Äitiyspakkaus

Ihanaaa Marttaa! Sä annat mulle toivoa että pian pääsee hypistelee :D
 
Mulla on jo mennyt tasan viikko päätöksestä eikä pakkausta näy. Ens viikon maanantaina 3 viikkoa hakemuksesta. Tulis jo! :)
 
Itse ajattelin mennä äitiyspakkauksen kanssa koko kerrallaan pesujen ja muiden suhteen. On niin isoja kokoja nimittäin siinä paljon. Toki lakanat ja pyyhkeen pesetän, kun muksu nukkuu ensi kuukaudet äippälaatikossa. se huppupyyhe on vain niin ihana. Muistan itsekin käyttäneeni huppupyyhettä tooosi pitkään, en tiä oliko siihen aikaan isompia ne pyyhkeet vai mitenkä.. :D
 
Nopeasti tullut ainakin osalle nyt :) Tein lopulta itsekin päätöksen ja otin pakkauksen. Tuumasin, että vien "ylimääräiset" tavarat ja varavaihtovaatteet esim.anoppilaan, ettei tarvitse aina kauheasti roudata mukana :P Saanpahan sitten esim. ne tavarat nyt kerralla, eikä tarvitse niitä alkaa yksitellen metsästäämään :D
 
Kela onkin nyt yllättävän ripeä päätöksissä, kesti tasan 1 pvä saada päätös äitiyspakkauksesta :eek:. Nyt eiku oottelemaan :happy:
 
Mä hain kans tänään pakkauksen, kyllä se jotenki konkretisoi raskautta ♡ ja pojalle tosi kiva pakkaus! Tytölle en olis ottanu.
 
Meille saapui kanssa pakkaus tänään :Heartred ihana oli päästä hypistelemään :) meni n. viikko päätöksen saamisesta.
 
Tänään haettu ja yllätyin positiivisesti miten paljon kivemmat olivat luonnossa. Tosin hyvin poika paketti on mut meille se sopiikin. :D
 
Tiistaina laitoin hakemuksen ja eilen oli tullut päätös, tänään postitettu :) Postia odotellessa :D
 
Se ruskea vanuhaalari meni heti ensimmäisessä pesussa nukkaiseksi ja kuvasta lähti vähän halkeilemaan.. Muuten kaikki oli mun mielestä oikein hyviä ja söpöjä.
 
Jostain syystä se ruskee ei yhtään ihastuttanu mun silmää eli nyt kun laitan pesuun ja menee huonoks saan hyvän syyn ettei tarvi sitä käyttää :D
 
Mulla oli vähän sama ajatus :D no ehkä joksikin rymyhaalariksi mökille syksyksi ehkä!
 
Se ruskee oli kyllä melkonen rumilus minunkin mielestä, ehkä katoaa jotenkin kummallisesti tai sit jätän jemmasn et voi sit aikuisena antaa et tämmösen sait. :wacky: Siitä tulikin mieleen kun itseä hirveästi haluttas kasata vauvatavaroista jemmaa sitä varten et saa aikuisena sit hälle antaa, mutta mahtaakohan poikaa moinen niin kiinnostaa? Aikasta miettiä mut mietimpä kumminkii. :cool: Mutta kuvio bodyt oli ihania, toivottavasti kestävät hyvin pesua.
 
Meillekin tuli pakkaus tällä viikolla. Viikko meni päätöksestä. Onpa ihania vaatteita!

Anoppi oli laittanut aikoinaan talteen miehen äitiyspakkauksesta vaatteita. Tuolla ne nyt odottaa pestynä uutta käyttöä! Ihanan retroa 80-luvulta. :)
 
Meillekin kotiutui pakkaus tällä viikolla. Perjantaina hakemus, maanantaina päätös ja keskiviikkona oli pakkaus haettavissa. Ripeää! :grin

Lempparit koko pakkauksesta oli ehdottomasti jääkarhuinen makuupussi ja toppapuku pupuineen. Kaiken kaikkiaan oli vähän turhan poikamainen, joten about puolet sisällöstä lähtee poistoon, nirsoko? :shy:
 
Nyt tuli äitiyspakkaus! Olihan se melko poikamainen - iso osa sunisävyisiä ja aika isoja kokoja! Saas nähdä sopiiko toppa-asu vuoden päästä - nyt keväällä se on ainakin liian iso.
 
Mie hain pakkauksen postista muutama päivä sitten. Olihan miulla eka reaktio, että melko poikamaiset värit, mutta nyt kun hormonimyrsky tarjoaa seesteisempää mieltä, niin mistä sitä tietää, vaikka meiän tyttökin tykkäisi enemmän sinisestä. Eihän se vauvana mistään mitään tiedä tai ymmärrä, mutta vanhempana kuvia katsoessa saattaa tykästyäkin.
 
Takaisin
Top