Äitiyspakkaus

Keskustelun 'Laskettu aika heinäkuussa 2017' aloitti piparkakku, 26 tammi 2017.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. womn Peruskäyttäjä

Mulla päätös tehty 27.4 ja tänään tuli ilmotus että paketti noudettavissa
  2. Liinukainen Tuttu foorumilla

3.5 postitettu eikä ainakaan vielä ole paketti tullut :angry1
  3. Pyrstötiainen Ihastunut foorumiin Elomammat 2017

Mulla meni 5 arkipäivää, 10 pv kaikkiaan päätöksestä pakkauksen saapumiseen.
  4. Pilvilinna Addikti

Tälläkään ei pakettia vielä, tosin en ole kyl kotonakaan, että vois hiplata
    • Sympatiaa Sympatiaa x 1
  5. Yanca Aloittelija

Päätös postitettu 3.5. ja kirje saapui tänään. Saa nähdä koska paketti saapuu.
  6. Viajante Naimisissa foorumin kanssa Marraskuun äidit 2019 Heinämammat 2017

Mäkin sain tänään kirjeen, tuli yllärinä kun Kelan sivuilla päätös näyttää vielä odottelevan. Saa alkaa odottamaan pakettia :)
    • Tykkää Tykkää x 2
  7. Pilvilinna Addikti

Harmi kun pakkauksessa on yleensä tosi isoja kokoja, että jos mullaki joudutaan leikkaamaan näillä viikoilla nii pakkauksen vaatteita saa odottaa kaua, että on sopivia :/ Kun esikoisestaki vaik 40+2 syntyi niin isoja olivat pitkään.
  8. juli Aloittelija

Hain 19.4. ja 2.5. tuli myönteinen päätös kun soittelin perään. Vaan ei ole pakkaus tullut vieläkään.
  9. juli Aloittelija

En mäkään ymmärrä miten ne pakkauksen vaatteiden koot laitetaan noin mönkään, jotkut vm -11 äp:n 62cm housutkin näyttää ainakin koon tai pari isommilta kuin lapussa lukee.
  10. Yanca Aloittelija

Paketti saapui :) Hirmuinen vaatteiden hypistely käynnissä.
    • Tykkää Tykkää x 4
  11. Sg86 Aloittelija

Meille tuli pakkaus tänään! En tosin aio avatakaan sitä vielä. Meillä on vähän remppahommat meneillään lasten kerroksessa ja voi sitä raksatörkyjen määrää o_O

Voi kun pääsis jo laittamaan pikkuvaatteet jne paikoilleen, mut kai se on maltettava vielä..
    • Tykkää Tykkää x 3
  12. Esper Tuttu foorumilla

Täällä haettu pakkaus eilen, vielä en avannut, kun odotan isännän kotiin, jotta yhdessä voidaan hypistellä.
    • Tykkää Tykkää x 4
  13. Pilvilinna Addikti

Ihania vaatteita kyllä. Nytku on päässyt noita pesemään. :)
    • Tykkää Tykkää x 2
  14. Viajante Naimisissa foorumin kanssa Marraskuun äidit 2019 Heinämammat 2017

Mä en oo vielä pistänyt pesuun vaikka paketti tuli monta viikkoa sitten. Haluan että molemmat mummut pääsevät penkomaan sen sitä ennen läpi toki meillä on vielä vauva tovin mahassa (kopkop) joten ei pesulla niin kiire olekaan.
  15. Pilvilinna Addikti

Mulla viel isoimmat oottaa pesua :D
  16. Balacenia Addikti Helmikuunmammat 2016 Heinämammat 2017

Meillä mun äiti pesi kaikki pikkuvaatteet ja äitiyspakkauksen sisällön... :)
  17. Pilvilinna Addikti

Munkin äiti autto pienimmät :) Nyt onneks pystyy ite jo
  18. Vöbster Tuttu foorumilla Heinämammat 2017

Mie pesin kaikki, mutta siirsin takasin laatikkoon odottamaan että kaverit pääsee penkomaan :D pedin petasin siihen pohjalle, niin on valmiina ja tallessa siellä sitten!
    • Tykkää Tykkää x 1
  19. Pilvilinna Addikti

Toi laatikko on kyl hyvä peti mummolaan :)

Jaa tämä sivu