Äitiyspakkaus

Okei. Jostain Kelan sivuilta just löysinkin et ehkä toukokuun puolessa välissä alkavat jakaa tän vuoden pakkausta.

Jee, nyt ovat julkaisseet kuvat vuoden 2010 äitiyspakkauksesta[:D]

Nyt enää vaan jännätään että kumman pakkauksen mulle lähettävät, kun reilu viikko sitten jätin hakemukset. Mä tykkäsin tästä 2010 pakkauksesta kyllä enemmän, vaikka siitä puuttuikin se ihana puna-valkoinen helistin... Niin ihanan raivostuttavan retroja juttuja siinä oli [:)]

Onneksi saimme 2009 pakkauksen. Sillä olen pettynyt 2010 pakkaukseen. Minusta aivan hirveä!

No nyt se sit oli siellä! Kävin heti aamulla katsomassa ja silloin ei vielä ollut. Ei noissa seteissä mikään suuri ero ole, joten ihan sama kumpi tulee.

Mä jo olin päättänyt, että otan rahana, kun on tuo 2009 pakkaus.. mutta kun näin tämän uuden pakkauksen sisällön, niin pääni taisikin kääntyä. Potkupuvut ja kypärämyssy&pipo varmaan jää käyttämättä, kuten edellisestäkin. Tykkäsin siis kovasti näkemästäni! [:)]

Täältä voi katsoa 2010 pakkauksen sisällön kuvina
http://www.kela.fi/in/internet/suomi.nsf/NET/100502155308EH

En kyllä tykkää kummastakaan. Tässä uudemmassa on kivemman värinen haalari ja makuupussi mut muuten ovat yhtä kamalia eli aivan sama kumpi tulee. [&:] Ei kai se auta kuin lähteä kaupungille ostaan typylle nätimpiä [:D]

Itse sain 09 mallin pakkauksen, mutta on toi -10 paljon nätimpi... Ainakin noi jellonapotkarit, makuupussi ja ulkopuku. Mutta toisaalta tossa -09 lootassakin oli jotain nätimpää kuin -10 lodjussa, joten aika +-0...

musta toi toppapuku oli kivemman näköinen tässä uudessa,ja muutenkin värit oli paljon kivemmat,ja tota 10 pakkauksen oloasuakin kehtais lapsella pitää..toisin kuin sitä 09 persikkaunelmaa[8|][:D][:D]No, se on tyytyminen siihen minkä sai[:)]

No mitäs, ruvetaan tekee vaihtareita [:D] Itelleni pakkaus on tullu tänään, en tiedä vielä kumpi mutta luult 2009. Tulis nyt mies kotiin niin päästäis hakee se! Ja isäntä sais isyyspakkauksensa [:)]

Itse tykkäsin eniten tosta makuupussista ja pussilakanasta. Ja toi toppapuku ois ollu aivan ihana pojalle <3 Mutta olen tyytyväinen tuohon 2009 vuoden pakkaukseen. 

Kyllä minunkin mielestä tuo 2010 pakkaus olisi ollut kivempi. Mutta eipä tuo nyt kauheasti harmita vaikka 2009:n pakkaus tuli [:)].

On tuo 2010 ehdottomasti värikkäämpi [:D] Kunnon pläjäyksiä, mutta toisaalta sanoisin että se on enemmän pojan näköinen kun mitä tuo 2009. Tykkäsin myös haalarista, pussilakanasta sekä ehdoton suosikki 2010 nuo sukat ja lapaset

Meillä on käytetty varmaa kaikkia muita vaatteita paitsi sitä persikkaunelmaa [:'(][:D] Ja niissä housuissa on helvetin pitkät lahkeet? [8|]
Ne valkoset sateenkaarireunus-makkaravaatteet oli ihan väärän kokosia, liian kapeita ja potkareissa jalkaosuudet liian suuret.
Kypärämyssy jäi pieneks ennenku kerettiin käyttää.

Kaikkein paras vaate oli minusta se 56cm body jossa hihatumput. Meni kauan päälle ja tykkäsin hihoista!
Mikäs muiden mielestä oli parasta ja mikä jäänyt käyttämättä?

Hehheh,käyttämättä on jäänyt ja jää se samanen persikkaunelma[:D][:D][:'(] samoin kun se kypärämyssy! kerran uskalsin sen lakin pojan päähän laittaa,mutta kun en meinannu pois saada,nii toista kertaa ei tullut..ja ne valkoset sukat.ne oli pienet alusta alkaen!

mitähän meillä ois käytetty eniten..hmm,ei oo ilmeisesti mitään lempparia jääny,ja jotain ei oo ees vielä pidetty päälläkään[:D]..ne aurinko tumput on ollu ainakin hyvät! [:)]

Takaisin