Äitiyspakkaus

Matukka mä pidän sut mielessä, kun ei olla vielä päätöstä tehty :)
Kiitos! :p Facebookin kautta viimeksi ostin, mutta nyt kun menin samaiseen ryhmään niin siellä ei oo ketään myymässä. Voi olla että niitä myydään nyt useammassa ryhmässä siellä, mutta en vain osannut hakea! :rolleyes: Mutta tuli sitten mieleen että täällähän sitä olisi helppo kysyä kun ei sen myyminen kaikille käy edes mielessä :grin mun kommentit tulee vähän viiveellä 9h aikaeron takia :confused:
 
matukka90, ootko kattonu tori.fi:stä? Siellä näemmä ainakin pari tän vuoden lootaa myynnissä 180-250 €...
 
Minä hain viime pe, samana päivänä oli tehty päätös, tänään tuli kirje postissa. Nyt vaan odottelemaan, että itse pakkaus saapuisi, kumpa pian...
 
Meille tuli laatikko eilen, ja käyttöönottopesukin on vaatteille jo tehty :)
Sortteerasin ne kans pienempiin ja suurempiin, niin varmaan jotain niistä pienistä tulee sitten synnärille mukaan :P
 
En huomannu että pesu ois niihin mitenkään heikentävästi vaikuttanut, laadukkaita tuotteita ja vaatteita kaikkiaan :)
 
Se ihana tähtibodykin jopa säilytti pehmeytensä koneen ja rummun jäljiltä! Ehdottomasti kannattaa muuten peitto ja makuupussi (ja harsotkin) pestä ja laittaa kuivausrumpuun. Niistä tulee pehmeät ja lämpimämmän oloiset :)
 
Tää sai laitettua hakemuksen, mutta jostein kumman syystä ohjelma ei huolinut liitteenä päätöstä mukaan:-(
 
Mulla viimevuotiset vaatteet nii osa kesti hyvin ja osaan tuli heti reikiä nepparien viereen ja pari nepparia lähti irti ekalla käyttökerralla :/ toivottavasti nyt olis parempi laatu!
 
Googlaa finnish baby box, aikasuolasia hintoja mutta saa tuunattua vaatteita oman kohde maan ilmaston mukaisiksi ja saatavilla myös muumikuosit :) tsemppiä boksin metsästykseen!

Huh huh kun on kirpeä hinta!! :wtf: Oon iso muumi fani ( ei yhtään muumi mukia kylläkään), mutta onneksi muumin bodeja saa halvemmalla kaupoista :grin olin enemmänkin noiden ulkovaatteiden perässä taas ja ajatus äp-pakkauksesta on jotenkin niin tärkeä jollain lailla muistona lapselle :p
 
Huh huh kun on kirpeä hinta!! :wtf: Oon iso muumi fani ( ei yhtään muumi mukia kylläkään), mutta onneksi muumin bodeja saa halvemmalla kaupoista :grin olin enemmänkin noiden ulkovaatteiden perässä taas ja ajatus äp-pakkauksesta on jotenkin niin tärkeä jollain lailla muistona lapselle :p

Joo ne kyl osaa vetää noista. :/ mut tosiaan facebookis on kans kauhee määrä mammaryhmiä joissa ihmiset pohtii ottaakko vai ei :) ja nyt alkaa olee helmikuulaisil varmaa päätökset tehtynä kohta ehkä :D sit vaa isket maaliskuulaisiin josko löytyis :) tsemppiä! Eiköhän jostain löydy, ainaki toivottavasti :)
 
Pakkaus saatu tänään. Mun mielestä värimaailma oli enemmän poikamaista kuin unisexia, sinistä oli niin paljon. Mutta kokonaisuudessaan niin ihana paketti ja kaikki näytti mieleisiltä kun poikaa odotellaan käyttäjäksi.
 
Tänään tuli päätös, koskahan paketti tulee :D nimimerkillä malttamaton
 
Eilen laitoin hakemuksen. Päätöstä ja pakettia odotellessa.. :Heartred
 
Takaisin
Top