Äitiyspakkaus

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja MoZar
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

MoZar

Keskustelun kolmiottelija
Tuli tässä mieleen, että ootteko aatelleet ottaa avustuksen pakkauksena vaiko rahana?

Mä otin esikoisesta pakkauksen, kakkosesta rahana. Tämä kolmonen on mieheni ensimmäinen, joten otetaan melko varmasti pakkaus. Pääsee avaamaan sitä noiden vanhempien kersojenkin kanssa.:-)

Meilläkin eka tulossa niin otetaan pakkaus. Ja oli kyllä söpöjä vaatteita siinä :) Vaikka saatiin just valtava kassillinen vauvanvaatteita kaverilta jossa on sen viimevuoden pakkauksen kamoja. Eiks sitä pakkausta haeta samalla kun niitä äitiysrahoja sun muita? Ku se 150pv on täynnä.

Meilläkin otetaan pakkaus, vaikka aika iso osa vaatteista ei omaa silmää miellyttäny. Kuitenki paljon kaikkea tarpeellista ja käytännöllistä mukana, kun esikoinen kyseessä.

Bijou, juu, käsittääkseni se siinä samaan syssyyn haetaan.

Ajateltiin ottaa pakkaus, meilläkin esikoinen tulossa niin ei ole entuudestaan mitään

Mäkin oon päättänyt pakkauksen ottaa, vaikka esikoisesta on vielä vanha tallella ja käyttökelpoinen..on vaa niin söpöt kuosit nyt et pakko saada :D

Se makuupussi oli joo ihan älyttömän hieno! Se on ehkä isoin syy, miksi se pakkaus on pakko saada. :woot:

Mulle ei ole vielä iskenyt sellainen shoppailu- ja hankintainto. Ajattelin, että äitiyspakkaus ois oivallinen startti ja sen jälkeen ehkä ois helpompi lähteä hankintojakin tekemään.
Ensimmäinen lapsi siis tulossa ja kaikki ihan uutta ja ihmeellistä.

Näin mäkin muistelisin, Plussapallero :) Joo kyllä se makuupussi on niin ihana että innolla odotan pakkauksen saapumista <3

Pakkaus tännekin, seuraaval neukkukäynnil ymmärsin et saa niitä todistuksia kelaa varten ym :)

Rahana otetaan, vauva syntyy samaan vuodenaikaan, ku esikoinenkin niin haalarit yms. löytyy ennestään. :) Esikoiselle haluttiin pakkaus ehdottomasti. Äitiyspakkauksen makuupussin yritän saada jostain ostettua, haluaisin sen vauvalle muistoksi vaikka pakkausta ei muuten otetakaan. :)

Esikoinen tulossa meillekin, joten ehdottomasti tännekin pakkaus! Kuvien perusteella näyttää hyvältä, menisipä aika nopeesti ja pääsisi pian jo hypisteleen :)

Takaisin