Äitiyspakkaus

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja alppa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Oispa hyvä et menis noin! Tykkään viime vuoden pakkauksestaki, mutta tän vuoden on kivempi :)

Joo mä kans toivon, että arvio pitää paikkaansa niin ehtisin just saada uuden. :) Tykkään kyllä kans viime vuoden pakkauksestakin, mut uus on mustakin kivempi. :)

Oispa mahtavaa jos asia ois noin! Mulla la 25.7 joten kaiken järjen mukaan viimeinen hakupäivä on 25.5

Mulla viimeinen hakupäivä 10.5. Taidan jättää ihan viimetinkaan siis. Tai ehkä laitan hakemuksen 9.5 koska 10.päivä on helatorstai. Rupee olee nyt niillä rajoilla etten todellakaan tiedä kumman pakkauksen sit saan hui ku jänskättää jo :nailbiting:

Mulla viimeinen hakupäivä 8.5. Taidan laittaa tasan sinä päivänä vasta.

Kela vastasi mun kysymykseen! Oli kuulemma sattunut kirjoitusvirhe, ja viimeinen hakupäivä on siis 25.5 niin kuin laskinkin :)
Taidan laittaa hakemukset 15.5-20.5 niin enköhän saa sen uuden pakkauksen. Toivottavasti:hilarious:

Oonks mä ainut joka ehdottomasti halus ton vanhan :hilarious: tosiaan pistin hakemuksen heti kun sen paperin neuvolasta sain, vaik eipä kela sitä heti ottanutkaan käsittelyyn.. tossa toi laatikko on olkkarissa nököttäny muuttolaatikoiden seassa - olishan se ollu kätsympi saada muuton jälkeen.

siska: mikä päivä sä sait päätöksen? Mä tässä odottelen, että missähän oma pakkaus oikein seikkailee. Mulle päätös on tehty 11.4. eli kai viimeistään huomenna pitäisi tulla :confused:

Itselle ei sinänsä väliä kumpi tulee. Molemmat oli omasta mielestä ihan kivoja pakkauksia :)

Vähän äitiyspakkausaiheen vierestä, mutta onko kukaan tilannut vielä ilmaista Babybox-pakkausta? Kellään tietoa tämän vuoden sisällöstä? :)

Saako tämän hakea joka lapsesta erikseen?

Mulle oli tehty päätös 10.4 eikä vielä ole pakkausta näkynyt. Että kaipa se pari viikkoa on kuitenkin joustava käsitys..

Oonks mä ainut joka ehdottomasti halus ton vanhan :hilarious: tosiaan pistin hakemuksen heti kun sen paperin neuvolasta sain, vaik eipä kela sitä heti ottanutkaan käsittelyyn.. tossa toi laatikko on olkkarissa nököttäny muuttolaatikoiden seassa - olishan se ollu kätsympi saada muuton jälkeen.

Hih, mäkin toivoin kovasti viimevuotista! Tykkään väreistä ja raidoista. :) Tänään pakkaus tuli, ja sain vanhan. Jee!

Te, jotka ootte jo pakkauksen saanu, kuinka kauan meni hakemuksen laitosta siihen että paketti oli haettavissa postista/matkahuollosta? :)

Takaisin