Äitiyspakkaus

Otan kans pakkauksen, enimmäkseen sen laatikon takia. Toivon vaan, että se ois ens vuonna vähän hienompi, kun 2015... Ja koska esikoista ootan minäkin, nii tarvin ne tarvikkeet jokatapauksessa, mitä siellä on...

Me vielä mietitään otetaanko pakkaus vai ei. Esikoisesta on kaikki tallella tuoreena ja siinä ekassa pakkauksessa jäi osa käyttämättä niiden epäkäytännöllisyyden vuoksi.
2014 pakkaus oli minusta aika huono ja vihasin niitä loruttelukuoseja. Osa vaatteistakin oli ohutta ja huonolaatuista puuvillaa. Mut koska eka lapsi oli kyseessä niin otettiin se tottakai.
2015 pakkaus vaikutti jo järkevämmän oloselta. Eli varmaan riippuu tulevan pakkauksen sisällöstä otetaanko vai ei.
Mustakin 2014 oli useita epäkäytännöllisiä ja meidän laiheliinille isoja vaatteita. Mutta jotkut taas ehdottoman sopivia meille. Laatu oli kyllä surkeaa.

Kela-kertun facee tai kysy kelasta sivuja kannattaa seurata. Siellä kysellään ja kerrotaan ekana koska sisältö julkaistaan. Ja sitten voi seurata niitä keskusteluja koska tulee jakoon ja ihmisten repeilyä kuoseista, väreistä ja pakkauksen jakoon tulo ajankohdasta. Loistavaa viihdettä

Me ei varmaan oteta. Ei otettu ekasta eikä toisesta. Me saatiin niin paljon tarvikkeita ja vaatteita sukulaisilta ettei jäänyt mitään tarvetta. Sitte sillä rahalla saa aika paljon ostettua vaatteita joista itse tykkää.

Onhan se pakkaus paljon isompi arvoltaan mutta toisaalta tuolla rahalla saa ehkä enemmän sit sellaista mistä oikeasti tykkää ja varmasti tulee käyttöön.
Itse esikoisen aikaan ostin tosi paljon kirpparilta vauvan vaatteita ja olisin saanut kyllä ostaa aika paljon että 140 € olis tullut käytettyä. Toki jos uutena kaiken haluaa niin sitten ei riitä niin pitkälle.

Pakkaus ehdottomasti, sit täydennystä saa varmasti kavereilta. Omia kirjoja ym on kans tallessa äitin jemmassa jossain :)

Pakkaus otettiin ekasta ja otetaan tästä toisestakin :) äiti on säästänyt mulle minun vanhan pakkauksen jossa on myös minun veljien vanhoja vaatteita. Se on niin ihana ja olen äitille kiitollinen ja ehdottomasti aion omillekkin lapsille säästää ne sisältöineen ja lisäyksineen :)

Meillekin ehdottomasti paketti! Jännityksellä kyllä odotan sisältöä, kun itse tykkäisin tuosta 2015 paketista. Varmaan ehtii kuitenkin vaihtua ennenkuin pääsen tilaamaan. Eiköhän siellä monenlaista tarpeellista ole joka tapauksessa :)

Yleensä se pakkaus julkistetaan helmikuun aikana. Sisällön mukaan itsekin valitsen otanko rahana vai pakkauksen. :)

Me otettiin ekasta 2005 mut kahdesta seuraavasta ei! Nyt kun matkaa edelliseen on se n 7v niin aika paljon on laitettu vaatetta pois ja eiköhän tämän nelosen ole jo aika saada "omat" vaatteet!! Viime vuotinen oli minusta kiva mut katon varmaan sisällön ennenkuin päätän mut luultavasti otetaan pakkaus!

Meinaan hommata kun on ensimmäisestä kyse. Toivottavasti uudessa on vähän neutraalimpia värejä eikä esim. sinistä toppahaalaria... Oon vähän värirajoitteinen ihminen. :happy: kaikki muu menee paitsi siniseen menevät. o_O ehkä jos täältä tulee poika niin on pakko opetella siniseen. :wink

Ehdottomasti haluan pakkauksen ottaa. Haluan säästää laatikon tavaroineen.
Ensimmäinen tulossa ja heinäkuussa olisi laskettuaika :happy: joten meille varmaankin tulee sitten uusi äitiyspakkaus. Nyt vaan jännitetään minkälainen se tulee olemaan :wink

Ekasta otin, tokasta ei eikä nytkään. Ostan tällekin joitain vaatteita,jotka sitten säästän samoin kuin tokallekin. Sitten jokaisella on jotain muistovaatteita,vaikkei omaa laatikkoa olisikaan.

Mielenkiinnolla odotan, että millainen uusi äp on. Kerrankin kun saa vähän 'valita', että minkälaisen saa. Kummallekin halutaan säästää omat pakkaukset ja toki myös hyödyntää ne käytännössä myös.

Noo, uuden pakkauksen julkistavat helmi-maaliskuussa. Jos pistää heti paperit vetämään meidän lasketuilla ajoilla niin todennäköisesti saa vm. 2015 ja jos vähän malttaa odottaa tilaamisen kanssa niin todennäköisesti postista saa noutaa sen vm. 2016 pakkauksen. Eli voi 'valita'. Tarkkaa aikaahan ei koskaan tiedä, että milloin edellinen vuosimalli on jaettu loppuun ja uusi tulee jakoon.

Kyllähän ne ruukaa ilmottaa siitä esim. sen Kela-Kertun sivuilla, siis kun vanhat pakkaukset on jaettu loppuun. Viime vuona ainakin ilmottivat :)

Takaisin