Äitiyspakkaus?

Mie otan laatikon. Oon kaikista muistakin ottanut. Se on jotenkin kivaa kun niitä pääsee hypistelemään. :)
 
En oikein ole vielä osannut päättää. Esikoisesta otettiin pakkaus ja pidin siitä kovasti, mutta tämänhetkisen pakkauksen värit eivät oikein miellytä.. Ja kun esikoiselta on kaikki tallessa niin voi olla että päädytään rahaan. Mutta katsotaan, täytyy vielä miettiä!
 
Taidan ottaa pakkauksen, kun mitään ei ole enää tallella viime kerrasta (-11) mä en hirveästi ole jemmannut mitään muistoksi.
 
Otan pakkauksen, rahasumma on kuitenkin sisältöön verrattuna todella pieni. Tän hetkisessä ei kaikki värit miellytä, mutta jospa tuo ehtisi vaihtua ennenkuin tarttee tilailla... Tai jos ei, niin sitten mennen niillä mitä siinä tulee, aika lyhyen aikaa ne päälle kuitenkaan mahtuu...
Ekan kohdalla tuli myös ostettua useampikin sellainen vaate väritykseltään, jotka jäi sit kuitenkin käyttämättä, kun päälle sai ekan kerran... (esim. harmaat housut ei sopinu sit yhtään mun mielestä )
 
Mekin otetaan pakkaus, kun on esikoinen kyseessä. Aika hurjaa, että noin kuukauden päästä saa sen todistuksen, jolla pakkauksen voi tilata. Vuosia olen ajatellut, etten ikinä saa olla "yksi niistä, jotka tilailee äitiyspakkauksia".
 
Tottakai otetaan pakkaus. Laatikkoon saa jälleen laitettua tavaroita/vaatteita joita haluaa säilyttää. Siitä on tullut ainakin omalla kohdallani jo jonkinlainen perinne.:Heartbigred
 
Me varmaan otetaan se avustus rahana koska esikoisen (09/2018) pakkauksesta on kaikki vaatteet jäljellä, niin tuntuis ainakin tällä hetkellä turhalta ottaa uusi laatikko. Jos haluan jotain yksittäisiä vaatteita laatikosta, niin niitähän saa äitiyspakkaus Facebook-kirpparilta ostettua.
 
Osaisko joku kertoo onko niissä vaatteet aina samaa kokoa, eli onko joka pakkauksessa esim. bodeja koossa 50 3 kpl, kokoa 56 4kpl? Eli jos tuosta tän vuoden pakkauksesta kattoo määrät mitä vaatetta on missäkin koossa minkäkin verran, niin onko ens vuodenkin pakkauksessa sama juttu? :anyone
 
Mä mietin, että onkohan se toppahaalari meidän vauvoille ensi talvena just hyvänkokoinen. Ei mitään hajua, että missä tahdissa vauvat kasvaa..
 
Lisää kysymyksiä! Tuo patja, joka pakkauksessa tulee, niin sopiiko se pinnasänkyyn vai mihin?
 
Mä mietin, että onkohan se toppahaalari meidän vauvoille ensi talvena just hyvänkokoinen. Ei mitään hajua, että missä tahdissa vauvat kasvaa..

Se toppahaalari on ollut kokoa 74 aika monessa pakkauksessa eli on todnäk aika sopiva. Jos se on vähän reilu alkuu , niin ei sekään haittaa. Näissä uudemmissa pakkauksissa on ollut nimittäin sellainen vaihtoehto, että siitä pystyy vetskareilla tekemään haalarin tai sit neppareilla semmoisen pussimaisen. Meidän vauveli oli 6kk neuvolassa 71,5cm pitkä eli aika nopeasti nää pikkuset kasvaa.

Äippäpakkauksen patja puolestaan on tarkoiteuttu käytettävän sen laatikon kanssa. Pinnikseen se on aivan liian pieni. Meillä vauva taisi nukkua laatikossa ekat pari viikkoa. Seuraavat viikot nukkui unipesässä, joka oli nostettuna pinnikseen (olin huono ninjaäiti ja en muuten saanut vauvaa siirrettyä nukkumismodessa tissiltä sänkyynsä), kunnes sit tottui nukkumaan ilman sänkyä pienentävien laitojen/reunusten tuomaa turvaa.
 
Takaisin
Top