Äitiyspakkaus?

Meillä kesäkuinen 2018 ja hänelle otin pakkauksen, oli vuoden 2017 pakkaus.

Aioin nytkin ottaa pakkauksen jos vain menee raskaus loppuun asti. Haluaisin kovasti ton 2019 vuoden pakkauksen❤️ ainakin tällä hetkellä, vaikka ei vielä tiedä minkälainen uusi aitiyspakkaus on.

Kaikki muu tuli pakkauksesta käyttöön paitsi haalari ja kestovaippa (tätähän ei ole enää)
 
Oon ajatellut, että me otetaan pakkaus. Kuitenkin yks päivä sitä Kelan sivuilla kattelin, eikä tän 2019 pakkauksen muutamat vaatteet vaan oikein miellytä silmää.. Värit on todella kirkkaita, ja itse pidän vaaleista sävyistä. Noh, saa nähdä, onhan tässä aikaa vielä :).
 
Se nykyinen pakkaus on aivan ihana! :Heartred Ja tunne, kun sen saa kotiin. :Heartred Pakko se on tälläkin kertaa varmaan ottaa, vaikkei varsinaista tarvetta ole. :grin
 
Meillä on aika lailla tarve, kun kuopuksesta myyny kaikki melkein pois ja toivon saavani 2019 pakkauksen :)
 
Otetaan pakkaus, kun näin ensimmäisen kanssa ei osaa sanoa mikä siellä on turhaa, niin kuin osa täällä on sanonut.
 
Mä en todellakaan tiedä otetaanko pakkaus, periaatteessa ei tarvita sillä esikoisen kaikki vaatteet on tallessa kun syntyi viime vuonna, mutta olisihan se kiva hipelöidä :grin
 
Kyllä mekin taivutaan pakkaukseen, ensimmäistä kun odotellaan. Ja kuten muutama jo mainitsi "once in a life time"
 
Vähän kahden vaiheilla pakkauksen suhteen. Toisaalta olis kiva saada tulokkaalle oma, mutta eipä tuo esikoinen kerennyt käyttää puoliakaan vuoden 2018 pakkauksen vaatteista. Hän kasvoi niin nopeasti, ettei tää äiti oikein pysynyt mukana ja nyt ei enää mahdu talvivermeisiin. Syntyi vähän niin kuin väärään vuodenaikaan pakkauksen kannalta.
 
Otetaan pakkaus, kun kaikki esikoiselta jääneet vaatteet jo aikaa sitten annettu eteenpäin. Ja mie kyllä tykkään noista kuoseista ja väreistä. Eikä rahatilanteestakaan oo tietoa, että minkä verran on vara ite ostella, kun mie ollu työttömänä jo tovin ja miehen työpaikka sulkee pysyvästi ovensa vuoden vaihteessa.
 
Pakkaus meille. Ensimmäinen lapsi tulossa niin varmaan ihan hyödyllinen, kun siinä niin paljon kaikkea. Jos toinen joskus saadaan ni sillon voi miettiä uudestaan kumpi tulee enemmän tarpeeseen.
 
Ehdottomasti otetaan pakkaus. Vaikka vaatetta on jo esikoiselta hirveästi jemmassa ja tulen varmasti tälle ostaman lisää :nailbiting: kun en voi vastustaa ihania kuoseja.
Erityisesti makuupussi ja se merinohaalari houkuttelee ja onhan siinä kaikkea ihanaa.
Esikoisen pakkauksen hain postista jouluaattona. Se oli kyllä paras joululahja sinä jouluna. Ihan intona olin kotona sitä sitten tutkimassa. Kavereidenkin pakkauksetkin yleensä käyn tutkimassa, jos vaan kehtaan ja yleensä ovat kyllä myös olleet intona esittelemässä :angelic:
 
Me ollaan kummallekki lapselle otettu pakkaus, jotenki tekis mieli tulevallekki pienelle ottaa :) Nähtäväksi jää, mietitään takemmin ku ollaan "turvallisilla vesillä".
 
Kyl varmaan otettaisiin äitiyspakkaus, koska se sisältää niin paljon hyödyllistä tavaraa ja vaatetta. Harmittaa vaan, ettei tän vuoden pakkauksen värit oo yhtä kivat ku 2017 pakkauksen, sillon ehdin jo siitä haaveilla...
 
Joo, kyllä mekin otetaan pakkaus, jos ja kun sinne asti siis päästään. Kun mieheltä asiaa kysyin, jopa hän sanoi, että totta kai se otetaan. Näin ensimmäisen kohdalla se pakkaus on kiva kokea. :happy:
 
Äitiyspakkaus otetaan. Nyt harmittaa kun jemmasin 5v esikoiselta jääneitä vauvanvaatteita mitkä olin jemmannut äp laatikkoon, niin annoin ne pois.
 
Kahdesta edellisestäkin pakkaus ja kyllä varmaan nytkin. Ihan sama onko vanha vai uusi. Varmasti hyviä kumpikin. Just sain hävitettyä edellisiä pieniä vaatteita.
 
Koska tykkään laittaa asioita kalenteriin, jotta en tuplabuukkaa itseäni tai unohda jotain tärkeää, niin laitoin muistutuksen tilata äitiyspakkaus. Pitää tilata viimeistään 1.4. ainakin tällä tietoa, joten aika todennäköistä on, että 2019 pakkaus saapuu meille. Mutta sekin on kyllä ihan hauskannäköinen, ei sillä. :happy:
 
En ole vielä varma äitiyspakkauksesta. Toisaalta haluisin, että otetaan se nytkin, kun se oli esikoisellakin. Toisaalta esikoisen pakkauksesta on kaikki tallella. Pitää miettiä. Onneksi on aikaa miettiä.
 
Itse myös pohdin rahan ottamista. Saisi ostettua käytettynä juuri sellaiset kuin haluaa ja tosiaan kuten joku mainitsikin käytettynä löytyy myös näitä pakkauksia ja niiden osia.
 
Takaisin
Top