Äitiyspakkaus

Mulla päätös tehty 27.4 ja tänään tuli ilmotus että paketti noudettavissa
 
Päätös postitettu 3.5. ja kirje saapui tänään. Saa nähdä koska paketti saapuu.
 
Mäkin sain tänään kirjeen, tuli yllärinä kun Kelan sivuilla päätös näyttää vielä odottelevan. Saa alkaa odottamaan pakettia :)
 
Harmi kun pakkauksessa on yleensä tosi isoja kokoja, että jos mullaki joudutaan leikkaamaan näillä viikoilla nii pakkauksen vaatteita saa odottaa kaua, että on sopivia :/ Kun esikoisestaki vaik 40+2 syntyi niin isoja olivat pitkään.
 
Hain 19.4. ja 2.5. tuli myönteinen päätös kun soittelin perään. Vaan ei ole pakkaus tullut vieläkään.
 
En mäkään ymmärrä miten ne pakkauksen vaatteiden koot laitetaan noin mönkään, jotkut vm -11 äp:n 62cm housutkin näyttää ainakin koon tai pari isommilta kuin lapussa lukee.
 
Meille tuli pakkaus tänään! En tosin aio avatakaan sitä vielä. Meillä on vähän remppahommat meneillään lasten kerroksessa ja voi sitä raksatörkyjen määrää o_O

Voi kun pääsis jo laittamaan pikkuvaatteet jne paikoilleen, mut kai se on maltettava vielä..
 
Mä en oo vielä pistänyt pesuun vaikka paketti tuli monta viikkoa sitten. Haluan että molemmat mummut pääsevät penkomaan sen sitä ennen läpi [emoji3] toki meillä on vielä vauva tovin mahassa (kopkop) joten ei pesulla niin kiire olekaan.
 
Meillä mun äiti pesi kaikki pikkuvaatteet ja äitiyspakkauksen sisällön... :)
 
Mie pesin kaikki, mutta siirsin takasin laatikkoon odottamaan että kaverit pääsee penkomaan :D pedin petasin siihen pohjalle, niin on valmiina ja tallessa siellä sitten!
 
Takaisin
Top