Äitiyspakkaus

Heips, eikös se äp:n mukana tullessa lappusessa lue, että kaikki 60:ssä tai erillisen pesuohjeen mukaan (sanatarkasti en nyt reissun päältä osaa sanoa). Mä oon tykänny pestä vauvan vaatteet usein 60, etenkin kakka-/puklutahraiset eli käytännössä lähes kaikki. Mut etenkin ekalla pesukerralla kannattaa pestä riittävän kuumassa (eli ohjeen mukaisesti), niin vaatteiden värit kiinnittyy lopullisesti ja kestää pidempään haalistumatta.

Mut olihan tuossa pakkauksessa pesuohjeita ainakin 30/40/60 asteisille. Ite pesin vaaleita erikseen ja värikkäitä, mukana esikoisen vanhoja varastosta kaivettuja. Muuten meni ihan ok, mut ne vähän isommat, tipunkeltaiset housut, laitoin sinisävyisten sekaan ja sain pestyn pyykin joukosta keltaisten sijaan limenvihreät housut :woot:. Mut ei se mitään, oikeestaan ne onkin omaan silmään kivemmät nyt. Oon vaan sellanen pyykkinillittäjä, että hetken meni asiaan totuttelu... (Muuten oon kyllä rennompi, luulisin)
 
Muuten meni ihan ok, mut ne vähän isommat, tipunkeltaiset housut, laitoin sinisävyisten sekaan ja sain pestyn pyykin joukosta keltaisten sijaan limenvihreät housut :woot:.
Oho, kylläpä niistä lähtee väriä! o_O Mulla pesu-urakka alkaa vasta ehkä kuukauden kuluttua kun saadaan kaapisto kuntoon, mutta hyvä kun sanoit niin täytyy lajitella tosi tarkkaan.
 
Hyvä tietää, että sinisävyisistä lähtee noin väriä, täytyypi pestä ne siis ihan keskenään. Pakkausta odotellessa :)
 
Mä en ottanu pakkausta, kun on esikoisen jäljiltä vielä tärkeimmät jäljellä. Vaikka pakkauksessa oli ihania juttuja, mutta sitten olisi turhaan esimerkiksi kaksi makuupussia ja samaa kokoa olevaa talvihaalaria yms. Muutenkin koin, että pakkauksessa oli monta meidän perheelle turhaa tavaraa, mitä koskaan ei tullut käytettyä. Tuolla rahalla minkä sai 140 e aion ostaa mm sitterin, se kun ehdittiin jo lahjoittaa pois.
 
Jesjes, vihdoin näkyi KELA:n sivuilla että minäkin olen saanut myönteisen päätöksen pakkauksesta. Nyt siis vaan odotellaan sitä saapuvaksi :love2
 
Tänne tuli yllättävän nopeasti, hakemuksen laitoin tosiaan 29.3. vetämään ja 7.4. olisi paketti ollut noudettavissa. Reissun takia kuitenkin haettiin vasta toissapäivänä. Oli kyllä mielestäni tosi kivoja juttuja tuossa :)

Ja kiitos dime varoituksesta, täytyypä itsekin pestä nuo siniset sitten muista erillään! Täällä juuri pyykkirumba menossa, kun reissulta lähti mukaan lahjoituksena jonkin verran lakanoita, pussilakanoita ja vaatteita.
 
Värinkeräysliinoja pyykin sekaan ja vaatteet pysyy oikean värisinä.

Tavalleen niitä kyllä käytänkin, mut nyt en kyllä yhtään oo varma oliko näiden vaatteiden mukana... Vaikka just uusien vaatteiden kanssa olisi suotavaa.
 
Tänään tuli kirje, että paketti noudettavissa ihanata! :)

Värinkeräysliinoja tuli itsekkin hankittua! Kiitti vinkistä!
 
Mistä tuollaisia värinkeräysliinoja saa? :grin Taitaa olla oma vaatekaappi niin väritön ettei ole ollut tarvetta aiemmin moisille.
 
No niin, nyt tuli meillekin vihdoin äitiyspakkaus! Ja nyt heti pyykkikone pyörimään :) Pesittekö te muut toppapuvun ja ne hanskat ja töppöset? Entäs makuupussi? Peitto?

Ne beige-valkoiset potkuhousut lähtee palautukseen, niissä oli valkoinen läntti ihan kaula-aukon vieressä, värivirhe kankaassa.
 
Meillä oli myös bodyssa viallinen painonappi (aukeaa kosketuksesta), mutta muuten kaikki oli ok. Vielä en ole pessyt mitään kun odotin uutta kaapistoa. Tosin nyt selvisi ettei se ehdi ajoissa niin täytyy äippälomalla pestä vaatteet ja laittaa ne laatikoihin.
 
Mulla on pestynä haalari ja makuupussi. Peitto odottaa vielä vuoroaan mutta senkin aion kyllä pestä kun se haisee sellaiselle kummalle..uudelle tai sellaiselle siis.
 
Kävin tänään äp:n hakemassa ja miehen kanssa sitä yhdessä ihasteltiin! Niiin paljon vaatetta ja ihania kuoseja! :) pesut alkaa huomenissa, kun tänään pesin muita vauvanjuttuja.
 
No niin, nyt tuli meillekin vihdoin äitiyspakkaus! Ja nyt heti pyykkikone pyörimään :) Pesittekö te muut toppapuvun ja ne hanskat ja töppöset? Entäs makuupussi? Peitto?

Ne beige-valkoiset potkuhousut lähtee palautukseen, niissä oli valkoinen läntti ihan kaula-aukon vieressä, värivirhe kankaassa.

Mä en alustavasti kyllä ajatellut pestä noita... Siis makuupussia, peittoa ja toppapukua. Onko kuitenkin niin että nekin ehdottomasti pitäisi pestä?
 
Takaisin
Top