täytty maidolla et sillon ois pitäny olla kokoa isommat mutta ku eihän ne oo ku ihan täydet hetken ja sit taas tyhjenee ku vauva syö :P
 
Tuli tänään testattua mamalicious uimapukua. Oli kyl ihan loistava ainakin mun päällä.
Nyt oon jopa kolmen äitiysvaateen omistaja =D yhet farkut, talvitakki ja uikarit =D
Toiset pöksyt täytyy kyl varmaa vielä jossainvaiheessa hankia :)
 
Sintukka: Mä tilasin ne netin kautta ku täällä jyväskylässä ei myydä kuin h&m mammavaateita.
Tuommoseen siis:
http://www.ozbaby.fi/tuote/mamalicious-uimapuku-cute/20000355/
Makso kaikkinee kuluinee ja laskutuslisän kanssa vajaa 35€ eli mun uikareiksi halvat ku yleensä osanut 40-50€ uikareita+niihin vielä kulut päälle.
Mut oli kyl mukava uikari ja on mahalle kasvuvaraa eikä omat kalliimat mee pilalle eikä tarte bikineillä uida =D
 
Kiitos Galadriel. Täytyy soitella muutamaan Vero Modaan ja kysellä onko niillä tota. Just sopivan simppelin oloinen uikkari eikä oo tosiaan hinnalla pilattu. :)
 
Mä tilasin kanssa muutaman masutuubin netistä ja tänään kävin etsimässä keskustasta äitiyspaitoja, kun kaikki paitsi kaksi paitaa jäänyt lyhyeksi. Jouduin kyllä toteamaan kaupoilla, että kaikki vaatteet, joissa tulee sana äitiys, maksaa tuplasti enemmän !! Ostinkin H&M:ltä pari peruspaitaa, joissa pitkä helma ja koko M/38. Normaali koko S/34-36. Pääsin huomattavasti halvemmalla ! :)
 
Mä kävin tänään tsekkailee h&m:l noit mamma housui, mä käytän siis vaan pillejä, paskat siel ollu yhtäkää mun kokoa. just tilasin yhet mamma housut h&m 36 oli koko ja ne oli liian isot.. siel h&m pienin koko oli 38 mitä oli jäljel.. pitää varmaa sit netist tila... mul ei kyl tuota kauheesti ongelmaa noiden paitojenkaa, mä kyätän valmiiks jo sellasii mega pitkii toppei, mitä käytin myös koko viime raskauden :)
 
Mä kävin kanssa hm:llä kattelemassa housuja, ostin vaa sellaset mammalökärit kotiin, kaikissa farkuissa ihan ihmeellinen kiree joustamaton ommel sen masuresorin yläreunassa, en meinannu sitä saada ees masun yli tässä vaiheessa, takapuolen kohallakin teki tiukkaa, sit ku sovitin sellasta missä se masuresori sopiva niin housut ihan tosi megasuuret! Aika älytöntä! Palasin vaan kotiin surullisena ja mietin että onko kaikkialla ja kaikilla sama ongelma!? Ei mulla vielä mitenkään mahdottoman iso maha oo edes ja eikö muutenkin sen resorin idea oo just venyä..
 
Ja ainii, pitkät perustopit on ihan mahtavia, niillä mennää ainakin täällä vielä ihan keposasti, alkaa vaan tulla ongelmia kun ei oo siihen päälle pian mitää neuletta tai hupparia mikä ylttäs kiinni, mut vielä ei oo sitäkään ongelmaa tullu, omat menee vielä kiinni, jopa tissien kohdalta:D
 

En oo koittanu niit h&n mamna housui paitsi yhtii ja niis oli se mahaosa kyl venyvä, ei tiukka, mut sit muist  niist housuist en tiiä :/ mä vaa mietin missähä muual myydää pilli mammahousui edullisesti, mul ei itel mitää hajuu.

sit noist paidoist, mulkaa viel oo ongelmaa et hupparit ym ei riittäis, mut sit pitää köydä ostas jtn ku jäävät pieniks, mul on kyl 2 vetoketju paitaa jotka o megapitkii mut haluun kyl niide lisäks jtn

 
Ainakii veromoda myy niitä mamalicious äitiysfarkkulegginssejä, en oo käyny kattoo mut oon nähny joskus. Ja netistä saattaa löytyy halvalla jostain nettikaupasta:)
 
Mullakin on tuo huppari ongelma! Haluisin kamalasti semmosene hupparin joka menis odotusaikana. Mulla ei ole kuin yks /kaks hupparia jotka voisin venyttää pilalle nykyisistä huppareista mut ne on tavallisestikin just ja just sopivan pitusia. Mistäköhän löytäs hupparia? H&M ei myy edes netissä niitä saati sit liikeessä.
 
Oon sotanut iha EI mamma osastolt Onlysta ja stockalt sellaset pitkät vetoketju paidat, pitkii molemmat, sisi tosi pitkii, en käytä niit muuten ku viime raskaudes sit käytin , en enää tykkää pitää niit ku ne on jopa must liia pitkii.. mun kropalle ei sovi:D mul on nii omituise muotonen kroppa  et msutne lihottaa mua :D
 
Mullakin on noita semmosia, mut mie tykkään niitä muutenkin käyttää, ni nykyisiä jotka kaikki on ihan uusia ni viitsi turhata mahan kanssa ku niitä sain etsii kivien ja kantojen alta et löysin. Ja tartis olla isompaa kokoa, et mahtus maha. Piti jo ottaa kaapista vaikka mitä pois kun ei mahdu maha tai on niin pinkee et tekee pahaa...
 
Ja mä en voi kyl käyttää enää mtn mu t-paitoi, kaikki o lia lyhyit jo.. mut onneks o noi topit :D pitää ettii jtn pitkii t-paitoimut ei nekää oo nii tärkeit ku ei oo onneks kesä :P nyt vaa etsii halval huppareit ym :)
 
Takaisin
Top