Äitiyspakkaus

joitain yksittäisiä tullut käytettyä, mutta jos nyt seuraavalla kerralla uskois ja jättäis koko paketin ottamatta. Kirpparilta kun tolla rahalla saa vaikka kuinka paljon tavaraa kun mulle ei niin merkitse se, onko ne vaatteet nyt käytettyjä vai uusia.

joitain yksittäisiä tullut käytettyä, mutta jos nyt seuraavalla kerralla uskois ja jättäis koko paketin ottamatta. Kirpparilta kun tolla rahalla saa vaikka kuinka paljon tavaraa kun mulle ei niin merkitse se, onko ne vaatteet nyt käytettyjä vai uusia.

Näin meinaan minäkin tehdä..On kuitenkin se makuupussi jne siitä vanhasta paketista,ja kirpparilta löytää sillä rahalla 10xenemmän tavaraa ja vaatetta kun mitä siinä paketissa on.

En mäkää sitä varmaan ota enää, kun vaatteita on aika paljon kertyny sieltä täältä. Ja ne aurinkotumput ja sukat on ollu myös pakkauksen parasta antia [:)]

meillä myös persikkaunelma ja kypärämyssy käyttämättä...persikkaunelma on niin karsea ja kypärämyssy liian pieni. Ja tänään liittyi käyttämättömien joukkoon myös se toppalakki, sekin kun meidän jättipäälle olikin pieni kun tänään yritin sitä toisen päähän survoa...ei mennyt kuin pikkasen päälaelle [:D] ja aika vähäselle käytölle jäi myös ne bodyt ja potkarit mis oli ne sateenkaarireunukset...oliskohan kumpainenkin ollut kerran päällä...

ehdoton lemppari oli ne ruskeat kollarihousut, ne on melkeen puhkikuluneet jo [:)]

2009 Pakkaus meillä.
Täällä oli kans ongelmia sen kypärämyssyn kans..kerran myös koitin ja oli kyl tosi kiree ja tuntu et neitihän kuristuu siihen ihan justiinsa.. ja kauhee homma saada se pois just niinku Henniv mainitsi..ne sateenkaari vaatteet on jääny käyttämättä täälläkin.
lempparit oli myös täällä ne ruskeet pökät ja sit se valkonen body jossa oli vihreet "reunat" [:D] ja aurinkotumput myös hyvät..neidille ku pistää ne kätösiin ni jää heti silmät pyöreenä tuijottaa niitä aurinkoja ja sit menee kädet suuhun [:)]
Sitä toppapukua en voi sietää..yäk! Oisin niin halunnu ton 2010 vuoden toppapuvun..se on paaljon hienompi.

Meillä on käyttämättä jäänyt aurinkotumput ja sukat, paha käyttää kun ei oo löydössä kun molemmista toinen [:D] persikkaunelma, makkarakuteet, kypärämyssy ja sitte se valkonen normipipo mikä oli sairaan pien, käyttämättä eikä käytetä. Ei niinkään ulkonäöllisistä syistä, osa epäkäytännöllisiä, epämukavia tai kokonsa puolesta ihan ihmeellisiä. Eniten käytetty vihree raidalliset kokopotkarit, vihreet puolipotkarit ja sitte valkonen body, missä vihreet kanttaukset vai mitkä ne nyt on. Ei sillä, että vihreestä yhtään tykkäisin[:)]
Hyvä juttu kyllä nää äitiyspakkaukset, mutta ens kerralla otan minäkin rahana. Tosin sorrun kuitenkin ottaa pakkauksen, jos siinä on yhetkään ylisöpöt potkarit [:D] Ihan kun niitä ei erikseen mistään sais.

Kypärämyssy ja pipo jäävät pienuutensa takia meilläkin käyttämättä, samoin luonnonvalkoinen body ja kokopotkarit, joissa sateenkaaren väriset ompeleet. Peittoakaan ei ole käytetty, koska tyttö nukkuu unipussissa.

Tähän mennessä eniten on käytetty aurinkotumppuja, valkoista bodya, jossa vihreät hihansuut/kaula-aukon reunus, vihreät ja valkoiset puolipotkarit ja ruskeat housut. Myös muita vaatteita on käytetty. Nollakeleillä puen tytön vaunupäikkäreille äippäpakkauksen toppavaatteisiin, joista haalari on vielä vähän iso mutta ei haittaa. Kun pakkaset kiristyy, täytynee lisätä alle äp:n villapuku. Sekin vaikuttaa hyvältä!

