Äitiyspakkaus?

AZ

Piirimestaruustason postaaja
Kesä-äidit 2020
Elikkä meinaatteko ottaa äitiyspakkauksen vai rahan? :happy:
On kyllä ehkä vähän aikaista miettiä jo tällaisia. :joyful:

Me ei varmaankaan oteta pakkausta kun on jonkun verran vaatteita noilta edellisiltä jäänyt (vaikka siitä on aikaa kun ne oli noin pieniä). Ja on musta sit kiva ostaa tietynlaisia itse kun ei vaatteet niin paljoon maksa:happy:
Mietittiin että voitais ottaa rahana ja pistää se vaikka rattaisiin lisäksi niin sais satsattua kunnon rattaisiin. :) Toki tässä on vielä aikaa miettiä:think005
 
Hirveen vaikea kysymys! Esikoisesta otin ehdottomasti äp:n, mutta nyt varmasti riippuu todella paljon, että millainen on 2020 pakkaus ja et koska sitä aletaan jakaa. Pitäis varmaan tsekata varuiksi toi 2019 pakkauskin, kun muistaakseni ainakin 2017 alettiin vasta tosi myöhään jakaa sen vuoden pakkausta.
 
  • Tykkään
Reaktiot: AZ
Eikö se pakkaus muutu joskus kesäkuussa eli mun mielestä meille tulisi se 2019
 
Mun mielestä sitä 2020 pakkausta ruvetaan jakamaan vasta kun kaikki 2019 vuoden pakkaukset on loppu, eli ei voi tietää vielä et koska sitä 2020 saa. Mutta yleensä niitä ei kyllä ainakaan heti alkuvuodesta saa.
 
Ja näemmä 2019 pakkauskin julkistettu vasta maaliskuussa 2019.
 
Juu kyllä täälläkin pakkaus otetaan. Varmaan katson millainen se 2020 paketti on ja jos se on kivempi, niin odotan ihan viimeseen saakka sen tilaamista, jos olis tsäänssi saada se. Eikö ne usein huhti-toukokuussa vaihtune
 
  • Tykkään
Reaktiot: AZ
Meillä ekasta pakkauksesta paljon tallessa, tuskin otan seuraavalle pakkausta! Lemppareita sieltä oli makuupussi ja talvikamppeet, ja petivaatteet
 
  • Tykkään
Reaktiot: AZ
Mun mielestä 2019:n pakkauksessa on rosi paljon kivoja kuoseja vaatteissa. Puolet tavaroista on varmuudella sellaisia, ettei niitä tarvitse, mutta vähän tekisi silti mieli ottaa pakkaus. Molemmilla ois sitten oma ensikirjansa ja ensiunilelunsa. Se itse laatikko on kyllä hirvittävän ruma.

En tiedä.... 170 euroa on kyllä sillai iso raha, mutta ei sillä paljoa saa, jos uutena ostaisi. (En muista, koska olisin ostanut jotakin uutta kalssareita lukuun ottamatta...)

Vielä ei onneksi tarvitse päättää.
 
Kyllä kyllä, pakkaus tänne kiitos!
Musta toi on niin hieno juttu, että pakko se on ottaa, jos mahdollisuus on!
 
Otan kyllä sen pakkauksen! Pääseepä ainakin alkuun niillä, kun esikoiselle pitää kaikki hommata ekaa kertaa.
 
Kyllä otan pakkauksen. Jotain on aiemmilta säästössä, mutta esim ei makuupussia tai toppapukua ym niin ehdottomasti otan =)
 
Kovasti tekis mieli kans ottaa pakkaus mutta puntaroin vähän sen kanssa että onko turhaa koska äiti on kerännyt mulle ihan hirveesti täs parin vuoden aikana vauvanvaatteita ja kaikkee mahdollista tarviketta plus hän ite pyöräytti 5v sitten Iltatähden ja siskolla kans 4v ja 1v joten sieltäkin jäänyt kaikkee heille tarpeetonta :happy:
 
Ei oteta pakkausta. Yksi pakkaus on otettu ja vain muutama vaate pääty meillä lopulta käyttöön. Haalarit ja tarvikkeet oli hyödyllisiä. Lisäksi vaatteita on paljon jo ennestään. :)
 
Jos joku arpoo ottaako vai ei niin aika paljon noita pakkausten vaatteita mm on tarjolla ihan käyttämättömänäkin. Ettei välttämättä tarvitse muutaman jutun takia koko pakkausta ottaa. :)
 
Me ollaan pohdittu tätä, että kumpi otetaan. Ite oon alkanut kallistua rahaan, vaikka esikoinen on kyseessä. Oon nimittäin jokaisessa raskaudessa ja niiden välissä ostanut vauvan vaatteita/ tarvikkeita kirppiksiltä ja myöskin kaupoilta. Niin alettiin miettiä, että kumpi olisi järkevää. Toki päätöstä ei tarvi tehdä tässä ja nyt, mutta esim. vaatteita ei kyllä enään hirveesti tarvittais.:rolleyes:
 
Takaisin
Top