Samat sanat Joris. Lisäksi ehdottomat lempparit on ne aurinkotumput ja -sukat! Persikkaunelma ei oikein iske, en mä sitä osaa pojan päälle pukea [8|]

Muuten voisi sanoa, että pakkaus oli ihan ok, mutta ensi kerralla - jos sellainen tulee [:)] - niin harkitsen kyllä pari kertaa, että ottaisko vai jättäiskö...

Mä tykkään siitä haalarista muuten mut harmittaa jo valmiiks kun vaikka tytöllä on vaaleenpunasta päällä ni jo talon mammat ja mummut tulee kyselemään että onkos tyttö vai poika... [&o] ni mikä riemu tosta sinisenharmaasta sitte tulee! [:D] [:@] no ihan sama, siinä niille päivän puheenaihetta.

Oon huomannu että noi puolipotkarit, potkarit ja unihaalarit (vetoketjulla) on kaikista kätevimpiä vaatteita. Ja nimenomaan ne potkuhousut missä on se sukkaosa. Sukat ei pysy jalassa ja jos paidan haluaa päälle ni pitää olla lyhythihanen body päällä ettei napa vilku kokoajan. [:)]

Helpommalla saa selville että mitä meillä EI käytetty, jos luettelen ne vähät mitä käytettiin [:)]

Ruskeat housut,
vihreä-valkoraidallinen kokopotkari,
vihreät puolipotkarit
valkonen body vihreine kanttauksineen,
aurinkotunput ja
se teillä muilla pieneks jääny kypärämyssy on meillä vieläkin käytös! aluks se oli napakka, mut nyt vähä löystyny ja ihan ykkös pipo jos vaunuilemaan lähdetään -huppu vaan päälle!
 Äp toppahaalaria tuskin tulee käytettyä, on nii julmetun iso ja makuupussin tilasin joskus keväällä jo finlaysonilta sellaisen aappa-kuvioisen kun en siitä sydänkuvioisesta perustanu nii vein sen mummilaan varalle.. [:)]

Meillä käytössä ollu vihree-valkoraidallinen potkari ja valk.body missä ne vihreät kanttaukset. Kovalla käytöllä ollut myös valkoiset tumput ja sukat sekä aurinkotumput ja sukat. Kypärähattu on kanssa edelleen käytössä, kun sitä hieman venytti niin sopii vallanmainiosti päähän ja pois.

Mä otin onneksi rahana...

Sain jotain äitiyspakkauksen vaatteita sukulaiselta... Ja vissiin kaikki potkarit vein käyttämättömänä takaisin. Mä en vain voi sietää niitä koko potkareita [:'(], puolipotkarit on kyllä käytössä. Ne aurinkotumput on täälläkin käytössä ja haalari odottaa vielä käyttöä.

No mulle on kertyny oman lisäks vähän muiltakin ja mulla on joitakin siis kahdet [:D] mm. se kyseinen 56cm body (josta toinen on nykyään turkoosi), sitä samaa ne potkarit (joista toinen nykyään oranssi), vihreet puolipotkarit, ruskeet housut... Ja täytyy sanoo että noista vihreistä puolipotkareista en tykänny, mutta nyt kun vaan keksin minkä kanssa ne voi laittaa nii rakastan niitä! [:D]
Toppahaalari oli eilen ekaa kertaa käytössä, kun piti jotain lämmintä saada nukkuvan lapsen päälle niin ettei se heräis, onhan se vielä iso ja Nean naama meinas hukkua sen lärpäkkeen taakse, mutta on se ihan kiva [:D] Eiköhän niillä tää talvi mennä. Se villahaalari on kyl loistava keksintö siinä pakkauksessa! Jää ihan harmittaa ne keillä se jää käyttämättä. Sitäkään ei oo vielä kokeiltu...

Mä kans onneks otin rahana! Sain tuplaten enemmän kaikkea ja vielä mieluisia kuin jos olisin ottanut sen pakkaukse! [:)]

Miks mä en muista mitään villahaalaria?? Vai tarkotatteko sitä vaaleeta haalaria, mikä sisältää bambua vai mitähän se nyt sitte oli[8|]

Se tais kyl olla vuoden 2010 paketista, mut siis mitä piti tarkistaa niist toppapuvuista? Muistelin et ois liittyny niihi lenksuihi punteis mut en o varma... 

Ahaa okei, hyvä ku tuli kysyttyy. Aloin vaa eile kattelee sit pukuu ja tuli mielee toi juttu... Eli ne pitäs leikkaa pois sit. Eihä niil tosiaa mitää virkaa noin pienen puvus oo [:D] En mä kyl usko et niist hirveest vaaraa vois olla, tuskinpa se puku nyt mihkää leikkeihi jää tai ylipäätää vauva sen kaa valvomatta... Lähinnä vissii joku säädös juttu?

Takaisin